Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffimies ei tee minkäänlaista aloitetta

Vierailija
18.08.2024 |

Olen käynyt nyt neljä kertaa pitkillä treffeillä miehen kanssa. Viimeisimmät ruoan laittoa jne. hänen kotonaan. Olemme n.50v. Onko normaalia, että mies ei tee minkäänlaista fyysistä lähestymisyritystä. Eikä ole suullisestikaan minkäänlaista kommenttia esim. ulkonäöstä antanut.

..ja kyllä olen hoikka, ja nätiksi kehuttu nainen.

kokemuksia?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos kysyisit häneltä missä aikataulussa hän yleensä etenee seurustellessa pidemmälle. Saat tietää hänen ajatuksensa.

Saa kuulla oven pamahtavan perässään miehen juostessa karkuun.

Vierailija
22/24 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyllistä niin, että karvavittu näkyy kunnolla, levitä pakarat käsillä ja vinkkaa silmää. Luulisi jotakin tapahtuvan. Toki mies saattaa säikähtää vittuasi, jotkut miehet pelkää naisia ja pilluja.

Hörönaurut.

Sirkka-Liisa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos kysyisit häneltä missä aikataulussa hän yleensä etenee seurustellessa pidemmälle. Saat tietää hänen ajatuksensa. Jos hän antaa signaalia, että yleensä nopeammin, niin voit siitä sitten heittää aloitteen etenemisen suhteen, joka itse tehden tai sitten vihjaat miehelle, että otapa askel eteenpäin

Ei voi sanoa, miten yleensä etenee jos on ollut pitkässä,suhteessa, eikä ole treffaillut esim 25 vuoteen. Sellaisiakin eronneita, nykyisiä sinkkuja löytyy. Aika paljon jopa.

nokuule... hänellä varmaan on kuitenkin jonkinlainen ajatus siitä, että miten haluaisi edetä....

Vierailija
24/24 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seurustelutreffit eivät pääty seksiin, niin se ei ollutkaan treffi, vaan puihin mennyt treffi, eli ruokailutapaaminen tai kahvinjuomistapaaminen tai oluenhörppimistapaaminen, &c.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän