Mikä siinä on niin kamalaa jos 38-vuotias mies pyytää 20-vuotiasta Prisman kassatyttöä treffeille?
Kommentit (563)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ja sellainen satu siellä sitten. Mitähän helvettiä sinä olet tarinassasi notkunut tyttäresi työpaikalla?"
En tietenkään ole ollut siellä, vaan tytär kertoi. Naisilla kun on sellainen kummallinen tapa, että he juttelevat keskenään, jopa äidit ja tyttäret. Ei vaan mene miehen päähän, että tällaisia järjestelyjä joudutaan tekemään siksi, että äijät ovat niin omahyväistä sakkia, etteivät tajua, että heidän häiriköintinsä ei ole toivottua eikä imartelevaa.
Eli mahdollisesti joku sinun lukemattomista yhden yön miestuttavistasi on lääppinyt tytärtäsi tämän ollessa pikkulapsi ja kerrottuaan keksityn tarinan työpaikaltaan, sinä olet valmis tuomitsemaan kaikki miehet omahyväisiksi häiriköiksi. Ei hyvää päivää taas palstamamma.
Kaikki miehet eivät ole häiriköitä tietenkään, sehän on selvä. Tässähän kirjoitetaan nimenomaan niistä häiriköistä, ei muita miehiä tarvitse tähän sotkea. Jos asia ei koske sinua, eli et häiriköi, turha provosoitua. On seksuaalisen ahdistelun vähättelyä väittää tapahtuneita tilanteita keksityiksi. Tyttäreni todellakin kertoo toisinaan työstään omituisia tapauksia, joita sitten kummastelemme keskenämme ja yritämme ymmärtää ihmisten aivoituksia. Hänellä ei ole mitään tarvetta keksiä tällaisia juttuja. On turha yrittää vähätellä kirjoituksiani halventamalla minua ja esittää minut ihmisenä, joka makaa monien miesten kanssa ja altistaa lapsensa aikuisten miesten lähentelyille. Olen ollut mieheni kanssa naimisissa 33 vuotta ja hyvän miehen kun tuntee, on helppo verrata huonoihin, kontrasti on melkoinen.
Taas yksi peräkammarin typerys hankkijalippis päässä yrittää olla fiksu. Sinä nyt et saa minkäänlaista naista ja voin kertoa, että parikymppisenä seurustelin täyttä päätä nelikymppisen miehen kanssa, nää ikäkeskustelut on niin naurettavia ja niitä käy ainoastaan jossain peräkylän puskissa asuvat, jotka ei ole naista nähnytkään.
"Kaikki miehet eivät ole häiriköitä tietenkään, sehän on selvä. Tässähän kirjoitetaan nimenomaan niistä häiriköistä, ei muita miehiä tarvitse tähän sotkea. Jos asia ei koske sinua, eli et häiriköi, turha provosoitua. On seksuaalisen ahdistelun vähättelyä väittää tapahtuneita tilanteita keksityiksi. Tyttäreni todellakin kertoo toisinaan työstään omituisia tapauksia, joita sitten kummastelemme keskenämme ja yritämme ymmärtää ihmisten aivoituksia. Hänellä ei ole mitään tarvetta keksiä tällaisia juttuja. On turha yrittää vähätellä kirjoituksiani halventamalla minua ja esittää minut ihmisenä, joka makaa monien miesten kanssa ja altistaa lapsensa aikuisten miesten lähentelyille. Olen ollut mieheni kanssa naimisissa 33 vuotta ja hyvän miehen kun tuntee, on helppo verrata huonoihin, kontrasti on melkoinen."
Aika todennäköistä, että tyttäresikin liioittelee vahvasti, koska äitikin saa aloittajan varsin viattomasta treffipyynnöstä häirikön. Toisaalta se on hyvin viihdyttävä ominaisuus teillä naisilla, miten vajoatte lähes joukkopsykoosiin ja varsin vähäpätöinen asia lähtee aina teillä täysin käsistä.
