Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei kukaan mies ei ole kiinnostunut minusta?

Vierailija
18.08.2024 |

Miksei kukaan mies ei ole kiinnostunut minusta? Olen yli 20 vuotias nainen. Voiko syynä yleensä, vai voi olla syynä ulkonäkö? Millainen nainen on kiinnosta? Millainen nainen on yleensä hyvän näköinen? Pitääkö naisen, olla laiha?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että AP ei kohtaa miehiä luonnollisissa tilanteissa kuten harrastuksissa tai opinnoissa. Niin ne suhteet helpoiten alkaa kun pääsee pikkuhiljaa tutustumaan.

Jos ei todellakaan löydy vastakaikua on varmaan niin että:

- olet liian epätoivoinen ja epävarma (ripustautuva, epäkypsä persoona)

- et huomaa miesten kiinnostusta

- et osaa ilmaista omaa kiinnostusta

- et itsekään tiedä mitä haluat 

Vierailija
42/47 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on nyt kaikille naisille jotka haluavat miesten huomiota.

Pue päälle kukkamekko ja ilmoita ettet luota valtiovaltaan.

Näin hetki sitten oikein nussittavan näköisen hutsun. Oli pukeutunut valkoiseen pitkään mekkoon josta näkyi läpi. Ei ollut edes hoikka, mutta jonkinlainen vyötäröntapainen oli, isohko perse tärähteli ja näkyi vaatteesta läpi. En ollut ainoa joka tuota tuijotti, lähellä oli miehiä, jotka myös katsoivat. Josämmä olisi kulkenut hitaampaa, olisin käynyt tervehtimässä ja puhumassa pehmeitä, pyytämässä näön vuoksi kahville, vaikka pilluhan se mielessä on. Antava ulkonäkö on omalla kohdallani aika olennaista, että jaksan nähdä vaivaa. Tuollaisista olen saanut pari seurustelusuhdettakin, jotka kylläkin päätin kun akkaa alkoi kotileikit kiinnostaa. Korosta siis persettäsi, tissejä tms. niin joku kiinnostuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulta puuttuu se jokin ja oot tylsä tyyppi.

Vierailija
44/47 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein nämä jotka valittavat olevansa näkymättömiä toiselle sukupuolelle, ovat heitä jotka vetäytyvät nurkkaan torjuva ilme kasvoillaan ja asento joka sanoo selvällä kielellä älä lähesty.

Kun itsetunoa ei ole, tai se on olemattoman huono eikä usko että kukaan koskaan kuitenkaan voisi kiinnostua se näkyy olemuksessa. 

Kun kaikki on koko ajan vai ei se kuitenkaan onnistu - kukaan ei välitä - olen liian ruma- olen mitätön- en ole mitään, niin todellakaan se ei onnistu.  Kuka edes uskaltaa lhestyä ihmistä joka koko kehonkielellään huutaa mene pois!

Uskaltaisitko itse? 

Vierailija
45/47 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole minäkään kelvannut yhdellekään miehelle. Tinderistä nuorempana ja laihana (165 cm/45 kg) tuli tavattua n 40 miestä eikä kukaan kiinnostunut. Itse kiinnostuin muutamasta. Nyt olen jo täysin luovuttanut ja painokin noussut lähes 90 kiloon niin en enää edes yritä. N36

Paljon menee bandan sukulaatia päivässä?

On kyllä järkyttävä painonnousu. Lähes tuplannut painonsa. Olo ei voi olla kuin nuutunut ja kuvottava tuollaisessa tilassa.

Vierailija
46/47 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Ei ole AP minullakaan hyvin mennyt. Olin Tinderissä reilu 2v ja tässä mun treffisaldo:

Ensitreffejä 32 

Annetut pakit 10 

Saadut pakit 22, joista joku 8-9 kanssa tunne molemminpuolinen eli kumpikaan ei halunnut tavata uudelleen 

Kolme tapailusuhdetta 

Moi

Vierailija
47/47 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on nyt kaikille naisille jotka haluavat miesten huomiota.

Pue päälle kukkamekko ja ilmoita ettet luota valtiovaltaan.

Näin hetki sitten oikein nussittavan näköisen hutsun. Oli pukeutunut valkoiseen pitkään mekkoon josta näkyi läpi. Ei ollut edes hoikka, mutta jonkinlainen vyötäröntapainen oli, isohko perse tärähteli ja näkyi vaatteesta läpi. En ollut ainoa joka tuota tuijotti, lähellä oli miehiä, jotka myös katsoivat. Josämmä olisi kulkenut hitaampaa, olisin käynyt tervehtimässä ja puhumassa pehmeitä, pyytämässä näön vuoksi kahville, vaikka pilluhan se mielessä on. Antava ulkonäkö on omalla kohdallani aika olennaista, että jaksan nähdä vaivaa. Tuollaisista olen saanut pari seurustelusuhdettakin, jotka kylläkin päätin kun akkaa alkoi kotileikit kiinnostaa. Korosta siis persettäsi, tissejä tms. niin joku kiinnostuu.

Tämä on totta, että miehet lähestyvät aktiivisesti niitä, joita haluavat panna. Niitä ei-aktiivisia pitäisi naisten lähestyä itse, mutta siinä on riskinsä saada riesoikseen joku perästävä vedettävä, joka alkaa olla kanssasi kun ei muuta saa.