Mikä siinä on niin kamalaa jos 38-vuotias mies pyytää 20-vuotiasta Prisman kassatyttöä treffeille?
Kommentit (563)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin hän tekee työtään, ei ole flirttailemassa setämiehille.
Toisekseen, nelikymppinen on juurikin setämies eli ikäloppu parikymppiselle. Eli setämies voisi olla isä tms.Kolmanneksi, tuollainen on ahdistelua, hyväksikäyttöä tilanteelle, jossa toinen ei voi esim. vetää turpaan tai huutaa.
Voisi ehkä juuri olla isä, muttei ole. Siinä on ero. Siinä olen samaa mieltä, ettei toisen töissä ole sopivaa ehdotella treffikutsuja.
Ei ole eroa sille nuorelle. Näkee isänsä ikäiset vanhoina, vaikka kuinka itse kokisivat olevansa nuorekkaita.
Ei ole mitään isän ikää. Ei kaikilla nuorilla naisilla isät ole samanikäisiä. Ei kaikilla edes ole isää.
Ei se silti oikeuta tätä käytöstä.
Iällä ei ole merkitystä. Mutta antaahan se nyt aika ällön kuvan, jos olet heti pyytämässä treffeille jokaista naista, jonka kanssa asioit. Sitä paitsi se kassahenkilö on töissä, joten häiritset hänen työntekoaan. PLUS hän on varmaan saanut jo 20 treffipyyntöä sinä päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa niitä vokottelevia miehiä siinä kassajonossa niin jonoksi asti on kuin haluatte antaa ymmärtää. Ainakin joka kerta kun itse käyn kaupassa, kassajono on pitkä eikä siinä kukaan ehtisi mitään treffipyyntöjä ehdotella.
Yksikin on liikaa. Toivottavasti nämä keskustelut noteerataan myös kauppojen päässä ja tämänkaltaiselle ahdistelulle saadaan piste.
Hallitus ajamaan asiaa. Kaikki rahat vastaisuudessa tähän. Perustetaan työryhmiä ja projekteja. Kaupoista turvallinen tila. Myyjälle ei saa tulla paha mieli.
Ilmeisesti kommentti osui johonkuhun, joka ei osaa käyttäytyä asiallisesti. Työssä täytyy saada tehdä työtään rauhassa, eikä olla joidenkin älykääpiöiden ahdistelun kohteena. Työpaikoille ei kuulu se, että joutuu kuuntelemaan omaan ulkonäköön kohdistuvia kommentteja, joutuu kuuntelemaan kaksimielisyyksiä tai joissakin työpaikoissa joutuu kestämään myös fyysisiä lähentelyjä.
Asiakkaalla tuskin on mitään syytä valittaa, jos on ensin yrittänyt iskeä myyjää.
Niinhän sitä normaalissa maailmassa voisi ajatella. Normaalissa maailmassa ei myöskään yritetä iskeä kassalla olevia työntekijöitä. Vaikeat ja eri tavalla näkevät ihmiset tekevät molempia.
Asiakaspalvelutyössä voi tulla kuitenkin mitä oudoimpia valituksia, jotka luetaan ja muistetaan.
Vierailija kirjoitti:
Voisi olla tytön ISÄ!
Hyi pervo ukko!
Aivan kuin entinen presidentti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisekseen, nelikymppinen on juurikin setämies eli ikäloppu parikymppiselle. Eli setämies voisi olla isä tms.Kolmanneksi, tuollainen on ahdistelua, hyväksikäyttöä tilanteelle, jossa toinen ei voi esim. vetää turpaan tai huutaa.
Voisi ehkä juuri olla isä, muttei ole. Siinä on ero. Siinä olen samaa mieltä, ettei toisen töissä ole sopivaa ehdotella treffikutsuja.
Ei ole eroa sille nuorelle. Näkee isänsä ikäiset vanhoina, vaikka kuinka itse kokisivat olevansa nuorekkaita.
Ei ole mitään isän ikää. Ei kaikilla nuorilla naisilla isät ole samanikäisiä. Ei kaikilla edes ole isää.
Isä ikäinen on sen ikäinen,joka voisi olla isä biologian puolesta.Mun isä oli 40, kun synnyin.Silti olen kokenut ällöttäviksi kaikki isku yritykset,jotka tulee mua yli 15 vuotta vanhemmilta miehiltä.
Vierailija kirjoitti:
Oman tyttären ikäisiä naisia lähentelevät :D Vn noloa patet, vtn noloa!
Kaikki nauraa saatanasti teille.
