Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä olen alkanut hyväksyä sen, että olen impulsiivinen ja joskus päästän suustani sammakoita

Vierailija
18.08.2024 |

Minulla meni ennen hirvittävästi voimavaroja siihen että jouduin miettimään mitä sanon, itse asiassa ilmaisukykyni jotenkin katosi. Monesti tunsin jälkeenpäin syyllisyyttä pienistäkin asioista. Elämä pyöri näiden kelojem ympärillä. Nyt olen armahtanut itseni - en enää jaksa jatkuvasti vahtia itseäni. Joskus tulee joo sanottua äkkipikaisesti jotain epätäydellistä, ei tietenkään ketään loukkaavaa. Ja tiedättekö mitä? Se on ok. Minä olen tällainen, impulsiivinen, vaikka tekisin mitä, vaikka kuinka kehittyisin, se ominaisuus ei lähde; se on geeneissä

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tää on jännä kun ihmiset provosoituvat nykyään pienistäkin mielipide-eroista. Ei se ole oikein tervettä. 

Vierailija
2/17 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla siis ADHD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia ne möläytykset sitten ovat jos ovat sammakoita, mutta eivät tietenkään mitään loukkaavia?

Vierailija
4/17 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele "ei ketään loukkaava". 

Vierailija
5/17 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele käyttäytymään.

Vierailija
6/17 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on sammakot, jotka ei loukkaa? Ihmiset ei kovin helpolla näytä tunteitaan, joten usein möläytykset kyllä loukkaa. 

Vierailija
7/17 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisia ne möläytykset sitten ovat jos ovat sammakoita, mutta eivät tietenkään mitään loukkaavia?

No saatan sanoa asioita, jotain politiikkaan liittyviä, joita myöhemmin olen katunut. En ole hyväksynyt, että puhuminen ei voi olla loppuun viritettyjä lauseita ja ajatuksia 

Vierailija
8/17 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettele käyttäytymään.

Sinäkö osaat? 

Vierailija
9/17 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opettele käyttäytymään.

Sinäkö osaat? 

Kyllä.

Vierailija
10/17 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wokeltajat nyt on lähtökohtaisesti kyvyttömiä hallitsemaan itseään. AP olet surkimus.

Vierailija
11/17 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat mukamas nepsymuönteisiä, mutta eivät sitten olekaan. Ihmiset hyväksyvät nepsyt jos he käyttäytyvät neurotyypillisesti 😂

Vierailija
12/17 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wokeltajat nyt on lähtökohtaisesti kyvyttömiä hallitsemaan itseään. AP olet surkimus.

esimetkilsi en ikinä kutsuisi toista surkimukseksi. Tämä ehkä todistaa sen, että olen syyllistänyt itseäni ihan turhaan. 

Vierailija
13/17 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset tulevat haukkumaan apta surkimukseksi. Hekö eivät sitten itse käyttäydy huonosti?

Vierailija
14/17 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellänikin pääsee sammakoita. En edes tajua niitä kuin vasta myöhemmin kun on turha korjata sanomisiaan. Olen alkanut itsekin olemaan armollinen itselleni. Olen joskus harmitellut näitä ystävilleni. Viesti on ollut, että älä stressaa äläkä ala liikaa miettimään sanomisiasi. Tiedämme ettet tarkoita pahaa.

Vierailija
15/17 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla siis ADHD

On kyllä.

Vierailija
16/17 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota lääkkeesi.

Vierailija
17/17 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammuttua nuolta ja sanottua sanaa ei saa takaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi