Ketkä kaikki ovat nähneet sinut alasti
Kommentit (62)
Kymmeniä miehiä ja naisia. Teineistä eläkeläisille. Heillä kaikilla olleet vaatteet päällä. Olen ollut alastonmallina taidekursseilla.
Mies50
Saunoissa kaikki liikkuu alasti . No jossain kylpylässä . Rannoilla on uikkarit.
Varmaan kysyjä ajattelee jotain intiimejä tilanteita, tai hänelle kaikki alastomat tilanteet ovat niitä. Itse kasvoin kodissa, jossa alastomuus ei ollut mitenkään vierasta, tai häpeällistä. Saunottiin koko perhe alasti ihan niin kauan, kuin kotona asuttiin. Sama on jatkunut kun omaa jälkikasvua on tullut. Nyt hekin jo aikuisia.
Minua ei kiinnosta esitellä itseäni alasti, mutta en myöskään häpeä sitä mitenkään, jos tilanteessa se on sopivaa, tai toivottua.
Näin ollen, en tiedä ketkä minut on nähneet alasti, eikä se kiinnostakkaan yhtään. Intiimissä hetkessä alastomuus voi silti olla jännittävää, ja se on ihan eri asia, kuin kimpassa saunominen.
M46
Käyn vastakkaista sukupuolta olevan työkaverin kanssa alasti uimassa yleisillä uimarannoilla pimeinä syysiltoina.
Vierailija kirjoitti:
Äiti, isä, sisarukset, entiset tyttöystäväni, nykyinen vaimoni ja hänen äitinsä.
Jatkoa tähän. Vanhemmat ja sisarukset lapsina ja nuorina saunassa ja muuten. Entisen tyttöystävät lähinnä seksin merkeissä. Nykyinen vaimoni saunassa ja muuten, usein seksin yhteydessä. Ja anoppi lähinnä saunassa meidän kanssa. Joskus kuljetaan mökillä nakuina muutenkin.
M34
No, olen harrastanut joukkueurheilua ihan lapsesta asti aina tänne keski-ikään asti niin varmaan sadat miehet ovat nähneet. Mutsi ja sisko ovat nähneet. Yksikään muu nainen ei ole nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
No jos nyt unohdetaan nuo normaalit, eli lapsuus, oma perhe ja sauna- ja pukuhuonetilanteet, niin nämä ainakin muistan:
- Lukuisat samaa ja vastakkaista sukupuolta olleet opiskelijatoverit erilaisissa sekasaunoissa
- Jotkut naispuoliset sukulaiset (lähinnä tädit, joista osa hyvin lähellä omaa ikääni), myös murrosiän jälkeen
- Seksissä oman vaimon lisäksi muistaakseni vain yksi lyhytaikainen nuoruuden ihastus, jonka kanssa päädyin kerran sänkyyn
- Kirkkoveneellinen ohi soutaneita eläkeläisiä, kun olin päättänyt pulahtaa naku-uinnille kuuman päivän luontoretkellä ja kuivattelin auringossa kun ei pyyhettä ollut mukana
- Naispuolinen urologi ja pari hoitsua jotka tekivät rakon tähystyksen. Paljon nähtävää ei tosin ollut, koska kaluni kutistui kauhusta lähes näkymättömiin
- Ja onhan niissä pukuhuoneissakin ollut lukemattomia kertoja naispuolisia siivoojia tai muuta henkilökuntaa, joskus var
Rakon tähystystä ei sivumennen tehdä hereillä, eli et tiedä kalusi kohtalosta mitään. Paitsi että kun heräät niin sattuu aivan h-tisti.
Vierailija kirjoitti:
Rakon tähystystä ei sivumennen tehdä hereillä, eli et tiedä kalusi kohtalosta mitään. Paitsi että kun heräät niin sattuu aivan h-tisti.
Kyllä minä tiedän mitä mulle on tehty viitisen vuotta sitten keskussairaalan välineillä, ehkä sulla on sitten jokin varhaisempi kokemus. Voin kuvailla mitä tehtiin, sen mitä siitä muistan.
Aluksi hoitsut pesevät vehkeen. Tämän jälkeen virtsaputkeen truutataan puuduttavaa liukastetta. Katetroidaan ja lasketaan rakko tyhjäksi, olisikohan vielä huuhdeltu jollain. Kuituoptisella kameralla sitten urologi katselee paikat ympäri ja kurkistaa myös eturauhasen sisältäpäin sen ohi mennessään.
Rakon sulkijalihaksen ohi meneminen kieltämättä oli aika epämukavaa ja jonkin verran kivuliastakin, mutta kyllä sen kesti. Jälkivaivoja, kipuja tai verenvuotoa ei tullut, naiset osasivat hommansa.
Ihan täysissä sielun ja ruumiin voimissa olen ollut kun tämä on tehty. Sopii uskoa tai ei, mulle sillä ei ole väliä.
Vierailija kirjoitti:
Useampi virolainen tullimies 90-luvulla Viron tullissa.
Tutkittiinko persereikä?
Pelimiehet ja gynekologit aikoinaan. Papan ottajat. Joskus tautitestaaja nuorena ja rikosta tutkiva lekuri.
Aika moni. Tänä iltanakin neljä ihmistä näki kerralla. Oltiin kaikki alasti.
Vierailija kirjoitti:
Pelimiehet ja gynekologit aikoinaan. Papan ottajat. Joskus tautitestaaja nuorena ja rikosta tutkiva lekuri.
Ollaanko gynellä ja papakokeissa alasti? Aina luullut, että vaan alapää paljaana. Mikä funktio?
Aika tukku sukulaisia ja lapsuudenkavereita sauna- ja järvilomilla. Iso tukku entisiä miespuolisia luokkakavereita peruskoulusta. Koulumme kaikki silloiset abit, naiset mukaan lukien. Iso tukku armeijakavereita.
Sitten siihen päälle kaikki ne naiset, joiden kanssa on ollut jonkinasteista sekstailua, näitä on tusinan verran.
Olen mielestäni aika häveliäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useampi virolainen tullimies 90-luvulla Viron tullissa.
Tutkittiinko persereikä?
Kyllä tutkittiin.
Monikin. Viimeksi vaimo ja työterveys lääkäri .
Viimeisimmäksi anoppi viikonloppuna. Tuli pukuhuoneeseen hääräämään jotakin, kun olin kuivattelemassa saunan jälkeen. Oli sellainen letkeä puoliheijari päällä, annoin näkyä ihan vapaasti ja anoppi jäikin siihen hetkeksi juttelemaan.
Äiti, isä, sisarukset, entiset tyttöystäväni, nykyinen vaimoni ja hänen äitinsä.