Mikä siinä on niin kamalaa jos 38-vuotias mies pyytää 20-vuotiasta Prisman kassatyttöä treffeille?
Kommentit (563)
Vierailija kirjoitti:
Tämä keskustelu on avannut silmiä niin, että pitääkin jatkossa hakeutua kassalle, jossa työskentee nuori henkilö, jotta voi osaltaan turvata hänen työntekoaan. Jos kuulee setämiehen alkavan ehdotteluaan, niin voi napakasti sanoa, että jos herra nyt siirtyisi eteenpäin, että muutkin pääsevät asioimaan.
Naisiin kohdistuva naisviha tulee lähes 100%:sti toisilta naisilta. Varsinkin nuoret naiset saavat paljon vihaa ja halveksintaa iäkkäiltä naisilta. Älä siis notku nuorten naisten lähettyvillä, koska se on varmasti hyvin ahdistavaa.
Näillä ehdottelijoilla taitaa olla käsitys kaikista naisista vain heidän viettiensä tyydyttäjinä. Nuoria jahdataan ja vanhempia haukutaan, eikä älytä, ettei noin käyttäytyvää miestä kohtaan tunne kukaan mitään vetoa missään iässä.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän mahtaisi olla M38 reaktio, jos hänen työpaikalleen tulisi hoopoilemaan noin 20 vuotta vanhempia miehiä iskemismielessä?
Miksi vanhat homot niin tekisivät?
Vierailija kirjoitti:
Jos kerta haluat, niin mikset voisi vaikka antaa lappusta sille naiselle ja sitten se voi ottaa yhteyttä jos on kiinnostunut? Kyllä se on jotenkin noloa varsinkin jos on herkkä ja nuori kassalla jos joku mies alkaa iskemään siinä. Itseäni hävettäisi vielä tässä iässäkin, vaikka olen päälle 30v. Joillekin nämä ovat noloja tilanteita koska suomessa nyt vaan ollaan tälläisiä. Kyllä uskoisin että olisin naama punaisena siinä jos joku tulis iskemään. Lisäksi olisi noloa alkaa sanella jotain "öh, olen varattu". ja jono odottaisi takana.
Ei mitään lappusia, eikö se mene perille, ettei työnsä puolesta esillä olevia ihmisiä ahdistella mitenkään.
Kenen mielestä se sitten olo kamalaa? Myyjänkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kerta haluat, niin mikset voisi vaikka antaa lappusta sille naiselle ja sitten se voi ottaa yhteyttä jos on kiinnostunut? Kyllä se on jotenkin noloa varsinkin jos on herkkä ja nuori kassalla jos joku mies alkaa iskemään siinä. Itseäni hävettäisi vielä tässä iässäkin, vaikka olen päälle 30v. Joillekin nämä ovat noloja tilanteita koska suomessa nyt vaan ollaan tälläisiä. Kyllä uskoisin että olisin naama punaisena siinä jos joku tulis iskemään. Lisäksi olisi noloa alkaa sanella jotain "öh, olen varattu". ja jono odottaisi takana.
Ei mitään lappusia, eikö se mene perille, ettei työnsä puolesta esillä olevia ihmisiä ahdistella mitenkään.
No mielestäni Suomi on vapaa maa ja kyllä aikuista saa kysyä treffeille kun haluaa. Mutta sen voi tehdä asialllisesti ja mukavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä keskustelu on avannut silmiä niin, että pitääkin jatkossa hakeutua kassalle, jossa työskentee nuori henkilö, jotta voi osaltaan turvata hänen työntekoaan. Jos kuulee setämiehen alkavan ehdotteluaan, niin voi napakasti sanoa, että jos herra nyt siirtyisi eteenpäin, että muutkin pääsevät asioimaan.
Naisiin kohdistuva naisviha tulee lähes 100%:sti toisilta naisilta. Varsinkin nuoret naiset saavat paljon vihaa ja halveksintaa iäkkäiltä naisilta. Älä siis notku nuorten naisten lähettyvillä, koska se on varmasti hyvin ahdistavaa.
