Yksinäinen nainen. Istun puistossa sekä seuraan, kun kaikilla muilla on joku tai vähintään seuraa ja mä vain yksin. Olen surullinen...
Olen 35-vuotias nainen, ja todella yksinäinen. Ei sisaruksia ei mitään yhteyttä sukulaisiin vanhemmat kuolleet, ei kavereita, olen sinkku. Haluaisin miesystävän, tai edes yhden kaverin. Olen jonkin verran käynyt yksin tapahtumissa, niissä on ollut vain kännistä lääppijämiestä ja seksinvonkaajaa. En ole kiinnostunut yhden yön jutuista. Haluaisin ihan selvin päin olevien kanssa jutella. No, vaikeaa on ketään löytää. Asun yksin Tampereella kaksiossani ja seinät alkaa kaatua päälle. Käyn salilla ja kaupassa. Siinä kaikki oikeastaan. Baarit ei kiinnosta. Selvinpäin ei kukaan kuitenkaan sano mulle mitään. Ihmiset kyllä hymyilee mulle. Mutta kukaan ei puhu mitään. En ole työelämässä nyt, niin ei kontakteja sitäkään kautta. Oon päivä päivältä yksinäisempi ja surkeampi. Joinain päivinä olen niin lamautunut että makaan vaan peiton alla. Miksi nousisin, kun tavallaan ei ole mitään. Olisiko jollakulla vinkkiä, Tampereella, missä yksinäinen ihminen voisi tutustua muihin, selvinpäin. Ja ideoita jotka eivät olisi kalliita koska rahaa ei ole paljoa käytettävissä.
Kommentit (233)
Hei, älä jaksa enää... Kaikki lähtee itsestään tai sitten sinut on vaan tuomittu olemaan yksin!
Käy grilliltä makkaraperunat. Se helpottaa.
Katso peiliin ja mieti missä vika. Älä odota että muut tekee jotain puolestasi. Sillä kenenkään ei ole pakko olla kanssasi edes kaveri, jos ei sitä halua.
Ilkeitä ihmisiä taas liikkeellä. Tsemppiä ap. Seurakuntaan tosiaan menisin!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä varmaan jotaki tarttesi tehdä vai odotatko että joku mu tekee!
Tämmöset neuvot on syy, miksi tekisi mieli vetästä parit tai enemmän huiviin.
(Ei aloittaja.)
-Sukulaiset. Serkku, kummitäti, joku. Soittele tai sähköposti. Tee joku sukutesti jos uskallat koskea siihen pumpulipuikkoon ja se sivusto.
-Some? Videot. Niissä ryhmiä eri harrastusaiheille. Jos on joku laite millä sinne voi osallistua tai livepaikka kokoontumiseen. Jopa Tampereella voi olla jotain. Älä silti aivopeseydy sinne tai mihinkään lahkoon. Jos jokin miellyttää, ikävässä paikassa turha käydä.
-Et ole ainoa joka on yksin elävä. Muitakin on paljon.
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Ei ole muiden tehtävä hengailla sellaisen henkilön kanssa josta ei pidä tai hänen seuransa on tylsää. Oli kyseessä mies tai nainen.
Älä hätäile. Nauti elämästä. Monet suhteessa valittaa ahdistusta kun toinen liikaa nyhjää. On sinulla varmasti ystäviä.
Ilmoittaudu työväenopiston kursseille! Siellä tapaat muita ihmisiä ja virkistyt.
Tarjosin kerran yhdelle naiselle snägärillä sapuskat. Lähinnä säälistä, mut se nainen kuvitteli minun haluavan jotain ja otti yhteyttä. Tarjosin drinkin, ensimmäisen ja viimeisen.
Miksi naiset soittelee perään jos on niille ystävällinen. Haluan vain olla kiva ihmisille ja saada olla rauhassa yksin.
Ja sitten kun oot suhteessa miehen kaa, niin valitat et mies ei tee mitään ja elämä on perseestä. Alkaa se sinkkuus taas houkuttelemaan.
Miten saa tamperelaisen hulluksi? Vie hänet pyöreään huoneeseen ja sanoo että nurkassa on mustaa makkaraa.
Mielestäni hauska vitsi, jonka kuulin jo aikoja sitten.
Olen kokenut samoja tunteita, mutta en enää 60 vuotiaana jaksa istua yötämyöten puistoissa. Sinä olet nuori ja sinulla voi olla vielä mukava tulevaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Älä hätäile. Nauti elämästä. Monet suhteessa valittaa ahdistusta kun toinen liikaa nyhjää. On sinulla varmasti ystäviä.
Parisuhde yleensäkin on yliarvostettu elämäntapa, mutta on siinä puolensakin, hätätilanteissa puoliso auttaa, ja on joku jolle purkaa huoliaan. Yksinäiset helposti ahdingossaan tarttuvat päihteisiin taikka väkivaltaan, pilaavat joko terveytensä taikka joutuvat rikoskierteeseen ja poliisien haaviin ja lopuksi vankilaan lusimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhde yleensäkin on yliarvostettu elämäntapa, mutta on siinä puolensakin, hätätilanteissa puoliso auttaa, ja on joku jolle purkaa huoliaan. Yksinäiset helposti ahdingossaan tarttuvat päihteisiin taikka väkivaltaan, pilaavat joko terveytensä taikka joutuvat rikoskierteeseen ja poliisien haaviin ja lopuksi vankilaan lusimaan.
Ei ihan näin. Eivät kaikki juo tai käytä, eikä ole rikollisuuteen meneviä, järki on. Eiköhän ihmisiä tule vielä.
Oon pahoillani puolestasi! Oon ollut nuorena tosi yksinäinen kun ei ollut lapsuuden perhettä ja paikkaa minne lähteä viettämään joulua, pyhiä tai viikonloppuja. Vaikka nyt on oma perhe ja ystäviäkin niin osaa eläytyä siihen kun ei ole ketään. Se on tosi masentavaa.
Ehdottaisin kanssa seurakuntaa tai lukupiiriä, yhdistystoimintaa tms. missä muiden ihmisten kanssa tehdään ja jutellaan niin voi ystävystyäkin jonkun kanssa.
Asun Lempäälässä, joten voidaan vaihtaa yhteystietoja ja kirjoitella tai nähdä jos haluat.
Oikeasti ap ei ole yksinäinen, ainakin miehen hän helposti saisi, jos vaan ei juoksisi chadien perässä koko ajan. Tässä kuva mitä tarkoitan!
https://cdn.discordapp.com/attachments/1230644651787292762/125345525358…;
Ei mulla muuta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Ei ole muiden tehtävä hengailla sellaisen henkilön kanssa josta ei pidä tai hänen seuransa on tylsää. Oli kyseessä mies tai nainen.
Et sinäkään kyllä miellyttävää seuraa olisi, voin arvata
Kyllä varmaan jotaki tarttesi tehdä vai odotatko että joku mu tekee!