Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapurit vihaa mua koska poltan tupakkaa parvekkeella

Vierailija
17.08.2024 |

Ja näyttävät sen avoimesti. En ole tervetullut tähän taloon, jossa kukaan muu ei polta. Mikä on näkökulmasi tähän ? Säännöt ovat kuitenkin säännöt.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan vihaa sinua. Heitä vain haittaa se omaan asuntoon tuleva haju. Pitäisi keksiä joku ratkaisu, ettei haju kulkeudu muiden asuntoihin. Esim. tupakkapaikka ulkona jossain, missä haju/savu ei kulkeudu muille sisälle. 

Inhoaa, ja  ymmärränkin sen. Voisinhan ulkonakin polttaa. Mennä joka kerta raput alas ja ulos... Yritän kyllä lopettaa, tämä on perseestä omastakin mielestä mutta sääntöjä en joka tapauksessa riko. Että ansaitsenko olla joku hylkiö, ehkä sitten. Ap. 

Ansaitset olla hylkiö. Sä voit aivan hyvin kävellä ne raput. Mä haluan käyttää parvekettani ja pitää ikkunoita auki. Haluan myös laittaa joskus pyykkiä partsille kuivamaan. En pidä röökinhajusta. 

Vierailija
22/27 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et voi mennä pihalle?

4 krs ja ei hissiä mutta kaipa mun silti pitäs. Ap

Onko siellä yhtään hissillistä taloa johon vois muuttaa, eri asumismuoto tai alempi kerros. Miksi ei ole hissiä? Kannat kaikki ostoksetkin monta kerrosta ja huonekaluja, eikö se ole liikaa.

Joo olen kyllä muuttamassakin pois tästä. Toivottavasti pääsen johonkin spurgutaloon jossa kukaan ei välitä tai sitten vain lopetan tupakoinnin.  Ei vanhoissa taloissa aina ole hissiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan vihaa sinua. Heitä vain haittaa se omaan asuntoon tuleva haju. Pitäisi keksiä joku ratkaisu, ettei haju kulkeudu muiden asuntoihin. Esim. tupakkapaikka ulkona jossain, missä haju/savu ei kulkeudu muille sisälle. 

Inhoaa, ja  ymmärränkin sen. Voisinhan ulkonakin polttaa. Mennä joka kerta raput alas ja ulos... Yritän kyllä lopettaa, tämä on perseestä omastakin mielestä mutta sääntöjä en joka tapauksessa riko. Että ansaitsenko olla joku hylkiö, ehkä sitten. Ap. 

Ansaitset olla hylkiö. Sä voit aivan hyvin kävellä ne raput. Mä haluan käyttää parvekettani ja pitää ikkunoita auki. Haluan myös laittaa joskus pyykkiä partsille kuivamaan. En pidä röökinhajusta. 

Ehkä ansaitsen, joo. Eli saan polttaa mutta sit joudun kestää vihaa. Ap

Vierailija
24/27 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ansaitsen, joo.

Niin, saat polttaa mutta on se omien aivojen käyttö ihan suositeltavaa silti

Vierailija
25/27 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, kun tietäisit mitä me ollaan suunniteltu! Sua oottaa lähiaikoina todella ikävä yllätys

Vierailija
26/27 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän talosta vasta mies sai häädön kun  poltti partsilla ja puoli taloa kärsi siitä, hänelle sanottiin monesti asiasta ja pihalla on tupakkapaikka, montakin paikkaa missä voi polttaa sateeltakin suojassa. Nyt on ihana kun voi pitää ristivetoa. 

Vierailija
27/27 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän kuuluu moneen muuhunkin asuntoon, voit saada itse häädön. Mm pallopelit on sisällä ns kiellettyjä ja hyppiminen kuuluu monta kerrosta alaspäin.  Onneksi meidän taloon ei edes huolita tuollaisia asukkaita, ja jos muuttaakin niin kuukauden päästä ne häipyy kun tehdään häiriöilmoituksia. KOTIRAUHA kuuluu kaikille ja se lukee joka taloyhtiön säännöissä.