Työssäkäyvät; kuinka usein vietät viikonloppuna kokonaisen päivän kotona? Vai oletko menossa kokonviikonlopun?
Kommentit (80)
Hyvin harvoin käyn viikonloppuna missään. Ehkä ruokakaupassa ja siihen menee puoli tuntia.
Kodista maksamme n. 1700 €/kk. Siellä kannattaa myös olla ettei ihan turhasta maksa.
Mulla on harvoin vapaata viikonloppua tai edes kahta vapaata peräkkäisinä päivinä, mutta kotona olen aina vapaalla. Tai siis kyllä mä käyn lenkillä ja yleensä ruokakaupassakin että saan tehtyä eväitä töihin, mutta en mene mihinkään tai näe ketään.
En ole tilastoinut, mutta sanoisin, että tavallisena viikonloppuna toinen päivä la tai su vietetään kotona. Toinen päivä voi mennä vanhempien luona käydessä, ostoksilla, harrastaessa tai muutaman kerran vuodessa pienellä viikonloppulomalla. Lisäksi olemme vuodessa yhteensä 4 - 5 viikkoa lomalla, ja lomat vietetään kodin ulkopuolella. Olemme lapseton pariskunta.
Yleensä menee kotona toinen vklopun päivistä. Talvella voi mennä molemmatkin päivät.
Vietän yksin kotona tai mökillä suurimman osan viikonlopuista. Max kerran kuussa on jotain menoa.
Makaan sängyssä koko viikonlopun. Nyttenkin väsyttää todella paljon Olen ajatellut ottaa loparit töistä koska en vaan jaksa tehdä mitään töitten jälkeen.
Lasketaanko se, että käy nopeasti salilla ja kaupassa mutta muuten on kotona? Just tässä salin jälkeen lämmitän saunaa. Hyvin tavallinen viikonloppu siis.
No mulla on vuorotyö. Aika usein ne on arkivapaita. En ole koskaan koko vapaapäivää kotona. Mulla tosin lapsia 4 ja mies.
Aina, kun voin, olen vain kotona, pyykinpesua ja astioiden pesua lukuunottamatta en välttämättä tee vapaapäivinäni yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin harvoin käyn viikonloppuna missään. Ehkä ruokakaupassa ja siihen menee puoli tuntia.
Sama. Määräaikainen työ, ei ole rahaa käydä missään.
Miehiä on varmaan baareissa ja pubeissa, me naiset ollaan kotona. Hallitus leikkasi ansiosidonnaisen.
Joka viikonloppu yleensä molemmat päivät kotona. Käyn lenkillä sunnuntaina.
Useimmiten ollaan koko viikonlopun kotona, tai siis käydään vain omalla kaupungilla kaupoissa ym. Joskus olen reissussa koko viikonlopun, mutta niitä on vain muutamia kertoja vuodessa.
Kuka jaksaa tehdä mitään viikonloppuna? Ehkä kauppaan raahautuu ehkä kerran muuten kotona. Täytyy olla aika löysä työ jos ei väsytä tai ole kipuja.
Olen introvertti melko sosiaalisessa työssä. Pyrin jättämään viikonloppuni vapaaksi kaikesta pakollisesta menosta, jotta voisin olla kotona ihan rauhassa. Kaupassa saatan piipahtaa, monesti pyrin senkin hoitamaan viikolla pois. Asunnosta tulee toki poistuttua, kun koira pitää ulkoiluttaa.
Vierailija kirjoitti:
Viekö työ mehunne?
Vie. Lisäksi olen aspatyön takia niin kypsä kaikkiin ihmisiin etten vapaa-ajalla halua nähdä ketään. No, eipä enää ketään olekaan.
Aina kun voin, noin 40 kertaa vuodessa. Kun lapset asui kotona, piti viedä ja tuoda harrastuksiin, synttäreille, kavereille jne., joten nyt minua ei saa kotoa pois kuin todella pätevällä syyllä.