Tuleva pääministeri, tuleva ilon etsijä
"Minkä ihmeen takia jonkun tarvitsisi pyydellä nimenomaan nuorempia ihmisiä syömään tai kahville kanssaan? Yleensä mennään ystävien, työkaverien tai sukulaisten kanssa ikiä ajattelematta?"
Ikäkö sen määrittää, että osaako pyydetty syödä tai juoda kahvia? Olet todella naurettava. :)
Vierailija kirjoitti:
Nuorena opiskelijatyttönä olin töissä kassalla ja näitä numeroansa tyrkyttäjiä oli paljon. Ja niitä jotka selvästi valitsivat tietyn kassan ja jäivät siihen hidastelemaan. Ei ollut yhtään kivaa! yksi väijyi kerran parkkipaikalla mun työvuoron loppumista ja tuli huutamaan miksi en ole soittanut hänelle. Pelkäsin sitä tosissaan.
Mikä ihme jossain kassahenkilöissä on, että juuri heitä pitää alkaa iskemään. Onko kaupan kassa ainoa ihmiskontakti näillä miehillä. En ole oikein koskaan uskonut tämmöistä ilmiötä, mutta kai se sitten on totta. Säälittäväähän tuo on.
Vierailija kirjoitti:
"Kaikki miehet eivät ole häiriköitä tietenkään, sehän on selvä. Tässähän kirjoitetaan nimenomaan niistä häiriköistä, ei muita miehiä tarvitse tähän sotkea. Jos asia ei koske sinua, eli et häiriköi, turha provosoitua. On seksuaalisen ahdistelun vähättelyä väittää tapahtuneita tilanteita keksityiksi. Tyttäreni todellakin kertoo toisinaan työstään omituisia tapauksia, joita sitten kummastelemme keskenämme ja yritämme ymmärtää ihmisten aivoituksia. Hänellä ei ole mitään tarvetta keksiä tällaisia juttuja. On turha yrittää vähätellä kirjoituksiani halventamalla minua ja esittää minut ihmisenä, joka makaa monien miesten kanssa ja altistaa lapsensa aikuisten miesten lähentelyille. Olen ollut mieheni kanssa naimisissa 33 vuotta ja hyvän miehen kun tuntee, on helppo verrata huonoihin, kontrasti on melkoinen."
Aika todennäköistä, että tyttäresikin liioittelee vahvasti, koska äitikin saa aloittajan varsin viattomasta treffipyynn
Treffipyynnöt eivät kuulu työpaikalle. Ei tarvitse yhtään liioitella noita juttuja, Itse olen aikoinani saanut ihan oman osani ällöttävyyksiä kuunnella töissä. Ei paljon heru sympatiaa miehille.
Vierailija kirjoitti:
Itseä nuorena naisena ärsyttää kyllä läähättävät setämiehet mutta myös aikuiset keski-ikäiset naiset jotka yrittävät "suojella" aikuista 20-vuotiasta "tyttöä." En usko pätkääkään tuohon suojelunhaluun. Kuule, me osataan ihan itse pitää itsestämme huolta ja sanoa niille setämiehille. Ja sitäpaitsi jotkut meistä voi myös tykkää niistä vanhemmista miehistä ja jopa seurustella sellaisten kanssa vaikka kassalla iskeminen nyt onkin aika noloa. joten älkää puuttuko 20 vuotiaiden "tyttöjen elämään" kiitos vaan.
Eihän se mitään suojelua todellakaan ole, vaan halua alistaa ja kontrolloida nuoria naisia.
" Itse olen aikoinani saanut ihan oman osani ällöttävyyksiä kuunnella töissä. Ei paljon heru sympatiaa miehille."
Mikä sinussa tekee sen, ettet ole kokenut miehiltä mitään hienovaraista ja miellyttävää lähestymistä?
Olet luultavasti hänen isäänsä viisi vuotta nuorempi. Älä helvetissä kysy.
