Olen 50+ ja luulin päässeeni kaikesta uusperhekuviosta (pikkulapsista)
Mutta kuinkas kävikään. Uudella miesystävällä 54v on 3 alle 2,5 vuotiasta lastenlasta. Ja koska hänen nuorin lapsensa on vasta 17 vuotias, niin näyttää siltä, että mitään loppua näille lapsenlapsille ei näy. Tyttäret on varsin innokkaita kuskaamaan näitä taaperoita oman isänsä hoiviin, heti kun tällä vaan on aikaa. Eli nämä mukulat on joka viikko hoidossa miesystäni luona. Tämä on vielä pahempaa kuin nuorempana, jolloin nämä mukulat ei sentään olleet tyyliin "vastasyntyneitä".
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Aina yllättää jos joku aikuinen ihminen ei tajua että kun menee yhteen sellaisen kanssa jolla on lapsia, niitä lapsia todellakin on elämässä aina. Isompina tai pienempinä versioina. Minusta olisi paljon epämiellyttävämpää jos mies ei haluaisi olla (lasten)lastensa kanssa missään tekemisissä. Perhekeskeisyys on mun papereissa vain hyvä asia.
Itsetuntemusta peräänkuuluttaisin. Lapsettomiakin miehiä on. Samoin sellaisia jotka ovat ulkoistaneet itsensä lastensa elämästä täysin.
No kaikkihan me olemme jonkun lapsia.
Tuossa on myös se ongelma että saattavat luulla haluavansa lisää lapsia kun ei niitä itse tarvitse hoitaakaan. Monella jo unohtunut kun korona tuli ja joutuikin omien pilttiensä kanssa olemaan niin itkukurkussa kiljuttiin miten raskasta on kun ei voikaan joka ilta viedä niitä jonnekin muualle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä kiinnostaa toisten lapset?
Joskus kun kovasti rakastaa toista ihmistä, kiinnostaa myös sen rakkaan ihmisen rakkaat ihmiset.
Rakkaudesta toki aloittaja ei puhu sanaakaan. Lienee helppo päätös näyttää äijälle ovea.
ai että jos rakastat, niin pitää toimia viikonloppuhoitajana lapsenlapsille..missä välissä se pariskunta viettää itse laatuaikaa? Ton ikäiset käy kuitenkin töissä ja jos viikonloppuna on meno kuin hoplopissa, niin su iltana ollaan varmaan ihan poikki. Se on eri juttu jos ne lapsenlapset tuodaan vaikka muutaman kerran kuussa tunniksi-pariksi, jotta vanhemmat pääse vaikka keskenään kahville, lenkille tms.
No en missään sanonut noin. Kysyttiin että ketä kiinnostaa toisen lapset. Siihen vastasin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina yllättää jos joku aikuinen ihminen ei tajua että kun menee yhteen sellaisen kanssa jolla on lapsia, niitä lapsia todellakin on elämässä aina. Isompina tai pienempinä versioina. Minusta olisi paljon epämiellyttävämpää jos mies ei haluaisi olla (lasten)lastensa kanssa missään tekemisissä. Perhekeskeisyys on mun papereissa vain hyvä asia.
Itsetuntemusta peräänkuuluttaisin. Lapsettomiakin miehiä on. Samoin sellaisia jotka ovat ulkoistaneet itsensä lastensa elämästä täysin.
Ei kai aikuisissa lapsissa mitään vikaa ole. Kunhan eivät hanki lastenlapsia.
Ahaa, no sehän onkin mielenkiintoista kun isän uusi nainen kieltää miesystävänsä lapsia hankkimasta lapsia. Kaikkee sitä.
Vauvapalstan lapsivihaajat jaksaa yllättää joka kerta.
Mitä varten aina pitää olla uusi naisystävä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai aikuisissa lapsissa mitään vikaa ole. Kunhan eivät hanki lastenlapsia.
Ahaa, no sehän onkin mielenkiintoista kun isän uusi nainen kieltää miesystävänsä lapsia hankkimasta lapsia. Kaikkee sitä.
