Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet kestävät huonoa suhdetta, kunnes sairastuvat itse?

Vierailija
18.08.2024 |

Yleensä niin kauan että heidän oma käytös alkaa heijastelemaan naisen käytöstä, henkisine väkivaltoineen ja hermoromahduksineen, jolloin helppo osoittaa, että tilanne olisi miehen vika. Onko suurin osa naisista niin narsisteja, että heistä on vaikea irrottautua, ennen kuin mies sairastuu itsekin? Itse sanoisin että kyllä. Kaikissa suhteissa naisten kanssa olen kokenut manipulointia ja henkistä väkivaltaa, ja tuntuu, että se on täysin hyväksyttyä käytöstä naisilta. Suomalainen parisuhdekulttuuri on onneksi tiensä päässä.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen muoti-ilmiö eli radikaalifeminismi rohkaisee naisia henkiseen väkivaltaan. Eräissä feministisarjoissa naisten harjoittama henkinen väkivalta on ihailtavaa ja voimaannuttavaa. Jos törkysovinismista päästiin eroon, tyhjiö vain täytettiin toisella äärilaidalla. Keskitietä eli tasa-arvoa ei tunnu kunnioitttan kukaan tai vain harvat.

Vierailija
42/54 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kehtaisi syytellä muita jos jatkuvasti epäonnistun samalla elämän saralla ja vielä samalla tavalla. Mun muutamat parisuhteet eivät ole niin kattavia, että voisin yleistää miehissä olevan vikaa.

Eiköhän se "syy" peilistä löydy. Omalla kohdalla ainakin löytyi. Mä helposti unohdan itseni ja oman hyvinvointini parisuhteissa. Pyrin olemaan avoin ja silleen avoin, että kummallakin on omat elämät ja menonsa. Ei tarvii nyhjätä toisissaan koko aikaa. Ja silti unohdin itseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet toistuvasti ja poikkeuksetta valinnut kumppaneiksi vain vinksahtaneita naisia, olisi ehkä hyvä hakea keskusteluapua.

Mies ei valitse vaan tyytyy siihen mitä saa. Joko olet sen vinksahtaneen naisen kanssa, että saat edes joskus läheisyyttä, tai sitten olet yksin. Itselleni ei ainakaan muita ole tarjolla.

-eri

Entä rakkaus? Miksi olla yhdessä jos ei rakasta ja saa rakkautta, ei pelkkä seksi riitä mihinkään.

Vierailija
44/54 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet toistuvasti ja poikkeuksetta valinnut kumppaneiksi vain vinksahtaneita naisia, olisi ehkä hyvä hakea keskusteluapua.

Mies ei valitse vaan tyytyy siihen mitä saa. Joko olet sen vinksahtaneen naisen kanssa, että saat edes joskus läheisyyttä, tai sitten olet yksin. Itselleni ei ainakaan muita ole tarjolla.

-eri

Ymmärrän. Mäkin olen yrittänyt tyytyä, mutta siinä vaiheessa kun raivotaan yöt läpeensä, käydään fyysisesti käsiksi ja levitellään valheita lähipiiriin, niin alkaa tyytymättömyys kasvaa. Voin sen verran vielä sanoa, että ehkä mulla on käynyt sen suhteen tuuri, että naisia on ollut aina helppo saada ja niitä on ollut paljon. Suurimman osan kans, kun on lyhyt suhdem niin ei ongel

Eli jos nainen toivoo miehenkin osallistuvan kuluihin, niin hän on heikko ja riippuvainen feministi? 

Eikös tuo ole se ihan normaali parisuhde, että kaikki maksetaan puoliksi? 

Vierailija
45/54 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyinen muoti-ilmiö eli radikaalifeminismi rohkaisee naisia henkiseen väkivaltaan. Eräissä feministisarjoissa naisten harjoittama henkinen väkivalta on ihailtavaa ja voimaannuttavaa. Jos törkysovinismista päästiin eroon, tyhjiö vain täytettiin toisella äärilaidalla. Keskitietä eli tasa-arvoa ei tunnu kunnioitttan kukaan tai vain harvat.

Äärifeminismi on mielestäni yhtä paha kuin äärisovinismikin. 

Toivottavasti joskus saavutamme pisteen, jossa molempia sukupuolia kunnioitetaan ja arvostetaan. Erilaisuus on hyvä asia. Molemmat ovat hyviä. 

N52

Vierailija
46/54 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen asia kuin vuorovaikutus on olemassa...

Vierailija
47/54 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni mies voisi opetella puhumaan ja näyttämään tunteensa.

Vierailija
48/54 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan ap ongelmasi se, että olet rajaton ja ns. ylikiltti? Et osaa ilmaista tahtoasi etkä vetää rajojasi. 

Sellainen ihminen voi päätyä suhteeseen haluamattaan ja kokee tulleensa painostetuksi. Muut ihmiset tuntuvat myös loputtomasti vaativan jotakin. Koska kukaan ei voi lukea ajatuksiasi ja tietää mitä haluat, ellet sitä itse ilmaise. 

Vierailija
49/54 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei asperger huomaa mitään huonoa suhdetta.

Vierailija
50/54 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Ymmärrän. Mäkin olen yrittänyt tyytyä, mutta siinä vaiheessa kun raivotaan yöt läpeensä, käydään fyysisesti käsiksi ja levitellään valheita lähipiiriin, niin alkaa tyytymättömyys kasvaa. Voin sen verran vielä sanoa, että ehkä mulla on käynyt sen suhteen tuuri, että naisia on ollut aina helppo saada ja niitä on ollut paljon. Suurimman osan kans, kun on lyhyt suhdem niin ei ongel

Lukea osaan kyllä mainiosti, mutta lainaaminen on kieltämättä heikkoa.

Vierailija
51/54 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan samasta syystä kuin naisetkin. Pelottaa olla yksin, joku kuitenkin vetää puoleensa tms. Mulla on alkoholisoitunut piilopullomies jota olen kestänyt (ja tähän kuuluu milloin mikäkin dissaaminen yms.) ja nyt vasta tajusin, ettei mun tarvitse asiaa enää kestää. Otin kissat kainalooni, jätin meidän muuten ihanan kodin ja koitan kasata elämäni nyt jotenkin. Ja tietty lupauksia satelee perään paremmasta tulevaisuudesta, mutta en enää jaksa uskoa asiaan.

Vierailija
52/54 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni mies voisi opetella puhumaan ja näyttämään tunteensa.

Usea nainen myös.

Vierailija
53/54 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista manipulointia ja henkistä väkivaltaa olet kokenut?

Vierailija
54/54 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole muita vaihtoehtoja ellei sitten yksin halua olla . Tämä on kyllä täysin totta . 

itse käytän enää maksullisia niin ei tuu ongelmia ja saa sen mitä on hakenutkin . Ei tarvi sietää väkivaltaa ja voi valita mallintytön seuraksi.