Ostin pitkästä aikaa Kokkikartanon lohikiusausta ja mitä pelleilyä tämä nyt on?
17% lohta?! Ei varmasti ollut tuollaista pelkkää peruna-kermamössöä kun ostin viimeeksi. Vaikka oishan se kai pitänyt tajuta jo kaupassa tarkistaa sisältö kun lohi on niin hinnoissaan nykyään.
Kommentit (31)
Minä ostin kanssa kerran niiden kinkkukiusausta maistui aivan kalalle.Tarkistin vielä kannesta että luki kinkkukiusaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko mielestäsi pitäisi olla? Laskepa paljonko sitä norjan bulkkilohta on prosentuaalisesti normaalissa lounasravintolan lohisopassa.
Vähintään 1/3. Normaalin lounasravintolan lohisoppa taas ei liity tähän millään tavalla.
Pyydä sitten että äitisi tekee sulle laatikkosi. Maksaa varmaan ne lohetkin kun itselläsi ei ole varaa.
😂 Koitahan pärjäillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Norjan lohi ei ole eettisesti kasvatettua.
Joo, kaloilla kauheita traumoja...
https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/uutiset/a229462e-75eb-483a-8363-8e8…
Kalajauhon vuoksi.
Kaloja ryöstökalastetaan Afrikan rannikoilta Norjaan kalajauhoksi joka syötetään kasvatuslohille.
Onhan se pilattu jo aikoja sitten kun ensin pienensivät sen ja hinta säilyi samana tai saattoi jopa nousta. Ostan silti silloin tällöin, koska en ala mitään lohikeittoja itse tekemään. Kalliimaksi se tulee siten ajankäytönkin huomioiden.
Sekä Kokkikartanon lohikiusaus että kanapasta ovat omaan suuhuni aivan liian suolaisia. Olen antanut näistä palautettakin. Eikö suolaa ole helppo lisätä lautasella jos kokee että sitä on liian vähän? Olen aina ihmetellyt miksi moni eines on niin suolainen. Säästetäänkö sillä jotain, onko kyse säilyvyydestä vai mistä?
Einesten syöjät on kyllä tyhmää ja laiskaa porukkaa. Ja lihavaa.
Suomi on maailman kallein maa suhteessa tulotasoon... tähän mentiin 2020-2023... kaikki valmistajat ja ruokaravintolat tinkivät nyt määristä jatkossa... pian tuotekuvauksissa lukee että saattaa sisältää pieniä määriä kalaa ;)
Makunsa kullakin. Kokkikartano on meidän perheelle maistunut. Hyviä valmisruokia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valmista alusta oma, voit laittaa lohta vaikka 80% jos haluat. Cittarissa oli lohi alle kympin kilo. Problem solved.
Merisuolaa vuokaan, siihen lohifile nahka alaspäin, paisto uunissa 15min. Samalla kiehuu perunat. Ei varmaankaan mene montaa minuuttia kauempaa kuin valmisruuan lämmityksessä ja on taatusti terveellisempää.
Lohen tilalle suomalaista kalaa, esim.ahvenfileitä pannulla.
Ainakin yli vuosi sitten huomasin saman olemattoman lohen määrän. Olenkin ostanut paistettua lohta kalatiskistä ja keksinyt lisukkeeksi jotain, esim. perunoita tai pastaa. Kokkikartano jää kauppaan.
Merisuolaa vuokaan, siihen lohifile nahka alaspäin, paisto uunissa 15min. Samalla kiehuu perunat. Ei varmaankaan mene montaa minuuttia kauempaa kuin valmisruuan lämmityksessä ja on taatusti terveellisempää.