Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 50+ ja luulin päässeeni kaikesta uusperhekuviosta (pikkulapsista)

Vierailija
17.08.2024 |

Mutta kuinkas kävikään. Uudella miesystävällä 54v on 3 alle 2,5 vuotiasta lastenlasta. Ja koska hänen nuorin lapsensa on vasta 17 vuotias, niin näyttää siltä, että mitään loppua näille lapsenlapsille ei näy. Tyttäret on varsin innokkaita kuskaamaan näitä taaperoita oman isänsä hoiviin, heti kun tällä vaan on aikaa. Eli nämä mukulat on joka viikko hoidossa miesystäni luona. Tämä on vielä pahempaa kuin nuorempana, jolloin nämä mukulat ei sentään olleet tyyliin "vastasyntyneitä". 

Kommentit (108)

Vierailija
1/108 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi olis kyllä painajainen! Tsemppiä!

t.38v

Vierailija
2/108 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No etsi mies jolla ei ole lapsia eikä lapsenlapsia. Ne lapset ja lapsenlapset on miehelle tärkeämpi kuin joku vaihdevuotinen nalkuttava akka. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/108 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusperhe-elämän onni ja autuus..

Vierailija
4/108 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin päätin että jos koskaan eroan, en ota 50+ iässä miestä jolla on ylipäätään lapsia. En halua uusperhekuvioita lainkaan.

Vierailija
5/108 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh

Vierailija
6/108 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No etsi mies jolla ei ole lapsia eikä lapsenlapsia. Ne lapset ja lapsenlapset on miehelle tärkeämpi kuin joku vaihdevuotinen nalkuttava akka. 

Taas jollain miehellä on mielessä vain naisten vaihdevuodet. Mikä teitä miehiä vaivaa? Teilläkin ne on ja paikat veltostuu!

Vierailija
7/108 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet tunkenut itsesi tuollaiseen tilanteeseen. Eihän käytettyä kukaan järkevä ota.

Vierailija
8/108 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoitpa rumasti ap.lle. jos sinäkin saat elää ja vanhenet, tulee sinustakin joskus vaihdevuotinen akka.

Vierailija
9/108 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sen ajan itse kotonasi tai muualla. Haluaako se miesystävä ne luokseen niin usein. Vai kysymättä hoitoon tai muuten lapset tuovat. Onko hänen vaikea tehdä omat aikataulut tai sanoa ettei koko ajan tuoda lapsia, vaikka tykkää lapsista. Sopimuksen mukaan vaan. Ehkä sun pitäisi rohkaista miestä, jos on liian kiltti ja ei uskalla ottaa omaa aikaa runsaasti. Ei muiden lapset kuskaile koko ajan lapsenlapsia kylään välttämättä. -Onko sulle aikaa tarpeeksi, vai jäätkö sukulaisille kakkoseksi. Vai pyytääkö itse lapsia luokseen usein, ilmeisesti ei.

Vierailija
10/108 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän teidän ole pakko olla yhdessä. Etsi joku jolla on samankaltainen elämäntilanne kuin sinulla ja anna hänen etsiä puoliso joka tykkää pienten lasten hoivaamisesta. Ymmärrän kyllä sinuakin, mua ei yhtään kiinnostaisi tuollainen kuvio. 

Vierailija
11/108 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet valinnut tuollaisen miehen?

Vierailija
12/108 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on aika lailla kamalaa.

Jäin leskeksi nelikymppisenä, kasvatin 2 lasta aikuisiksi yksin ja nyt vähän yli 50v iässä löysin elämääni miehen, jolla on 4 lasta ja 7 lapsenlasta ja lisää tulossa. Ihania ihmisiä kaikki, mutta ei minulla ole mitään halua ryhtyä viikonloppupäiväkodiksi, joten emme muuta yhteen emmekä näe oikeastaan koskaan viikonloppuisin. Viikonloput ukki on lastenlasten kanssa, vaikka lapsensa kovasti toivovat, että olisin avuksi, kun ukki ei aina tahdo jaksaa vaippaikäistä ja eskarilaista kahta päivää.

Olen sanonut, että pidetään lapset ja lapsenlapset tämän suhteen ulkopuolella, joten ukki lomaili kesällä omalla mökillään sukulomaa ja kävi viikolla parina päivänä minun mökilläni. Poikansa yritti laittaa lapsensa sinnekin mukaan, mutta kieltäydyin ehdottomasti.

Vierailija
13/108 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei haittaisi tuollainen tilanne. Lapset ovat ihania ja odotan innolla omia lapsenlapsiani

Vierailija
14/108 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoitpa rumasti ap.lle. jos sinäkin saat elää ja vanhenet, tulee sinustakin joskus vaihdevuotinen akka.

Minä olen jo sellainen. Siksi yritän tuoda hieman realismia aloittajan ruikutukseen. Oisko parempi sitten mies, johon lapset ei pidä yhteyttä eikä anna tavata lapsenlapsia? 

Vierailija
15/108 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkeläisethän on siinä mielessä ikuisia, että ne kuuluvat elämään ja saavat usein myös omia lapsia. 

Yksinhuoltajaäitinä olen täysin sitä mieltä, ettei ihmisten, joita lapset haittaa, pitäisi sekaantua ollenkaan ihmisiin joilla on jälkeläisiä. 

Eli jos et halua lapsia elämääsi, niin älä ala suhteeseen äidin/isän/isoisän/isoäidin jne. kanssa. 

Vierailija
16/108 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin me ollaan erilaisia. Mä en malta odottaa sitä elämänvaihetta kun meidän lapset (ehkä!) saa joskus lapsia. Musta olis ihanaa saada olla aktiivinen isovanhempi. Meillä on yhteensä kolme lasta mun miehen kanssa (ei yhtään yhteistä) ja meillä on kaikilla hyvät ja läheiset välit keskenään. 

Vierailija
17/108 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sovitte tapaamiset sinun luo ilman lapsia. Näet valitseeko mies sinut vai lapsenlapset. Päätökset sen mukaan sitten tuleeko suhteesta mitään. 

Vierailija
18/108 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos. Kyseinen vaihdevuosi kirjoittaja on mitä ilmeisemmin itse nalkuttava 50+ mies.

ap

Vierailija
19/108 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen jo sellainen. Siksi yritän tuoda hieman realismia aloittajan ruikutukseen. Oisko parempi sitten mies, johon lapset ei pidä yhteyttä eikä anna tavata lapsenlapsia? 

Ap.han voisi ottaa vaikka lapsettoman miehen.

Vierailija
20/108 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei kuulosta pahalta, jos ette asu yhdessä. Eihän teidän tarvitse tavata niinä aikoina, kun hänellä on lapsenlapset.