Ketkä kaikki ovat nähneet sinut alasti
Kommentit (38)
Seksikumppaneiden ja vaimon lisäksi muutama tuttavarouva kun on käyty mökeillä saunomassa.
Viime vuosina vaimon lisäx uimahallin siivoojatädit. T. yx isokullinen mies
Tiettävästi kaikki, joiden on ollut tarpeellista nähdä minut alasti.
Joskus pikkupoikana kansakoulussa nuori terveystarkastajatäti otti kivekset käteensä ja tarkasteli, että ovatko ne oikein kehittyneet. No olihan ne, joten mitäpä tuota enää ujostelemaan. Pelit on katsastettu.
Vaimoni ja naapurin rouva sattuivat olemaan yhtaikaa synnyttämässä samassa sairaalassa, joten naapurin rouva oli välioven takana. Mutta koska henkilökunta tramppasi väliovesta, eikä pannut ovea kiinni, minulle jäi esteetön näkymä ponnistelevaan rouvaan. Juttelin koko ajan hänen niin kuin vaimonikin kanssa.
Monia vuosia myöhemmin tapasimme rouvan satamassa. Tämä kysymään, mitä mahdoin ajatella kun näin hänet alapää paljaana synnyttämässä. Ilmeisesti löytämäni sanat sai hänet ottamaan lunkisti. Sanoin, että eihän se ollut millään muotoa seksuaalinen tilanne. Mutta tietysti ajattelin, että onpa ollut hänelle vaikea juttu. Kynis.mi
Kuka vain on sattumat Sompasaunalle
vanhemmat, veljet, serkut, pikkuserkut, isovanhemmat, jotku randomit, koulun terkka, jne
Tyttö samalta lukioluokalta, ihana naiskollega koulusta. Nämä kaksi. Sen lisäksi tietysti perhe, joukkuekaverit, asiakkaat uimahalleissa y.m.
Vierailija kirjoitti:
Ei luultavasti juuri kukaan ikimuistoisiin aikoihin elämässäni - en muista edes olleeni äitini kanssa samassa saunassa 15v jälkeen jos silloinkaan. Jokunen miesystävä iät ja ajat sitten. Naispuolinen gynekologi, sukulaistyttö uimahallissa ja muut tuntemattoma uimahallissa, jossain työyhteisön tilaisuudessa naistensaunassa naiset joiden nimiä en edes tiedä. Kerran todella pienen piirin taidemallina kun malli ei ilmestynyt paikalle (oli taideharrastajana hyvä kokemus olla mallina itsekin). Ei kyllä tule mieleen yhtään mitään muuta. Saunat ja uimahallit ovat noita paikkoja joissa tuntemattomat nähneet.
Onpa aika sama.
Enpä tiedä, festareillakin ollut monesti jossa seka nakusauna ja ranta.
Nettiseksin aikana aika moni.
Joskus otin parvekkeella aurinkoa alasti, ja seuraavana päivänä pari kerrosta ylempänä (mutta ei suoraan ylhäällä) asunut yh-äiti hymyili mulle ulkona sen tuntuisesti, että oli nähnyt mut alasti.
Naispuolinen kaverini Ulpu on nähnyt mun erektioni, kun mulla oli kotona jalassa shortsit, ja hieroin sohvapöydällä olevia jalkojani - tekosyynä se, että oli kipeät edellisen päivän juoksulenkin jäljiltä.
Joskus ulkomailla ollessani olin syrjäisellä hiekkarannalla, ja kävelin siellä alasti. Hetken päästä siellä hiekkatiellä tuli auto hitaasti ohi, ja autossa oleva nainen hymyili mulle sen näköisenä, että oli nähnyt mut alasti.
Joskus oon runkannut autossa ajaessani, ja jossain suojatien kohdalla jotkut tytsit on ehtinyt näkeen sen, kommenteista päätellen.
Siinä muutama tapaus.
No jos ei lapsuutta lasketa niin kumppanit pelkästään. Ei kaverit tai ketkään. Uimahallissakin uikkarit jalassa käyn suihkussa ja wc:ssä vaihdan uikkarit pois
Kuinkahan moni ne kuvat nyt on netissä nähnyt... Kasvoihin yhdistettynä lähinnä uimahallissa tai saunailloissa kumppanien lisäksi.
Jaa, jos laskee että olen käynyt viimeiset kymmenen vuotta kerran viikossa uimahallissa niin kertyyhän siitä. Sitä ennen muutaman kerran vuodessa parinkymmenen vuoden ajan. Kouluaikojen liikuntatuntien peseytymiset. Kerran kuussa yleisessä saunassa, pari kertaa vuodessa kylpylässä. Erilaisia saunomisia sekalaisessa seurassa varmasti vähintään kymmenkunta. Muutama seksipartneri. Lääkäreistä sun muista muutama varmaan omassa syntymässä ja kun olen ollut neuvolassa. Omien lasten syntymässä ainoastaan hoitaja on nähnyt alasti (mielestäni alasti = kokonaan ilman vaatteita).
Miksi tämä kysymys on täällä?
Eikö gynekologille riitä, kun riisuu pikkarit veke. 😆 Satutätejä aika paljon tässä ketjussa.
Useampi virolainen tullimies 90-luvulla Viron tullissa.
Tuhannet OF asiakkaani
Pera 65v