Miksi miehet kestävät huonoa suhdetta, kunnes sairastuvat itse?
Yleensä niin kauan että heidän oma käytös alkaa heijastelemaan naisen käytöstä, henkisine väkivaltoineen ja hermoromahduksineen, jolloin helppo osoittaa, että tilanne olisi miehen vika. Onko suurin osa naisista niin narsisteja, että heistä on vaikea irrottautua, ennen kuin mies sairastuu itsekin? Itse sanoisin että kyllä. Kaikissa suhteissa naisten kanssa olen kokenut manipulointia ja henkistä väkivaltaa, ja tuntuu, että se on täysin hyväksyttyä käytöstä naisilta. Suomalainen parisuhdekulttuuri on onneksi tiensä päässä.
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet toistuvasti ja poikkeuksetta valinnut kumppaneiksi vain vinksahtaneita naisia, olisi ehkä hyvä hakea keskusteluapua.
Jep sitä traumaa toistetaan ja toistetaan kun ei oikeasti tiedä muusta. Pitää hoitaa itsensä ensin kuntoon niin löytyy myöskin tasapainoinen kumppani.
Juttuhan on siis niin, että mä en halua suhdetta tai kumppania. Haluan vain kevyitä tapailuja ja yhden illan juttuja, mutta suhteisiin olen päätynyt juurikin manipuloinnin kautta. Tietysti myös omaa vikaa, mut naiset ovat hyviä manipuloimaan silloin kun he jotain haluavat, esim. parisuhteen.
Aa trollihan tää olikin.
Hyvä että myönsit olevasi. -AP
Kuka muka joutuu manipuloiduksi parisuhteeseen? Joku aivan täysin tahdoton tossu. Ei se kuule ole kenenkään muun kuin oman itsen vika jos ei ilmaise omaa tahtoaan ja pidä rajoistaan kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet toistuvasti ja poikkeuksetta valinnut kumppaneiksi vain vinksahtaneita naisia, olisi ehkä hyvä hakea keskusteluapua.
Mies ei valitse vaan tyytyy siihen mitä saa. Joko olet sen vinksahtaneen naisen kanssa, että saat edes joskus läheisyyttä, tai sitten olet yksin. Itselleni ei ainakaan muita ole tarjolla.
-eri
Ymmärrän. Mäkin olen yrittänyt tyytyä, mutta siinä vaiheessa kun raivotaan yöt läpeensä, käydään fyysisesti käsiksi ja levitellään valheita lähipiiriin, niin alkaa tyytymättömyys kasvaa. Voin sen verran vielä sanoa, että ehkä mulla on käynyt sen suhteen tuuri, että naisia on ollut aina helppo saada ja niitä on ollut paljon. Suurimman osan kans, kun on lyhyt suhdem niin ei ongelmaa, mut jos muuttaa yhteen, niin henkinen väkivalta alkaa melko pian kuherruskuukauden jälkeen. -AP
Terveissä parisuhteissa ole tarvetta miettiä kuka manipuloi ketä. Manipulointi on väkivaltaa siinä missä nyrkin heiluttelukin. Eli ehdottomasti aina väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep sitä traumaa toistetaan ja toistetaan kun ei oikeasti tiedä muusta. Pitää hoitaa itsensä ensin kuntoon niin löytyy myöskin tasapainoinen kumppani.
Juttuhan on siis niin, että mä en halua suhdetta tai kumppania. Haluan vain kevyitä tapailuja ja yhden illan juttuja, mutta suhteisiin olen päätynyt juurikin manipuloinnin kautta. Tietysti myös omaa vikaa, mut naiset ovat hyviä manipuloimaan silloin kun he jotain haluavat, esim. parisuhteen.
Aa trollihan tää olikin.
Hyvä että myöns
Varmaan ap käyttää tätä "pahat naiset manipuloi väkisin suhteeseen" -korttia oikeuttaakseen kaikki omat paskamaiset vetonsa parisuhteessa. Mitään vastuuta ei ota itsestään ja omista teoistaan, aina muka muiden uhri :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka muka joutuu manipuloiduksi parisuhteeseen? Joku aivan täysin tahdoton tossu. Ei se kuule ole kenenkään muun kuin oman itsen vika jos ei ilmaise omaa tahtoaan ja pidä rajoistaan kiinni.