Lähimarketissa sivan aikaan oli tyttären kaveri (just lukiosta päässyt) kesätöissä, niin johan joku urpo oli siinä mielinkielin. Mun piti pysäyttää tää klippi ja taltuttaa äijä pihalle kaupasta lievää väkivaltaa käyttäen. Myöhemmin kauppias ja kassakin kiitteli. Ei edes kaupassa oltu tuntevinaan toisiamme, tiesin kyllä että toi on se ja ne on bestiksiä. Kun oma tytär kuuli asiasta niin oli ihan kauhuissaan. Kauppias kiitteli minua aina kun kävin ostoksilla ja muisti hyvällä mua.
Ahdisteliaäijä jakeli jotain yrityksensä käyntikortteja tytölle ja oli pitänyt kassajonoa jo lähemmäs 15 min tukkeena, kun tivas tätä treffeille. Itkut silmissä tyttö kieltäytyi ja oli tosi vaivaantunut Mun piti hyppyyttää noin mun ikäinen bisnismies pihalle kun ei osanut. Mun pitkä harmaa tukka vain liehui äkäseen tuulikaapissa. Ja olihan mullakin kiire saada ne kaljat ennen ysiä ostettua. Et sinällään oma lehmä oli ojassa ja kivahan on silloin tällöin leikkiä sheriffiä omalla alueellaan. Me harmaaketut omistetaan tietty reviiri ympärillämme. Se pitäisi muiden urosten ymmärtää ja osata käyttäytyä ettei satu pahasti. Nyt vanhemmiten ei enää ilman kättäpidempää uskaltaisi lähteä. Olen liian harmaa siihen hommaan.
onhan toi noloo. Mee clubeille ahistelemaan nuoria, niin saat portsarin niskaasi.
Saat kokea niin. Mutta älä sekoita tätä mihinkään isä-tytärjuttuihin. Kyseessä on ihan erilainen ihmissuhde. (Jos siis edes suhteeksi asti kehittyy.)
Ei mitään, kannattaa kysyä, ei siinä mitään häviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ero on siinä että isä tulee ja vetää sua pataan, jos ahdistelet oman tyttäres ikäisiä.
Onko tämä tältä erää ymmärretty? Uskon ettet halua tyttären isästä harmeja elämääsi.
Ei ole sen väärtiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ero on siinä että isä tulee ja vetää sua pataan, jos ahdistelet oman tyttäres ikäisiä.
Onko tämä tältä erää ymmärretty? Uskon ettet halua tyttären isästä harmeja elämääsi.
Ei ole sen väärtiä.
Tuskinpa täysi-ikäisen tyttären isä. Ei kuulu sille isälle mitenkään. Vai onko sinun tyttäresi isänsä määräysvallan alla vielä aikuisenakin?
Olin nuorena Ärrän myyjä ja kyllä etoi ne selvästi flirttaavat vanhat äijät,jotkut kysyi suoraan "onko sulla poikakaveria?" tai "Mitäs jos veisin sinut kahville?" Moni näistä äijistä haisi,osalla puuttui hampaitakin ja luulivat olevansa joku Bratt Pitt.
Tämä keskustelu on avannut silmiä niin, että pitääkin jatkossa hakeutua kassalle, jossa työskentee nuori henkilö, jotta voi osaltaan turvata hänen työntekoaan. Jos kuulee setämiehen alkavan ehdotteluaan, niin voi napakasti sanoa, että jos herra nyt siirtyisi eteenpäin, että muutkin pääsevät asioimaan.
Vierailija kirjoitti:
Tämä keskustelu on avannut silmiä niin, että pitääkin jatkossa hakeutua kassalle, jossa työskentee nuori henkilö, jotta voi osaltaan turvata hänen työntekoaan. Jos kuulee setämiehen alkavan ehdotteluaan, niin voi napakasti sanoa, että jos herra nyt siirtyisi eteenpäin, että muutkin pääsevät asioimaan.
Niin varmaan. Itse vaan haluat mennä omalla vuorollasi ehdottelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään, kannattaa kysyä, ei siinä mitään häviä.
Häviät kunnioituksesi, luottamuksesi ja ihmisarvosi, ja kutistut nuoria ahdistelevaksi kiusaajaksi.
Olette täysin eri sosiaaliluokista jo ikännekin puolesta. Taida olla vaan p...un perässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole sen väärtiä.
Tuskinpa täysi-ikäisen tyttären isä. Ei kuulu sil
Eiköhän aika monissa oikeistolaisissa ja konservatiivisissa piireissä ole isän alaisuudessa kaikki. Jos on vaikutusvaltainen isä, niin koko kerrostalo ja asukkaat on hänen alaisia sekä kotikatu.
Nykyään näitä malmölaisia isejä on jo olemassa. En kyllä haluaisi tämmöistä vihamiehekseni. Kattoisin aika tarkkaan minkä lähiön ihmisiä ahdistelisin.
Sana kulkee. Omia ja suvun sekä lähipiirin tyttäriä suojellaan tarkkaan.
Mies -tyttö.