Kuka tässä on kieltämisestä puhunut?
Ei ikinä miestä jolle lapset on kaikki kaikessa. Ikinä se ei pääse irti niistä.
Christiiina kirjoitti:
Kuulostaa siltä, että ne lapset hoidattavat omat lapsensa omilla vanhemmillaan kun eivät itse jaksa hoitaa .
Ennemminkin se kertoo erittäin läheisistä väleistä. Itse ajauduin samantyyppiseen tilanteeseen 50+ ikäisenä. Välillä purin hammasta, mutta kun mies oli niin ihana. Nyt 20 vuotta myöhemmin yhdessä olemme edelleen ja nuo sen aikaiset taaperot ovat ahkeria tyttöjä ja poikia, jotka hoitavat mamman ja vaarin nurmikon leikkaamiset, talon maalaamiset, jne. Välit kun tulivat läheisiksi silloin aikoinaan.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, että sinä et ole "lapsivihaaja". Olethan tehnyt asuinalueellasi ja naapurustossasi tiettäväksi, että sinulle saa tuoda lapsia hoitoon aina vapaapäivinäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, että sinä et ole "lapsivihaaja". Olethan tehnyt asuinalueellasi ja naapurustossasi tiettäväksi, että sinulle saa tuoda lapsia hoitoon aina vapaapäivinäsi?
Ai, käsitin että kyse oli miesystävästä ja nimenomaan se mies on niiden lastenlastensa kanssa? Kyse olikin naapuruston lapsista?
Vierailija kirjoitti:
Sua hyväksikäytetään.
Siis se mies hoitaa itse lastenlapsensa. Miten siinä aloittajaa hyväksikäytetään?
Aika pienillä lapsimäärillä näyttäisi syntyvän ongelmia.
Lestadiolaismummoilla ei ole kovin harvinaista että lastenlapsia on yli 80, jopa yli sata. Ja he käyvät sitten välillä tervehtimässä mummua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sua hyväksikäytetään.
Siis se mies hoitaa itse lastenlapsensa. Miten siinä aloittajaa hyväksikäytetään?
Aiemmin ketjussa oli maininta, että pikkulasten vanhemmilta oli tullut toivetta, että aloittaja viettäisi viikonloppuja vaarin kanssa lapsia hoitaen, kun vaari yksin ei meinaa jaksaa.
Vierailija kirjoitti:
Aika pienillä lapsimäärillä näyttäisi syntyvän ongelmia.
Lestadiolaismummoilla ei ole kovin harvinaista että lastenlapsia on yli 80, jopa yli sata. Ja he käyvät sitten välillä tervehtimässä mummua.
Minä vetäisin itseni hir teen, jos kylään olisi tulossa sata lastenlasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sua hyväksikäytetään.
Aiemmin ketjussa oli maininta, että pikkulasten vanhemmilta oli tullut toivetta, että aloittaja viettäisi viikonloppuja vaarin kanssa lapsia hoitaen, kun vaari yksin ei meinaa jaksaa.
Aloittajan kommentti? En löydä sellaista.
Mihin tuo mies naisystävää tarvii? Käy töissä ja vapaa-ajat hoitaa lapsenlapsia. Luulis siinä tekemistä riittävän. Millon harrastaa ja tapaa omia kavereitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sua hyväksikäytetään.
Aloittajan kommentti? En löydä sellaista.
Joko aloittajan tai aloittajana esiintyneen kommentti. En lähde uudestaan ketjua kahlaamaan.
ai että jos rakastat, niin pitää toimia viikonloppuhoitajana lapsenlapsille..missä välissä se pariskunta viettää itse laatuaikaa? Ton ikäiset käy kuitenkin töissä ja jos viikonloppuna on meno kuin hoplopissa, niin su iltana ollaan varmaan ihan poikki. Se on eri juttu jos ne lapsenlapset tuodaan vaikka muutaman kerran kuussa tunniksi-pariksi, jotta vanhemmat pääse vaikka keskenään kahville, lenkille tms.