Älä viitsi kommentoida jos et ole ollut koskaan suhteessa.
Olen huomannut että ihan deittisovelluksissa on miehiä jotka ei halua treffejä tai parisuhdetta. Se ei meinaa sopia järkeen, että miksi he siellä ovat jaloissa pyörimässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika moni mies on itsekäs, joka taas tuo haasteita suhteisiin.
Aika moni nainen on moninkertaisesti itsekkäämpi. Mies on 99% tapauksista se, joka joustaa ja venyy. Naisilla on yleensä tarkat kriteerit ja raamit, johon miestä työnnetään vaikka väkisin.
Miten mies joustaa ja venyy? Varmasti nainen odottaa huomiointia ja kehuja itselleen myös, jos hän itse huomioi ja kehuu miestä.
Tämä palsta aina muistuttaa siitä, kuinka ilkeitä ja keskustelutaidottomia suomalaiset naiset ovat, varsinkin yli 30-vuotiaat. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No opettele olemaan rehellinen ja jämäkkä. Kerro naisille suoraan, että haluat vain pinnallisia seksisuhteita.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut että ihan deittisovelluksissa on miehiä jotka ei halua treffejä tai parisuhdetta. Se ei meinaa sopia järkeen, että miksi he siellä ovat jaloissa pyörimässä.
No mitäs luulet? Deittisovelluksista saa seksiä silloin, kun ei halua livenä lähestyä naisia. Itse en ole jutellut vuosikausiin naisille, muuta kuin deittisovelluksen kautta ja sitä kautta myös treffeille. On siellä läjäpäin naisiakin, jotka etsii yhden illan suhteita.
Vierailija kirjoitti:
Koska jos miehellä niin tuuri käy että nykymaailmassa naisen saa niin sitä kestetään hinnalla millä hyvänsä
Siis mikä hyvä tuuri se sitten on? Nainen joka pahoinpitelee ainakin henkisesti, lyö lättäjalaksi, arvostelee, haukkuu julkisesti? Masokisti pitää olla jos tuota hyvänä tuurina pitää.
Olen itse seurannut eksäni suhdetta sivusta. 16 vuotta kesti mollaamista ja haukkumista ja juoksuttamista ja hyppyytystä. Päätyi sairaalaan. sitä en kerro mitä tapahtui mutta naisen aiheuttamaa. Sai sairaalan sosiaalihoitajan kautta apua eroon pääsyyn. Me ulkopuolelta yritimme vuosia, ei kuunnellut, kaikki on hyvin oli vastaus.
Eikä tämä ole ainoa tapaus. Näitä on nähty, tosin ei näin pitkälle mennyttä kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kolme neljästä narsistista on tutkimusten mukaan miehiä.
Lopulta on ihan se ja sama mikä se diagnoosi on, jos toisella on 24/7 paha olla sen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ei valitse vaan tyytyy siihen mitä saa. Joko olet sen vinksahtaneen naisen kanssa, että saat edes joskus läheisyyttä, tai sitten olet yksin. Itselleni ei ainakaan muita ole tarjolla.
-eri
Ymmärrän. Mäkin olen yrittänyt tyytyä, mutta siinä vaiheessa kun raivotaan yöt läpeensä, käydään fyysisesti käsiksi ja levitellään valheita lähipiiriin, niin alkaa tyytymättömyys kasvaa. Voin sen verran vielä sanoa, että ehkä mulla on käynyt sen suhteen tuuri, että naisia on ollut aina helppo saada ja niitä on ollut paljon. Suurimman osan kans, kun on lyhyt suhdem niin ei ongelmaa, mut jos muuttaa yhteen, niin henkinen väkivalta alkaa melko pian kuherruskuukauden jälkeen. -AP
Aa, taisin ymmärtää. Naiset siis alkavat vaatia, että maksat puolet laskuista ja teet osuutesi kotitöistä heti, kun on muutettu yhteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitäs luulet? Deittisovelluksista saa seksiä silloin, kun ei halua livenä lähestyä naisia. Itse en ole jutellut vuosikausiin naisille, muuta kuin deittisovelluksen kautta ja sitä kautta myös treffeille. On siellä läjäpäin naisiakin, jotka etsii yhden illan suhteita.
