Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vältteletkö ihmisiä?

Vierailija
18.08.2024 |

Kyllä. Sen minkä kerkeän. En jaksa sitä pahantahtoisuutta ja ilkeylyä. Tulee pahaolo ihmisten kanssa ja alkaa oksettamaan. Yksin olen onnellinen. Voi tehdä kaikkia omia mukavia juttuja. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välttele, mutta viihdyn yksin. Enkä halua tyrkyttää itseäni kenenkään seuraan kun sitä ei haluta, paitsi silloin jos minusta halutaan hyötyä jotenkin. 

Vierailija
2/9 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttelen ihmisiä paikkakunnasta riippuen. Mökkiseudulla on lähikaupungissa mukavaa, helppoa porukkaa ja tulen juttuun. Kotikulmilla ilmapiiri muuttuu täysin hyytäväksi. Ei tee mieli mennä minnekään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvin sosiaalinen ja siten myös avoin persoona.

Silti välttelen taloyhtiön/naapureiden kohtaamisia ja seuraa. Koen heidät melkein vastenmielisinä. Kyseessä on isohko rivitaloyhtiö.

Vierailija
4/9 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oppinut välttelemään. Ennen olin naiivi ja sain kylmää kohtelua. Nykyään suojelen itseäni. En ota itse yhteyttä keneenkään. 

Vierailija
5/9 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En välttele, mutta viihdyn yksin. Enkä halua tyrkyttää itseäni kenenkään seuraan kun sitä ei haluta, paitsi silloin jos minusta halutaan hyötyä jotenkin. 

Vastaan kysymyksiin, mutta enää en kysele kuulumisia tai muuta. Yksipuoleisuus riitti. 

Vierailija
6/9 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen oppinut välttelemään. Ennen olin naiivi ja sain kylmää kohtelua. Nykyään suojelen itseäni. En ota itse yhteyttä keneenkään. 

Sama. Naapuritkin ennen moikkasin, nyt kävelen kylmästi ohi. En jaksa enää. Valitsen taisteluni.

Vierailija
7/9 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahaolo ei ole yhdyssana. 

Vierailija
8/9 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttelen. En jaksa sitä pahantahtoisuutta, ilkeyttä ja itsensä korostamista ja toisten mitätöimistä. Voin pahoin ihmisten seurassa. 

Vierailija
9/9 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttelen minkä pystyn.

En jaksa uteliaiden mummeleiden uteluita joko olen saanut toimen, opiskelun tai puolison.

Sinä noin näpsäkkä likka miten olet yksin....

Että moro ja silleen