Mikä siinä on niin kamalaa jos 38-vuotias mies pyytää 20-vuotiasta Prisman kassatyttöä treffeille?
Kommentit (563)
Tuskinpa niitä vokottelevia miehiä siinä kassajonossa niin jonoksi asti on kuin haluatte antaa ymmärtää. Ainakin joka kerta kun itse käyn kaupassa, kassajono on pitkä eikä siinä kukaan ehtisi mitään treffipyyntöjä ehdotella.
Vierailija kirjoitti:
Tyttö käy treffeillä poikien kanssa, setämies täti-naisten kanssa.
20v ei ole tyttö, vaan nainen. Treffeillä saa käydä kenen kanssa haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäiset mammat täällä katkerana mollaamassa miehiä, kun ne miehet eivät olekaan kiinnostuneita heistä vaan nuoremmista naisista.
Aina tämä sama defenssi. Eivät usko, että 95% nuorista naisista ei ole kiinnostunut vanhoista miehistä, vaan täytyy olla vanhojen propagandaa.
Parikymppisistä kassaneideistä tulee "katkeria keski-ikäisiä mammoja" tasan sillä hetkellä, kun he antavat ehdottelijan kuulla kunniansa ja painua tiehensä häiritsemästä.
Vierailija kirjoitti:
Et yhtään, mutta se ei kerro mitään niiden naisten kiinnostuksen tasosta sinua kohtaan. Treffikutsujen puute johtuu vain siitä, että olet mies. 40v tätinainen sen sijaan saa päivittäin treffikutsuja 20v miesasiakkailta.
Ai sulla on kokemusta 20v. miesasiakkaista.
Vierailija kirjoitti:
Ikä on vain numero.
Ei toimi näin päin.
T. alapeukuttava mammaraati
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäiset mammat täällä katkerana mollaamassa miehiä, kun ne miehet eivät olekaan kiinnostuneita heistä vaan nuoremmista naisista.
Sinä et uskalla enää kiinnostua ikäisistäsi naisista, kun olet ihan omalla käytökselläsi saanut niin monesti pakit katkerasti suuttuneelta naiselta. Luulet, että nuoret naiset eivät vielä älyä tai uskalla sanoa mielipidettään.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut miehenä miehissä että enemmistö miehistä ei kehity tunneälyltään sellaisiksi edes vanhemmalla iällä, että osaisivat asettua toisen ihmisen asemaan ja nähdä vision siitä miltä toisesta tuntuisi jos...
Siis skenaariota jossa vanha ukko kuvittelee itsestään liikoja ja keikaroi nuorelle tytölle, kun hän yrittää tehdä työnsä ja olla ystävällinen asiakkaalle.
Tätä ei kyetä omassa mielikuvassa harjoittelemaan ja näkemään koko tilanteen älyttömyyttä. Minä vähän nuorempana miehenä isken henkisesti käsipalmua naamalleni ja odottelen kärsimättömänä koska pääsen maksamaan ostokset ja lähtemään kotiin. Mutta ukko vaan pälpättää ja paukuttelee henkseleitä. Jos olisin tytön isä, niin nappaisin niskaperseotteella äijän pihalle prisman parkkipaikalle ja vetelisin turpaan.
Tuo väkivaltafantasiointi paljasti sinut naiseksi.
Tuo on juuri törkeää, että pakottaa nuoren asiakaspalvelutilanteessa vastaamaan treffipyyntöihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketään ei vaan voi edellyttää haluamaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on juuri törkeää, että pakottaa nuoren asiakaspalvelutilanteessa vastaamaan treffipyyntöihin.
Ja vastata voi EI. Liian vaikea sana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja puhuu tytöstä. Pedofiiliksiä herättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaisi normaalilta, jos närkästyisivät silloin, kun miehet osoittavat, ettei yli 35v ja jo vakavasti lapsentekokyvyn menettänyt nainen kiinnosta vanhempiakaan herrasmiehiä. Nämä palstamammat ovat ansiokkaasti suorittaneet ennakoivan mollaamisen kurssin kiitettävin arvosanoin Suomen Koppelo-opistossa ja siksi nämä lemahtavat aina heti paikalle, kun nuori nainen on kiinnostunut vanhemmasta miehestä.
Luetun ymmärrys? Täällä on kerrottu ihan faktana,että suurin osa nuorista naisista ei ole kiinnostunut vanhemmista miehistä ja annettu ihan ohjeita, miten homma pitää hoitaa, jos haluaa nuoremman kumppanin. Asiakaspalvelutilanne ei ole oikea paikka luoda ihmissuhteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja se kassatyttö ei edes pääse pakoon siitä kassatuolilta. Ajattele kuinka häntä ahdistaa kun näkee sinut jonossa vonkaamassa uudestaan ja huomaa että valitsit taas hänen kassansa. Lopeta nuo typeryydet ja anna nuoren naisen jatkaa rauhassa elämäänsä!