Eiköhän se jää ihan fapfap asteelle, jos vaikka joku pillunkuvan lähettäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska jos miehellä niin tuuri käy että nykymaailmassa naisen saa niin sitä kestetään hinnalla millä hyvänsä
Siis mikä hyvä tuuri se sitten on? Nainen joka pahoinpitelee ainakin henkisesti, lyö lättäjalaksi, arvostelee, haukkuu julkisesti? Masokisti pitää olla jos tuota hyvänä tuurina pitää.
Olen itse seurannut eksäni suhdetta sivusta. 16 vuotta kesti mollaamista ja haukkumista ja juoksuttamista ja hyppyytystä. Päätyi sairaalaan. sitä en kerro mitä tapahtui mutta naisen aiheuttamaa. Sai sairaalan sosiaalihoitajan kautta apua eroon pääsyyn. Me ulkopuolelta yritimme vuosia, ei kuunnellut, kaikki on hyvin oli vastaus.
Eikä tämä ole ainoa tapaus. Näitä on nähty, tosin ei näin pitkälle mennyttä kuitenkaan.
Kiitos kommentista. Ehkä kärkevän aloituksen pointtina oli just se että naisilta väkivalta on hyväksytympää, eikä miehille juuri ole mitään apua saatavilla, ja moni mies uhan alla alkaa itsekin heijastelemaan väkivaltaista käytöstä, jolloin helposti vieritetään syy 100% miehen niskaan tyyliin "arvasin että olisi vain ajan kysymys", kun mies kuitenkin kokenut pitkään sitä. -AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri
Jos tunnet vetoa vain kontrolloiviin ja väkivaltaisiin naisiin, olisiko aika katsoa peiliin ja miettiä miksi näin. Hoida pääsi kuntoon, niin ehkä alkaa joskus ne mukavat ja lämpimät naiset kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri
Ymmärrän. Mäkin olen yrittänyt tyytyä, mutta siinä vaiheessa kun raivotaan yöt läpeensä, käydään fyysisesti käsiksi ja levitellään valheita lähipiiriin, niin alkaa tyytymättömyys kasvaa. Voin sen verran vielä sanoa, että ehkä mulla on käynyt sen suhteen tuuri, että naisia on ollut aina helppo saada ja niitä on ollut paljon. Suurimman osan kans, kun on lyhyt suhdem niin ei ongelmaa, mut jos muuttaa yhteen, niin henkinen väkivalt
Aa, taisin ymmärtää. Naiset siis alkavat vaatia, että maksat puolet laskuista ja teet osuutesi kotitöistä heti, kun on muutettu yhteen?
Oishan se kyllä kova että vaadittaisi maksamaan vain 50%, eikä 100%. Taidat olla niitä heikkoja ja riippuvaisia femi nis tejä, joiden mielestä mies on vain maksaja ja mahdollistaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri
Ymmärrän. Mäkin olen yrittänyt tyytyä, mutta siinä vaiheessa kun raivotaan yöt läpeensä, käydään fyysisesti käsiksi ja levitellään valheita lähipiiriin, niin alkaa tyytymättömyys kasvaa. Voin sen verran vielä sanoa, että ehkä mulla on käynyt sen suhteen tuuri, että naisia on ollut aina helppo saada ja niitä on ollut paljon. Suurimman osan kans, kun on lyhyt suhdem niin ei ongelmaa, mut jos muuttaa yhteen, niin henkinen väkivalt
Jos tunnet vetoa vain kontrolloiviin ja väkivaltaisiin naisiin, olisiko aika katsoa peiliin ja miettiä miksi näin. Hoida pääsi kuntoon, niin ehkä alkaa joskus ne mukavat ja lämpimät naiset kiinnostaa.
Kaksi asiaa. Opettele:
1. Lukemaan
2. Siteeraamaan
Miksi siis lähdet parisuhteisiin, jos et halua? Hakeudu välittömästi jämäkkyyskoulutukseen ja pysy erossa naisista kunnes olet riittävän vahva henkisesti ja jämäkkä sanoaksesi ei.