Mikä siinä on niin kamalaa jos 38-vuotias mies pyytää 20-vuotiasta Prisman kassatyttöä treffeille?
Kommentit (563)
Ensinnäkin hän tekee työtään, ei ole flirttailemassa setämiehille.
Toisekseen, nelikymppinen on juurikin setämies eli ikäloppu parikymppiselle. Eli setämies voisi olla isä tms.
Kolmanneksi, tuollainen on ahdistelua, hyväksikäyttöä tilanteelle, jossa toinen ei voi esim. vetää turpaan tai huutaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa niitä vokottelevia miehiä siinä kassajonossa niin jonoksi asti on kuin haluatte antaa ymmärtää. Ainakin joka kerta kun itse käyn kaupassa, kassajono on pitkä eikä siinä kukaan ehtisi mitään treffipyyntöjä ehdotella.
Yksikin on liikaa. Toivottavasti nämä keskustelut noteerataan myös kauppojen päässä ja tämänkaltaiselle ahdistelulle saadaan piste.
Hallitus ajamaan asiaa. Kaikki rahat vastaisuudessa tähän. Perustetaan työryhmiä ja projekteja. Kaupoista turvallinen tila. Myyjälle ei saa tulla paha mieli.
Vierailija kirjoitti:
Toisekseen, nelikymppinen on juurikin setämies eli ikäloppu parikymppiselle. Eli setämies voisi olla isä tms.Kolmanneksi, tuollainen on ahdistelua, hyväksikäyttöä tilanteelle, jossa toinen ei voi esim. vetää turpaan tai huutaa.
Voisi ehkä juuri olla isä, muttei ole. Siinä on ero. Siinä olen samaa mieltä, ettei toisen töissä ole sopivaa ehdotella treffikutsuja.
Vierailija kirjoitti:
Toisekseen, nelikymppinen on juurikin setämies eli ikäloppu parikymppiselle. Eli setämies voisi olla isä tms.Kolmanneksi, tuollainen on ahdistelua, hyväksikäyttöä tilanteelle, jossa toinen ei voi esim. vetää turpaan tai huutaa.
Miksei voi huutaa?
Minulla tulisi tuossa tilanteessa mieleen, että näytänkö niin vanhalta että hän luuli ikäisekseen.
Minulle ei ole koskaan tullut treffipyyntöjä töissä. Ihan nätti olen. Kumma kun joillekin tuntuu niitä satelevan lähes päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on juuri törkeää, että pakottaa nuoren asiakaspalvelutilanteessa vastaamaan treffipyyntöihin.
Ja vastata voi EI. Liian vaikea sana?
Jossakin aiemmassa viestissä paljastit kokevasi senkin, että kiinnostusta olisi kuitenkin. Kun kiihotuksissaan tunkee toistuvasti sinne kassalle, eikä itse ymmärrä käyttäytyvänsä huonosti, niin mitkä maailman sanat saisivat ymmärtämään?
Missä ihmeen aiemmassa viestissä? EI -sana kannattaa jokaisen opetella, ihan omaksi hyödyksi.
Eipä siirellä maalitolppia.
Vierailija kirjoitti:
Minulla tulisi tuossa tilanteessa mieleen, että näytänkö niin vanhalta että hän luuli ikäisekseen.
Kyllä parikymppiset nykyään melkein näyttää. Käytös ja ulkonäkö on itsetietoista. Minä olin parikymppisenä ihan pihalla, sellainen viaton, omassa mielikuvitusmaailmassa elelevä. Pukeuduin sekaisin raitaan ja ruutuun ja iloisiin väreihin. En ollut nykyisellä mittapuulla lainkaan tyylikäs 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei voi huutaa?
Koska tarvitsee siitä työstä ne rahat.
Jos vetää turpaan tai huutaa, asiakas todennäköisesti valittaa, ja työntekijää uhkaa potkut. Asiakas on aina oikeassa tai ainakin täytyy aina palvella -ajatus asettaa työntekijän epäarvoiseen asemaan, ja setämies käyttää tätä hyödykseen. Baarissa jos yrittää samaa, voi vastaanotto olla erilainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on juuri törkeää, että pakottaa nuoren asiakaspalvelutilanteessa vastaamaan treffipyyntöihin.
Ja vastata voi EI. Liian vaikea sana?
Jossakin aiemmassa viestissä paljastit kokevasi senkin, että kiinnostusta olisi kuitenkin. Kun kiihotuksissaan tunkee toistuvasti sinne kassalle, eikä itse ymmärrä käyttäytyvänsä huonosti, niin mitkä maailman sanat saisivat ymmärtämään?
Missä ihmeen aiemmassa viestissä? EI -sana kannattaa jokaisen opetella, ihan omaksi hyödyksi.
Eipä siirellä maalitolppia.
?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisi ehkä juuri olla isä, muttei ole. Siinä on ero. Siinä olen samaa mieltä, ettei toisen töissä ole sopivaa ehdotella treffikutsuja.
Ei ole eroa sille nuorelle. Näkee isänsä ikäiset vanhoina, vaikka kuinka itse kokisivat olevansa nuorekkaita.
Oman tyttären ikäisiä naisia lähentelevät :D Vn noloa patet, vtn noloa!
Kaikki nauraa saatanasti teille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei voi huutaa?
Koska tarvitsee siitä työstä ne rahat.
Jos vetää turpaan tai huutaa, asiakas todennäköisesti valittaa, ja työntekijää uhkaa potkut. Asiakas on aina oikeassa tai ainakin täytyy aina palvella -ajatus asettaa työntekijän epäarvoiseen asemaan, ja setämies käyttää tätä hyödykseen. Baarissa jos yrittää samaa, voi vastaanotto olla erilainen.
Asiakkaalla tuskin on mitään syytä valittaa, jos on ensin yrittänyt iskeä myyjää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole eroa sille nuorelle. Näkee isänsä ikäiset vanhoina, vaikka kuinka itse kokisivat olevansa nuorekkaita.
Ei ole mitään isän ikää. Ei kaikilla nuorilla naisilla isät ole samanikäisiä. Ei kaikilla edes ole isää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parikymppinen nainen ei yleensä halua treffeille isänikäisen miehen kanssa, vaan näkee siinä isänsä eli vanhuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei voi huutaa?
Asiakaspalvelija ei huuda asiakkaalle, mutta ei sitä seikkaa pidä mennä hyväksikäyttämään. Etkö ymmärtä mitä on kiusaaminen? Siitä tässä on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parikymppinen nainen ei yleensä halua treffeille isänikäisen miehen kanssa, vaan näkee siinä isänsä eli vanhuksen.
Kuten todettua, 18v vanhempi isä olisi teini-isä. Sellaiset ovat nykyään harvinaisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
No lähtökohtaisesti tuo on kyllä parikymppisten mielestä ällöttävää setäilyä (tai täteilyä, jos 38v nainen pyytää 20v kassapoikaa treffeille).
Jotain itsekritiikkiä olisi hyvä olla.
Tämä juuri.Pyytäjällä on realiteetit hukassa.Ja lisäksi tilannetta pahentaa se,että tämä tapahtuu toiselle töissä.
Täällä tuntuu esiintyvän kovasti miehet ovat kiinnostuneita kassaneidistä -fantasiaa.
Yksikin on liikaa. Toivottavasti nämä keskustelut noteerataan myös kauppojen päässä ja tämänkaltaiselle ahdistelulle saadaan piste.