Hei pistäkää parhaat vaatteenne päälle ja menkää baariin etsimään kumppania.
Ei kannata siellä hikikomerossa hikoilla vaan menkää nyt olemaan sosiaalisia baarissa.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Ei kiitos baariin. Jos vaikka huomenna museoon, paljon mieluisampi paikka uudelle kohtaamiselle.
M43
Jospa vaikka siellä kohdattaisiinkin :)
En edes muista minä vuonna olisin mennyt, jotenkin luulen ettei etsimäni naistyyppi tule vastaan tämän kylän baareissa.
Enpä taida. Katselen tähtiä ja haistelen ihanaa vienoa savuntuoksua kun pihasauna on lämpenemässä ja kuuntelen hiljaisuutta, mitään keinovaloja ei näy missään eikä mitään äänikään mitä silloin tällöin joku lintu lehahtaa lentoon ja joku eläin rapistelee kulkiessaan. Näin on parempi.
Vierailija kirjoitti:
En osaa olla sosiaalinen kuin todella humalassa ja on todella vaikeaa olla tarpeeksi humalassa, mutta kuitenkin pysyä vielä pystyssä / hyvässä kunnossa. Lisäksi krapulat pilaavat seuraavat päivät.
Tyypillinen vanhapiika.
Ei lähes viisikymppisen kannata enää baareissa käydä. Kävin viimeksi 30 vuotiaana baarissa eli 19 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Ei, kyllä minä mieluummin olen tyytyväisenä kotona kuin lähden lähimpään baariin ja maksan taksimatkasta 90 euroa suunta. Eikä ole sanottu että täällä korvessa edes mitään taksia nykyään edes saa.
Mahtaa siellä Kemissä olla elämä ihanata.
Vierailija kirjoitti:
Enpä taida. Katselen tähtiä ja haistelen ihanaa vienoa savuntuoksua kun pihasauna on lämpenemässä ja kuuntelen hiljaisuutta, mitään keinovaloja ei näy missään eikä mitään äänikään mitä silloin tällöin joku lintu lehahtaa lentoon ja joku eläin rapistelee kulkiessaan. Näin on parempi.
Mitään keinovaloa ei näy? Faksillako sä tänne kirjoittelet?
Tämän palstan mukaan se on aina "pikkumusta" leveä mekko.
Siinäpä olisi pikkupojilla katseltavaa, kun minä paukkaisin baarin :D
N58
Lähtisin muuten, mutta Munsalan kansallispukuni on pesulassa :(
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä!
Kun pääsiskin tollaiseen saunaan tähtitaivaan alle. Toi antaa vision.
Juon alkoholini mieluummin yksin. Nytkin naukkailen vodkasnapseja kun katselen netflix.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiitos baariin. Jos vaikka huomenna museoon, paljon mieluisampi paikka uudelle kohtaamiselle.
M43
Ehkä mieluisampi, mutta melko epätodennäköinen uudelle kohtaamiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, kyllä minä mieluummin olen tyytyväisenä kotona kuin lähden lähimpään baariin ja maksan taksimatkasta 90 euroa suunta. Eikä ole sanottu että täällä korvessa edes mitään taksia nykyään edes saa.
Mahtaa siellä Kemissä olla elämä ihanata.
Kun mennään Lappiin tai Kainuuseen niin alkaa ne välimatkatkin jo olemaan pitkiä. Kemissä on sentään vielä elämää.
Empä lähde niitä Läskejä Puli-Ukkoja metsästämään
Never. Ei kiinnosta kännisten mölinä ja pierun haju.
Eihän parhaissa vaatteissa baariin mennä, pihalle nauravat. Jos seuraa haluaa, pitää osata pukeutua ajan mukaisesti, muuten jää varmasti yksin.
Onko tämä vinkki keski-ikäisille vaihdevuosihikoileville, kaksoisleuan omaaville, vähän tukeville, meille tädeille. Yökerhot taitaa olla nuoremmille. Ja osa etsii henkistä miestä.
Vaikka olisikin ihan ok idea, niin satun asumaan pikkukaupungissa jossa baareissa ei ole kuin 20kymppisiä taikka sitten sitä vanhemmat miehet ovat juoppoletkoissa.
Joten ei sielunkumppania luultis ole baarissa tässä kulmilla.