Mitä ajattelette tyttöjen äiteinä tästä lisääntyneestä naisvihasta?
Kommentit (221)
Ylilautakulttuuri on vahingollista, siellä tyttöjen ja naisten huo rittelu on ihan arkipäivää ja normaalia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen jo valistanut kumpaakin tytärtä, ettei luottaisi täysin kuin itseensä, eikö kerro salaisuuksiaan varsinkaan toisille tytöille.
Opetat siis tytäillesi, että naiset ovat petollisia. Tekee varmaan hyvää heidän itsetunnolleen.
Parempi näin, kuin opettaa heistä täysin sinisilmäisiä.
Mutta miehiin voi luottaa 100%? 🤡
Ovatko ne jotka noita 'naisviha',tai 'miesviha' sanoja sanastossaan ja puheenparressaan päivittäin viljelevät sitten itse jotain 'kaikesta vihasta vapaita rakkauden lähettiläitä ja opettajia tässä maailmassa' ?
Älkää lukeko mitään netin paskatekstejä niin ette törmää mihinkään sukupuolivihaan ja pystytte paremmin elämään ihmismäistä elämää .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytti valtion autoja ja kuskeja juoppokuskeina biletyksiinsä. Biletti "jauhojengin"bileissä ja laahasi tätä porukkaa pääministerin asuntoon. Lomaili silloin kun olisi pitänyt korkeimmalla tasolla neuvotella 9 miljardin lahjoittamisesta uniperin mukana saksalaisille.
Persujen harhat on sangen pysyviä. Bilettää saa jokainen, jolla on kavereita. Sulla ei ole :D
Jauhot keksi omasta päästään neljä ylilautalaista venäjämielistä natsia.
Pääministeri saa pitää lomaa ja Uniper-myynnin hoiti hienosti vastuuministeri Persujen kovasti hoputtaessa. Uniperin muuten ostivat PS, KOk ja Kesk. "Ei näy olevan riskejä".
Tulevaa ei pysty ennustamaan.
Fattavasse taas ki
Oijoijoi kun vasunasulla menee taas tunteisiin :D Joko on perjantaipullo korkattu?
Persumiehet levittävät naisvihaa. Sekä itänaapuri. Tämän takia äänestän demareita. Kokkarit kun ovat hyväveli-puolue.
Persujen eli laitaoikeiston päästyä Suomessakin valtaan, naisviha on kasvanut. Tämä on fakta.
En vihaa yhtäkään naista (enkä miestäkään). Joitain en kyllä arvosta, syystä.
Suoraan sanottuna taidan olla jopa vähän huojentunut siitä, että tytär ei taida olla hetero.
Aattelen että miehet kyllä syvällä sisimmissään haluaa syvää yhteyttä naiseen ja kärsivät henkisestä köyhyydestään nähdä itse vaivaa itsensä kehittämiseen. Onneksi on myös hyviä miehiä jotka ei syytä naista omasta sosiaalisessta kyvyttömyydestään. Jopa koittavat kehittää itseään koska tietävät että se on ainut oikea tapa saada yhteys naiseen. Ne jotka ei viitsi nähä vaivaa niin ne on luusereita.
Vierailija kirjoitti:
Ovatko ne jotka noita 'naisviha',tai 'miesviha' sanoja sanastossaan ja puheenparressaan päivittäin viljelevät sitten itse jotain 'kaikesta vihasta vapaita rakkauden lähettiläitä ja opettajia tässä maailmassa' ?
Nämä ovat juuri niitä vihaajia. Eivät toki kykene huomaamaan ja myöntämään itsessään sitä.
Vierailija kirjoitti:
Suoraan sanottuna taidan olla jopa vähän huojentunut siitä, että tytär ei taida olla hetero.
Täällä sama. Tytär seurustelee naisen kanssa. Olen erittäin tyytyväinen että tyttären ei tarvitse kärvistellä sovinistisissa suhteissa, joissa häneltä odotetaan epämukavuuden ja välinpitämättömän/huonon kohtelun sietämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marin sai Suomessa järkyttävää kohtelua, eikä juuri kukaan puolustanut. Menestyi paremmin kansainvälisesti.
Ai niinkö? Muistan mm. kesän-22, jolloin sai syntinsä anteeksi, koska oli nainen.
Kertoo jo kaiken se, että miehenä olet määritellyt, että tanssiminen ja juhliminen on syntiä.
Miehet ei tee syntiä, terkuin vornanen ja ryydman
Vierailija kirjoitti:
Huolestuttavaa on se miten hyväksyttyä ja arkipäiväistä on naisten itsensä esineellistäminen, seksin myyminen ja toisen pään kautta uhriutuminen ja asiakaskuntansa syyllistäminen siitä että tuovat heille leivän pöytään käyttämällä tarjottuja palveluita. Hirvittävää kaksinaismoralismia ja itsepetosta.
Oman tyttöni olen kasvattanut arvostamaan itseään, elämäänsä ja muita ihmisiä. Siihen ei kuulu narsistinen riidanhaasto, ihmisten yleinen halveksiminen tai pakonomainen esilläolo.
Ei sulla mitään tytärtä ole, limainen setämies, hyi.
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marin sai Suomessa järkyttävää kohtelua, eikä juuri kukaan puolustanut. Menestyi paremmin kansainvälisesti.
Sanna sai parempaa kohtelua kuin miespääministerit ovat saaneet.
Paljon enemmän olen huolissani jatkuvasti kasvaneesta ja erittäin levinneestä miesvihasta kuin käytännössä olemattomasta naisvihasta.
Ajattelen, että onneksi 19-vuotiaan tyttäreni ensimmäinen poikaystävä on ihana, normaali, samanikäinen nuori mies, joka kohtelee tytärtä tosi hyvin. Olen tämän tytölle myös sanonut.
Jos heidän tiensä joskus eroavat, hänelle jää ensirakkaudesta hyviä muistoja, jotka auttavat siinä, ettei mahdollisesti alistu mihin tahansa pelailuun tai kohteluun ja itsetunto naisena ja ihmisenä yleensä on toivottavasti hyvä.
Ajattelen niin, että olen kasvattanut tytön pärjäämään. Sillä on paljon kavereita, keskiarvo on 9,7 (kielet ja matikka 10) ja harrastaa krav magaa.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen niin, että olen kasvattanut tytön pärjäämään. Sillä on paljon kavereita, keskiarvo on 9,7 (kielet ja matikka 10) ja harrastaa krav magaa.
Krav maga on kyllä tehokasta itsepuollustusta.
Tämä. Oman isäni äiti oli kylmä nainen joka ei osannut osoittaa rakkautta pojalleen, äitipuoli taas oli mielisairas hakkaaja joka pieksi isääni kun tämä ei heti ensimmäisellä kerralla oppinut solmimaan kengännauhoja. Isä alkoi tämän takia vihata ja halveksia naisia, valitettavasti tämä kohdistui myös meihin syyttömiin, äitiini ja minuun. Vanhempani kuuluvat suuriin ikäluokkiin eikä isä suostunut koskaan menemään terapiaan...
t. Sovinistin tytär