Miksei kukaan mies ei ole kiinnostunut minusta?
Miksei kukaan mies ei ole kiinnostunut minusta? Olen yli 20 vuotias nainen. Voiko syynä yleensä, vai voi olla syynä ulkonäkö? Millainen nainen on kiinnosta? Millainen nainen on yleensä hyvän näköinen? Pitääkö naisen, olla laiha?
Kommentit (47)
Pitää naisen olla laiha. Samoin miehen.
Toinen tekijä on flirttailu. Jos ei jokaisella eleellään ja sanallaan ole pyrkimässä ihastuttamaan toista itseensä, saat huomattavasti vähemmän romanttista ja seksuaalista kiinnostusta osaksesi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä munhun, melkeen 50v ja reilu 100kg naiseen ainakin 20-80v miehet osoittaa päivittäin kiinnistusta, ravintoloissa ei saa hetkeäkään olla rauhassa mutta myös kaduilla ja kaupoissa tullaan iskemään jos ei mies ole mukana. Olen kyllä ihan kaunis ja olemus melko sporttinen mut eniten vaikuttaa miten itsensä kantaa. Jos olet sisäänpäin kääntynyt niin kukaan ei tule puhumaan. Ole reipas ja iloinen niin seuraa riittää 😊
Vedit melkoisen emävalheen. Että 50v ja yli 100 kiloista naista miehet päivittäin himoitsisivat 🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä munhun, melkeen 50v ja reilu 100kg naiseen ainakin 20-80v miehet osoittaa päivittäin kiinnistusta, ravintoloissa ei saa hetkeäkään olla rauhassa mutta myös kaduilla ja kaupoissa tullaan iskemään jos ei mies ole mukana. Olen kyllä ihan kaunis ja olemus melko sporttinen mut eniten vaikuttaa miten itsensä kantaa. Jos olet sisäänpäin kääntynyt niin kukaan ei tule puhumaan. Ole reipas ja iloinen niin seuraa riittää 😊
Vedit melkoisen emävalheen. Että 50v ja yli 100 kiloista naista miehet päivittäin himoitsisivat 🤣🤣
joo hyi helvetti.
Eli teetkö siis jatkuvasti alotteita kaikille miehille ja saat jatkuvasti pakkeja vai mihin päättelysi pohjautuu?
Sinulla on varmaankin lähipiirissäsi sellaisia naisia, joista miehet kiinnostuvat? Vertaa itseäsi näihin naisiin, ja koita sitä kautta päätellä mitä ominaisuuksia heillä on, mitä sinulla ei ole.
Ap, sun täytyy liikkua siellä missä ne miehetkin. Kukaan ei tule sinua kotoa treffeille hakemaan.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kyllä aikamoinen satutäti saapunut lankaan.
jos pukeudut lökäpöksyihin tai verkkareihin niin ei mua ainakaan kiinosta.farkut ja vyö nahkakengät on taas todella pään kääntävä asuste naisilla.
Mene tinderiin ja vedä kaikki oikealle, niin varmasti tulee matchejä. Sit vaan poistat pahimmat.
Vierailija kirjoitti:
Onko nää trikoonaiset = sporttinen nainen?
Liikutko vapaa-ajallasi missään missä on miehiä?
Tuli mieleen eräs näyttelijä, joka ei puheidensa mukaan löydä parisuhdetta. Hän esitti romanssin toista osapuolta eräässä sarjassa, eikä kyllä saanut rooliinsa minkäänlaista intohimoa tai tunnetta. Että en ihmettele jos AP on yhtä pökkelö ja ei löydä seuraa.
Pyöreät rillit, naamaraudoitus, sateenkaarivaatetus, paino 'normaalin rajoilla'.
Miksi miehet ei kiinnostu?
Mitä tarkalleen haluat tietää? Mitä voisin kertoa itsestäni?
Ei ole AP minullakaan hyvin mennyt. Olin Tinderissä reilu 2v ja tässä mun treffisaldo:
Ensitreffejä 32
Annetut pakit 10
Saadut pakit 22, joista joku 8-9 kanssa tunne molemminpuolinen eli kumpikaan ei halunnut tavata uudelleen
Kolme tapailusuhdetta
Kapea vyötärö, pyöreä keskikokoinen treenattu peppu, urheilullinen, B/C-kupin kiinteät rinnat, perusnätti naama, brunette. Ihan perus siis kelpaa oikein hyvin t. M24
Tämä on nyt kaikille naisille jotka haluavat miesten huomiota.
Pue päälle kukkamekko ja ilmoita ettet luota valtiovaltaan.
No sitten kyllä pitää olla jotain ihan perusteellisesti vinossa. Jos kukaan mies ei kiinnostu, täytyy kyseessä olla mekoinen suohirviö. Miehille kun kelpaa kuka tahansa ja he vaativat samaa naisilta.
Onko kumminkin niin että itselläsi on jonkinlaiset kriteerit joista et jousta? Vai oletko sinäkin valmis huolimaan vaikka minkä tunkiolta vedetyn?