Oletko kokenut ilkeyttä ilman syytä?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Pitää muistaa vain, että ei vastaa ilkeilyyn ilkeästi, että ilkeilijä ei suutu ja pahoita mieltänsä.
Kai tämä oli sarkasmia? Joku viisas anonyymi sanoi täällä av:lla kerran hyvän elämänopin:
"Koska ihmiset käyttäytyvät toisilleen niin kuin haluavat itse tulla kohdelluksi, kusipäille pitää olla kusipäisiä, silloin he ymmärtävät sinua ja ovat tyytyväisiä"
Kerran sanoin vahingossa ikävästi yhdelle ikävälle ihmiselle ja loppu päivän olin aivan varma että tämä tulee henkisesti tappamaan minut ja kostamaan verisesti, mutta ei. Hän olikin sen jälkeen mukavampi kuin ennen.
Joten toimi ainakin tuossa tapauksessa tämä logiikka.
👧🏻: Yhyy, mulle oltiin ilkeitä!!! Haluan tehdä rikosilmoitukset!
👮: Jaaha, mitäs teille on tehty?
👧🏻: Oltu ilkeitä, yhyy!
👮: Mitä tarkalleen ottaen on tapahtunut?
👧🏻: Ilkeilty, yyyhyyyy!
👮: Valitettavasti minun täytyy tietää mitä teille on täsmälleen sanottuna tehty.
👧🏻: Eräs nainen oli ilkeä yyyyhyy!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen ihminen ei käytä sanoja ilkeä, tuhma, kiltti, pimppi, pippeli yms. Ne on lasten lässytyssanoja, joille on aikuisten täsmällisemmät termit.
Mikä on sinun mielestäsi ilkeä-sanan vastine aikuisille?
Epäasiallinen, loukkaava, jatkuvasti epämiellyttävä ym käytös
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen ihminen ei käytä sanoja ilkeä, tuhma, kiltti, pimppi, pippeli yms. Ne on lasten lässytyssanoja, joille on aikuisten täsmällisemmät termit.
Tämä. Läkikirjasta ei löydy kahta käsitettä jota aina hoetaan. Kiusaaminen ja vihapuhe.
Vierailija kirjoitti:
👧🏻: Yhyy, mulle oltiin ilkeitä!!! Haluan tehdä rikosilmoitukset!
👮: Jaaha, mitäs teille on tehty?
👧🏻: Oltu ilkeitä, yhyy!
👮: Mitä tarkalleen ottaen on tapahtunut?
👧🏻: Ilkeilty, yyyhyyyy!
👮: Valitettavasti minun täytyy tietää mitä teille on täsmälleen sanottuna tehty.
👧🏻: Eräs nainen oli ilkeä yyyyhyy!
Mielenkiintoista trauman purkamista tämä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina silloin tällöin. Se on suomalaisilla DNA:ssa tai jossain selkärangassa, että moni ilkeilee ihan vaan siksi, jos keksii jonkun tekosyyn sille. Ei ne voi sille mitään, kyseessä on joku selkäydinreaktio. Sen huomaa varsinkin kun ihmiset ovat vähän huppelissa, eli monella tulee hyväntuulisen humalankin keskellä jotain ihmevidduilua ihan vaan siksi, että tuli mieleen. Ei ole normaalin ihmisen sosiaalista filtteriä koskaan kehittynyt.
Suomalaisetko ovat kaikkein pahimpia?
En tiedä. Itsellä on kokemusta oikeastaan laajemmin vain suomalaisista ja englantilaisista. Englantilaiset eivät todellakaan harrasta tätä. Ovat mieluummin ylikohteliaita, siis ainakin oma kokemus on tämä. Toki he saattavat myös arvostella ihmisiä, mutta se tehdään eri tavalla, eli sarkastisemmin ja niin, ettei ilkeys tule iholle, vaan jää monitulkintaiseksi. Suomalaista taas ei haittaa yhtään, että ilkeilyn kohde saa tuta pahantahtoisuuden mahdollisimman brutaalisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäasiallinen, loukkaava, jatkuvasti epämiellyttävä ym käytös
Toivottavasti kuuntelet silti, mitä toinen sinulle kertoo, vaikka hän käyttäisi eri sanoja kuin mitä itse suosit. Ei ne sanat, vaan sisältö.
Tuntuu, että kenen kanssa vaan on tekemisissä, niin on piikikäs ja ilkeä. Yleensä aina tulee pahaolo ihmisten kanssa olosta. Ovat pelottavia. Niillä on se seksi. Itse olen aseksuaali. Ovat likaisia.
Minulle ilkeilee tutut ja tuntemattomat.
Näytän omahyväiseltä, eli ei väliä mitä teen tai sanon, kun ihmiset päättelee kaiken naaman perusteella.
Täällä aikaa viettäessä voi käydä vähitellen niin, että saa yltiökyynisen ja negat. kuvan suomalaisuudesta.
Edelleen on hyvyyttä ja kauneutta I R L maailmassa, vaikka täällä sitä hyvää ei juuri havaitse kuin pieniä ripauksia harvakseltaan.
Edelleen ihmiset rakastuvat ja suhteilevat out there ja naamatusten, muuallakin kuin vain kaipuuketjun hattivatti-fantasioissa.
Jokainen voi tehdä osansa omalla tontillaan.
Näin ei ainakaan kylve negaa tietoisesti.
Minulta vain #31.
Saan aina erittäin hyvää, hymyssä suin
tarjottavaa asiakas- ja puhelinpalvelua
molemmilta sukupuolilta ( I R L ).
Ei tietoakaan mistään oudoista, riitaa väkisin
hierovista vauvaskitsåista..
No kai sille ilkeilijän mielestä aina joku syy on ollut. Minulla on ollut esim. ruma naama tai olen kävellyt väärässä kohdassa tietä. Olen ehkä sanonut jotakin tyhmää, pukeutunut rumasti tai olen kirjoittanut jotakin typerää av:lla. Joku syy löytyy ihan aina.
Se taas on eri asia onko kukaan muu samaa mieltä. Tai onko ilkeily ylipäätään koskaan oikea tai edes hyväksyttävä ratkaisu yhtään mihinkään. Minusta ei.