En ole naisena kokenut mitään suurta vihaa nimenomaan muilta naisilta. Sellaisten kanssa en tule toimeen, joilla on vahvasti narsistisia piirteitä, mutta niitä löytyy sekä miesten että naisten joukosta. Ihmeellisiä oletuksia porukalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän mahtaisi olla M38 reaktio, jos hänen työpaikalleen tulisi hoopoilemaan noin 20 vuotta vanhempia miehiä iskemismielessä?
Miksi vanhat homot niin tekisivät?
Niinpä. Miksi siis kukaan parikymmentä vuotta vanhempi, tai ylipäätään kukaan, tulisi hoopoilemaan toisen työpaikalle iskemismielessä?
Vierailija kirjoitti:
Näillä ehdottelijoilla taitaa olla käsitys kaikista naisista vain heidän viettiensä tyydyttäjinä. Nuoria jahdataan ja vanhempia haukutaan, eikä älytä, ettei noin käyttäytyvää miestä kohtaan tunne kukaan mitään vetoa missään iässä.
Tyttären työpaikalla kävi asiakas, joka oli ihastunut yhteen nuoreen työntekijään. Nuori ei ollut rutinoitunut ammattilainen, vaan vasta ammattiaan harjoitteleva. Nuori ahdistui asiakkaan käytöksestä ja itkeskeli jouduttuaan tämän kanssa tekemisiin. Niinpä asiakasta ei enää päästetty tekemisiin tämän nuoren kanssa, vaan häntä palveli aina joku muu. Ahdistelu ei ole leikkiä, vaan se on nimenomaan ahdistavaa ja kekenkään ei kuulu joutua sellaista kestämään omassa työssään. Työntekijän oikeuden työrauhaan tulee mennä asiakkaan asioimisoikeuden edelle. Ikävä kyllä kaikissa työpaikoissa ei ole mahdollista olla tukemassa työkaveria niin hyvin kuin esimerkkitapauksessa tehtiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorena opiskelijatyttönä olin töissä kassalla ja näitä numeroansa tyrkyttäjiä oli paljon. Ja niitä jotka selvästi valitsivat tietyn kassan ja jäivät siihen hidastelemaan. Ei ollut yhtään kivaa! yksi väijyi kerran parkkipaikalla mun työvuoron loppumista ja tuli huutamaan miksi en ole soittanut hänelle. Pelkäsin sitä tosissaan.
Huomaa täälläkin, että eivät tykkää, kun ladotaan tosiasiat eteen, että tytöt inhoavat heitä. Oma miehisyys kärsii, kun huomaa, että ei ole haluttu ja komea, vaan säälittävä ja ällöttävä. Muuttuvat torjunnasta aggressiivisiksi, joten oli varmaan ihan syytäkin pelätä, kun täälläkin ovat kiukkuisia kuin ampiaiset.
Mammojen satumaailmassa se varmaan tuntuu tuolta, mutta oikeassa elämässä varmasti ei kukaan lähesty kassaneitejä kuvatulla tavalla. Tuo teidän harhanne juontaa siitä, että teillä on aivan liian suuret luulot itsestänne naisina ja kuvittelette, että jokainen mies on muna puolikovana valmis panemaan teitä. Teistä on oikeasti alle 1% sen näköisiä, että olisitte seksuaalisesti kiinnostavia ja yleensä, kun avaatte suunne/kirjoitatte tänne, tuo prosentti putoaa lähes nollaan.
Vierailija kirjoitti:
Keskisellä on monena kesänä ollut niin nättejä kassatyttöjä kesällä että on tehnyt mieli kysyä.
Sun täytyy miettiä myös sitä, että onko vastapuoli mahdollisesti kiinnostunut sinusta vai ei. Pitää olla pelisilmää, eikä vaan kuolata silmät kiiluen jokaista nättiä nuorta naista.
Olen 60+ v, lihava ja köyhä, joten pukeudunkin huonosti. Ilahtuisiko ap, jos alkaisin pyytää häntä kaupassa treffeille, koska Suomi on vapaa maa jne. Mutta minulla on tarkat silmät ja tykkään itseäni nuoremmista, joten voin varmaan lähestyä pyynnölläni. Olen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se voisi olla sun tytär
Miten niin? Ei kaikilla ole lapsia tai edes noin vanhoja (=aikuisia) lapsia.