Miellyttävämpää se ystävällinen flirtti on kuin vanhan naisen halveksiva ja ylimielinen katsominen pitkin nokkavartta!
T. 20v kassatyttö
t. Setämies 50+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olisin katkera? En ole mollannut. Puhun asiallisesti. Mulla on mies ja hyvä elämä.
Ja miehesi ilmeisesti vokottelee niitä kassaneitejä.
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa niitä vokottelevia miehiä siinä kassajonossa niin jonoksi asti on kuin haluatte antaa ymmärtää. Ainakin joka kerta kun itse käyn kaupassa, kassajono on pitkä eikä siinä kukaan ehtisi mitään treffipyyntöjä ehdotella.
Jostain syystä näitä tapauksia on aika paljon pikkukaupoissa kun klo lähestyy 21 ja ovat aika kännissä jo silloinkin. Itse odottelen että saisiko ne parit oluet vielä ennen 21 ostetttua siinä jonossa, niin spede päättää aloittaa soidinmenot ja vitsailut kassalle just silloin.
Kyllä n oikeesti nää retardit. Ihme kumipäitä. Eivät ole vähään aikaan katsoneet peiliin että kuka sieltä kurkistaa. Se on vaikeeata jos pöntöllä näkee oman lärvinsä kusilätäkön loisteesta, niin voi se sieltä näyttää viellä siltä ysärinjannelta, mutta ysärijysäri meni jo.
Aika rasittavaa meidän muiden puolesta viellä ottaa siitä myötähäpeät kyytiin. n oikesti äijät nyt!'
t, Sami 42
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jossakin aiemmassa viestissä paljastit kokevasi senkin, että kiinnostusta olisi kuitenkin. Kun kiihotuksissaan tunkee toistuvasti sinne kassalle, eikä itse ymmärrä käyttäytyvänsä huonosti, niin mitkä maailman sanat saisivat ymmärtämään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut miehenä miehissä että enemmistö miehistä ei kehity tunneälyltään sellaisiksi edes vanhemmalla iällä, että osaisivat asettua toisen ihmisen asemaan ja nähdä vision siitä miltä toisesta tuntuisi jos...
Siis skenaariota jossa vanha ukko kuvittelee itsestään liikoja ja keikaroi nuorelle tytölle, kun hän yrittää tehdä työnsä ja olla ystävällinen asiakkaalle.
Tätä ei kyetä omassa mielikuvassa harjoittelemaan ja näkemään koko tilanteen älyttömyyttä. Minä vähän nuorempana miehenä isken henkisesti käsipalmua naamalleni ja odottelen kärsimättömänä koska pääsen maksamaan ostokset ja lähtemään kotiin. Mutta ukko vaan pälpättää ja paukuttelee henkseleitä. Jos olisin tytön isä, niin nappaisin niskaperseotteella äijän pihalle prisman parkkipaikalle ja vetelisin turpaan.
Tuo väkivaltafantasiointi paljasti sinut n
oisko ihan isä jonka alaikäistä tytärtä on ahdisteltu vanhemman miehen toimesta joskus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä näitä tapauksia on aika paljon pikkukaupoissa kun klo lähestyy 21 ja ovat aika kännissä jo silloinkin. Itse odottelen että saisiko ne parit oluet vielä ennen 21 ostetttua siinä jonossa, niin spede päättää aloittaa soidinmenot ja vitsailut kassalle just silloin.
Kyllä n oikeesti nää retardit. Ihme kumipäitä. Eivät ole vähään aikaan katsoneet peiliin että kuka sieltä kurkistaa. Se on vaikeeata jos pöntöllä näkee oman lärvinsä kusilätäkön loisteesta, niin voi se sieltä näyttää viellä siltä ysärinjannelta, mutta ysärijysäri meni jo.
Aika rasittavaa meidän muiden puolesta viellä ottaa siitä myötäh
Oon huomannu saman. Sitten ajavat autoillaan tiehensä.
Kännissä. Vois alkaa käräyttelemään näitä tapauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jossakin aiemmassa viestissä paljastit kokevasi senkin, että kiinnostusta olisi kuitenkin. Kun kiihotuksissaan tunkee toistuvasti sinne kassalle, eikä itse ymmärrä käyttäytyvänsä huonosti, niin mitkä maailman sanat saisivat ymmärtämään?
Missä ihmeen aiemmassa viestissä? EI -sana kannattaa jokaisen opetella, ihan omaksi hyödyksi.
Miksi olisin katkera? En ole mollannut. Puhun asiallisesti. Mulla on mies ja hyvä elämä.