Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei kukaan mies ei ole kiinnostunut minusta?

Vierailija
18.08.2024 |

Miksei kukaan mies ei ole kiinnostunut minusta? Olen yli 20 vuotias nainen. Voiko syynä yleensä, vai voi olla syynä ulkonäkö? Millainen nainen on kiinnosta? Millainen nainen on yleensä hyvän näköinen? Pitääkö naisen, olla laiha?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on nyt kaikille naisille jotka haluavat miesten huomiota.

Pue päälle kukkamekko ja ilmoita ettet luota valtiovaltaan.

Eeeeeei kannata tehdä minkäänlaista aloitetta houkutellakseen *noita* ukkeleita :D 

Vierailija
22/47 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä munhun, melkeen 50v ja reilu 100kg naiseen ainakin 20-80v miehet osoittaa päivittäin kiinnistusta, ravintoloissa ei saa hetkeäkään olla rauhassa mutta myös kaduilla ja kaupoissa tullaan iskemään jos ei mies ole mukana. Olen kyllä ihan kaunis ja olemus melko sporttinen mut eniten vaikuttaa miten itsensä kantaa. Jos olet sisäänpäin kääntynyt niin kukaan ei tule puhumaan. Ole reipas ja iloinen niin seuraa riittää 😊

Sori mutta nyt taitaa olla vähän liikaa lapinlisää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Ei ole AP minullakaan hyvin mennyt. Olin Tinderissä reilu 2v ja tässä mun treffisaldo:

Ensitreffejä 32 

Annetut pakit 10 

Saadut pakit 22, joista joku 8-9 kanssa tunne molemminpuolinen eli kumpikaan ei halunnut tavata uudelleen 

Kolme tapailusuhdetta 

Mutta sulla onkin päässä vikaa kun jankutat samaa asiaa joka avaukseen.

Vierailija
24/47 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksan 100e jos otat suihin.

Vierailija
25/47 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä odotat? Että sinut tullaan pokaamaan jossain kaupungilla tai lenkillä, vain koska olet nainen? Melko harva kokee tällaista, pl. tapahtumat ja yöelämä, joissa ajan (ja juoman) kuluessa.. niillä *köh* vähemmän hehkeilläkin alkaa olemaan vientiä, kun ihmisten harkintakyky ja standardit laskevat.

Vierailija
26/47 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sitten kyllä pitää olla jotain ihan perusteellisesti vinossa.  Jos kukaan mies ei kiinnostu, täytyy kyseessä olla mekoinen suohirviö.  Miehille kun kelpaa kuka tahansa ja he vaativat samaa naisilta.

Onko kumminkin niin että itselläsi on jonkinlaiset kriteerit joista et jousta?  Vai oletko sinäkin valmis huolimaan vaikka minkä tunkiolta vedetyn?

Ei muuten kelpaa. Miehille Janni Hussi on "semmonen kiva naapurintyttö". 

Vierailija
27/47 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kapea vyötärö, pyöreä keskikokoinen treenattu peppu, urheilullinen, B/C-kupin kiinteät rinnat, perusnätti naama, brunette. Ihan perus siis kelpaa oikein hyvin t. M24

Tuo ei ole perus. Perus on tavallinen, ei nätti eikä treenattu. 

Vierailija
28/47 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitten kyllä pitää olla jotain ihan perusteellisesti vinossa.  Jos kukaan mies ei kiinnostu, täytyy kyseessä olla mekoinen suohirviö.  Miehille kun kelpaa kuka tahansa ja he vaativat samaa naisilta.

Onko kumminkin niin että itselläsi on jonkinlaiset kriteerit joista et jousta?  Vai oletko sinäkin valmis huolimaan vaikka minkä tunkiolta vedetyn?

...Täällä naisille "normaali nainen" = miestä 30kg painavampi mutta 20cm lyhyempi ja jos tämä ei kelpaa, niin miehet kelpuuttavat pelkkiä ig-persemalleja. 

Vierailija
29/47 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...Täällä naisille "normaali nainen" = miestä 30kg painavampi mutta 20cm lyhyempi ja jos tämä ei kelpaa, niin miehet kelpuuttavat pelkkiä ig-persemalleja. 

Ei, normaali nainen on tavallisen näköinen nainen, joka ei herätä kadulla tai baareissa huomiota eikä saa iskuyrityksiä kuin ehkä kerran pariin vuoteen. Ei ruma eikä kaunis. 

Vierailija
30/47 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, normaali nainen on tavallisen näköinen nainen, joka ei herätä kadulla tai baareissa huomiota eikä saa iskuyrityksiä kuin eh

höpö höpö normaali nainen kyllä miehen saa.mä olen normaali 167cm 58kg ja mies on aina ollut.

Vierailija
31/47 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nirso ja miehet ei jaksa sinun kaltaisia naisia jotka antaa pakit heti.

Vierailija
32/47 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

160cm 60kg onko liian paljon?

Vierailija
33/47 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule tyttö sedän polvelle istumaan! T: M65+

Vierailija
34/47 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaali paino. 

Vierailija
35/47 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaali paino. 

Ei pitäisi olla, mutta nykyään on. 52kg olisi hyvä.

Vierailija
36/47 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduta 10kg pois niin on ok

Vierailija
37/47 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko AP kokeillut deittisovelluksia vai tarkoitatko tällä että miehet eivät lähesty arkielämässä?

Vierailija
38/47 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaali paino. 

Ei pitäisi olla, mutta nykyään on. 52kg olisi hyvä.

Kyllä se on täysin normaali paino. Jos ei normaali nainen kelpaa, niin ole ilman. 

Vierailija
39/47 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole minäkään kelvannut yhdellekään miehelle. Tinderistä nuorempana ja laihana (165 cm/45 kg) tuli tavattua n 40 miestä eikä kukaan kiinnostunut. Itse kiinnostuin muutamasta. Nyt olen jo täysin luovuttanut ja painokin noussut lähes 90 kiloon niin en enää edes yritä. N36

Vierailija
40/47 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole minäkään kelvannut yhdellekään miehelle. Tinderistä nuorempana ja laihana (165 cm/45 kg) tuli tavattua n 40 miestä eikä kukaan kiinnostunut. Itse kiinnostuin muutamasta. Nyt olen jo täysin luovuttanut ja painokin noussut lähes 90 kiloon niin en enää edes yritä. N36

Paljon menee bandan sukulaatia päivässä?