38v voi vallan mainiosti olla 21v tytär...tai poika!
Mun isä oli isä 24vuotiaana! LAske siitä paljonko hän oli kun minä olin 21v.
Ois ollu pervoa että ois vikitellyt mun ikäistä tyttöä yökkkkk!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin hän tekee työtään, ei ole flirttailemassa setämiehille.
Toisekseen, nelikymppinen on juurikin setämies eli ikäloppu parikymppiselle. Eli setämies voisi olla isä tms.Kolmanneksi, tuollainen on ahdistelua, hyväksikäyttöä tilanteelle, jossa toinen ei voi esim. vetää turpaan tai huutaa.
Voisi ehkä juuri olla isä, muttei ole. Siinä on ero. Siinä olen samaa mieltä, ettei toisen töissä ole sopivaa ehdotella treffikutsuja.
Ei ole eroa sille nuorelle. Näkee isänsä ikäiset vanhoina, vaikka kuinka itse kokisivat olevansa nuorekkaita.
Ei ole mitään isän ikää. Ei kaikilla nuorilla naisilla isät ole samanikäisiä. Ei kaikilla edes ole
Rautalanka taas esiin. Kyse on siis siitä, että ihminen kokee sellaisen epämiellyttävinä sellaisen henkilön, joka voisi ikänsä puolesta olla hänen vanhempansa eli eri sukupolvea selkeästi. Riippumatta siitä, onko henkilön oma isä 20 tai 40 vuotta henkilöä vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Olen 60+ v, lihava ja köyhä, joten pukeudunkin huonosti. Ilahtuisiko ap, jos alkaisin pyytää häntä kaupassa treffeille, koska Suomi on vapaa maa jne. Mutta minulla on tarkat silmät ja tykkään itseäni nuoremmista, joten voin varmaan lähestyä pyynnölläni. Olen nainen.
Nyt valoja päälle. Sinä yli 60v olet muumio 38v mieheen verrattuna!!1
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole naisena kokenut mitään suurta vihaa nimenomaan muilta naisilta. Sellaisten kanssa en tule toimeen, joilla on vahvasti narsistisia piirteitä, mutta niitä löytyy sekä miesten että naisten joukosta. Ihmeellisiä oletuksia porukalla.
Kuuluu miesten manipulointiyrityksiin. Yritetään selittää, ettei naisiin kannata luottaa ja tukeutua, vaan meihin miehiin. Sehän nyt kamalaa, jos naiset verkottuisivat keskenään, ties mitä juttuja kertoisivat toisilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttären työpaikalla kävi asiakas, joka oli ihastunut yhteen nuoreen työntekijään. Nuori ei ollut rutinoitunut ammattilainen, vaan vasta ammattiaan harjoitteleva. Nuori ahdistui asiakkaan käytöksestä ja itkeskeli jouduttuaan tämän kanssa tekemisiin. Niinpä asiakasta ei enää päästetty tekemisiin tämän nuoren kanssa, vaan häntä palveli aina joku muu. Ahdistelu ei ole leikkiä, vaan se on nimenomaan ahdistavaa ja kekenkään ei kuulu joutua sellaista kestämään omassa työssään. Työntekijän oikeuden työrauhaan tulee mennä asiakkaan asioimisoikeuden edelle. Ikävä kyllä kaikissa työpaikoissa ei ole mahdollista olla tukemassa ty
Ja sellainen satu siellä sitten. Mitähän helvettiä sinä olet tarinassasi notkunut tyttäresi työpaikalla?
Vierailija kirjoitti:
Olet väärässä. Normaali mies voi aivan hyvin kiinnostua ja ihastua viehättäviin naisiin. Siinä ei ole vanhoilla harpuilla nokan koputtamista vaikka kuinka harmittaisi.
Kaupassa käydään ostamassa hyödykkeitä, joita jokapäiväisessä elämässä tarvitsee. Kaupan kassa ei kuulu niihin. Vai meinaatko ap setämiehenä, että kassatytöillä pitäisi olla viivakoodi?