Miksi katsotte stand-upia?
Kiehtooko se vaaran tunne, että koska tahansa voi tulla loukkaava vitsi, tai että operoidaan juuri sillä rajalla?
Kommentit (18)
Katson myös YouTube-dokkareita.
- Janica
Haluan nauraa. Stand up -keikoilla ja -videoiden ääressä nauruun on jonkinlainen todennäköisyys olemassa.
Itsellä kun ei enää seiso, niin kiva katsoa edes jotain seisovaa : (
En tykkää katsoa jos ihminen mollaa itseään. Joku muu juttu, voin katsoa
Mä voisin seurata jos ykski niistä koomikoista ois jotenki omaperänen, niitten kaikkien ongelma on niiden yksinkertaisuus, ne ei edes mieti mikä on niitten itsensä mielestä hauskaa vaan ne tekee just sitä mitä niiden oletetaankin tekevän. Eli siis jos ne menee johonkin Savoon vaikka, niin sille yleisölle pusketaan jotain ihan älyttömän kuivaa Savoläppää mikä ei ainakaan iske muhun yhtään.
Tai sit joku lihava ihminen nauraa omalle lihavuudelleen
Tai ulkomaalainen nauraa omalle rodulleen
Sellasta yksinertasta stereotypia huumoria
Koska sit-downin katsominen on tylsää.
Käyn stand-up keikoilla , koska niissä on yleensä hauskaa. Tv:stä tai netistä harvemmin katselen.
Eivät ole hauskoja vaan täynnä itseään. Katsokaa kun MÄ kerron hauskoja juttuja siitä ku MÄ kävelin kaupungilla ja sitten..
Mahtaa siellä narikka olla täynnä makuupussitakkeja 😆
Suomalaiset koomikot ovat jotenkin aika varovaisia ja tyhmiä, odotan että niistä joku uskaltaa oikeasti ottaa lattian haltuun.
Koska ovat monesti hauskoja niin siksi katson.
Mitä enemmän erilaisia vähemmistöryhmiä pilkataan, sitä hauskempaa se on, siksi katson.
Että ne Hedbergin Intialais-imitaatiotkin on hauskoja :)
ps kohtahan joko wokehoooooora kieltää huumorin, että nyt nautitaan - nyt saa nauraa!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Yksinkertaisten ihmisten trendi.
Päinvastoin
Vierailija kirjoitti:
Mä voisin seurata jos ykski niistä koomikoista ois jotenki omaperänen, niitten kaikkien ongelma on niiden yksinkertaisuus, ne ei edes mieti mikä on niitten itsensä mielestä hauskaa vaan ne tekee just sitä mitä niiden oletetaankin tekevän. Eli siis jos ne menee johonkin Savoon vaikka, niin sille yleisölle pusketaan jotain ihan älyttömän kuivaa Savoläppää mikä ei ainakaan iske muhun yhtään.
Tai sit joku lihava ihminen nauraa omalle lihavuudelleen
Tai ulkomaalainen nauraa omalle rodulleen
Sellasta yksinertasta stereotypia huumoria
Aha no avarra maailmasi äläkä katso suomi-stand uppia
Tuli wanhoista hyvistä ajoista mieleen tämäkin englantilainen panel show, joka mielestäni aika raikkaasti käsittelee ikävää aihettaan. Joillekin asioille on vaan parempi nauraa.
Huvikseni. Katson enimmäkseen brittiläisiä stand-upeja, koska siellä on alan parhaat. Ei minua mikään sopimattomuuden pelko motivoi millään tavalla, vaan älykkäiden koomikoiden tapa kyseenalaistaa oletuksia ja näkökulmia ja myös paljastaa pahuus siellä missä se yleensä yritetään peittää. Olen katsonut aika paljon hyviä stand-up-esityksiä, mutta Stewart Lee on yhä paras. Kukaan muu ei ole saanut minua nauramaan yhtä hillittömästi. Nauran joskus sen jutuille vuosien jälkeenkin.