Vierailija kirjoitti:
Taas yksi peräkammarin typerys hankkijalippis päässä yrittää olla fiksu. Sinä nyt et saa minkäänlaista naista ja voin kertoa, että parikymppisenä seurustelin täyttä päätä nelikymppisen miehen kanssa, nää ikäkeskustelut on niin naurettavia ja niitä käy ainoastaan jossain peräkylän puskissa asuvat, jotka ei ole naista nähnytkään.
Etkä seurustellut. Naisten mielestä 2 vuoden ikäero on maksimi. Jos sitä isommalla ikäerolla on mies iskemässä, niin naisen oksennus lentää paineella Vaasasta Eskilstunaan.
Vierailija kirjoitti:
Sama jatkaa vielä. Olen kerran asiakaspalvelutilanteessa ( itse se aspa) iskenyt asiakkaan, ihanan miehen. Parin viikon kiva suhde. Mites tää, onko ok.
Vierailija kirjoitti:
Keskustelu on mukava seurata myöskin sen vuoksi, että tässä näkee luetun ymmärtämisen tason.
Avauksessa ei puhuta, että treffikutsu esitettäisiin työaikana, työpaikalla tai julkisesti. Silti tästä väitellään.
Mistään ei käy selville miten hyvin M38 ja N20 tuntevat toisensa. Ovatko kenties tunteneet pitkäänkin ja millainen heidän suhteensa on. Eikö tämä pitäisi selvittää ennen isompaa tuomitsemista tai hyväksyntää?
Joo, ja se selvitys olisi pitänyt tapahtua ap:n toimesta jo tuossa avauksessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama jatkaa vielä. Olen kerran asiakaspalvelutilanteessa ( itse se aspa) iskenyt asiakkaan, ihanan miehen. Parin viikon kiva suhde. Mites tää, onko ok.
Aika hyvin, kun käytit töissä Hankkijan lippistä.
Vierailija kirjoitti:
Kassaneitinä voin todeta, että kerran sain vanhemmalta mieheltä lapun, johon oli raapustettu hänen (?) puhelinnumeronsa. Pohdin todella töiden jälkeen, soitanko, sillä olisi ollut mielenkiintoista keskustella. - Kassatyössä on kokoajan värinää ilmassa, varsinkin viikonloppuisin. Flirttasin minkä kerkesin. Joskus miehet tajusi, useimmat eivät edes tajunneet, että pokailen heitä pokkana kassan takaa, työtilanteessa. Minkäs sinkku pyydystelyhalulleen mahtoi. Varsinkin töiden jälkeen, voi pojat, silloin olisin todella kaivannut vipinää!
Jos asiakkaana huomaan tuollaista kassasta, välttelen kyllä sitä kassaa.
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten sillä kassatytöllä on jo sinua vanhempi mies.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on vaan isät mielessä. Taidat pitää vanhemmista miehistä? Etsitkö isähahmoa elämääsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkä seurustellut. Naisten mielestä 2 vuoden ikäero on maksimi. Jos sitä isommalla ikäerolla on mies iskemässä, niin naisen oksennus lentää paineella Vaasasta Eskilstunaan.
Kyllä vaan seurustelin. Suhde muuttui myöhemmin ystävyydeksi, joka jatkui vuosikausia.
Kerran voi pyytää, mutta jos saa kielteisen vastauksen, ei ole sopivaa uusia pyyntöään. Jos jo ensimmäinen pyyntö olisi 'seksuaalista häirintää', olisi asetettu ihmissuhteille sellainen ESTE, ettei suhteita voisi ollenkaan muodostaa. Pyynnön voi esittää vain tavatessaan, myös silloin, kun toinen on työssään, ravintolassa, tansseissa, kadulla ym. Ei näes ole lainkaan todennäköistä, että tapaa jossakin uudelleen.
Niin? Niin on aika moni meistä siitetty joskus.