Täytetyt paprikat sienitäytteellä, mitä juustoa laittaisit sekaan? itse ajattelin sinihomejuustoa ja päälle juustoraastetta?
Kommentit (19)
Miksi sotket kymmeniä sortteja, hanki kunnon parmesaania!
Jag skulle bara sätta ett tunt lager av riven Peccorino ost överst för att bevara de andra smakerna och få lite sälta i rätten.
Vierailija kirjoitti:
Jag skulle bara sätta ett tunt lager av riven Peccorino ost överst för att bevara de andra smakerna och få lite sälta i rätten.
Olisko kuitenkin ihan pecorino?
Pirkan emmental-mozzarellaraaste on hyvä ratkaisu moneen paikkaan ja on edullisempaa kuin muut juustot. Parmesania en osta nykyisin, siihen kun on laitettu hintaan myös mielikuvalisä. Voimakkaammaksi juustoksi ostan Västerbottenia, sitä ei yleensä tarvita kuin muutama muru ja tulee käytössä joka tapauksessa edullisemmaksi kuin parmesaani.
Onko metsäsieniä vai herkkusieniä purkista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko kuitenkin ihan pecorino?
Sätt det då.
Peittääkö sinihomejuusto sienten maun?
Vierailija kirjoitti:
Käytetäänhän sitä myös pizzoihin, joissa on myös herkkusieniä. Itse en laittaisi paljoa, muutaman murun vain.
Vierailija kirjoitti:
Ja.
Vierailija kirjoitti:
Miksi syöt vain yhtä juustoa, kun maailma on täynnä ihania juustoja, jotka usein sopivat myös yhteen ja samaan ruokaan? Parmesaani on hyvää, mutta ankeaa olisi jos se olisi ainoa juusto jota syö. Mulla oli juuri pitsassa auraa, mozzarellaa ja parmesaania. Paljon parempaa kuin olisi ollut pelkällä parmesaanilla.
Inhoan homejuustoa joten laittaisin fetaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi syöt pelkkää parmesaania, mikset syö kunnon pecorinoa, sini- tai valkohomejuustoa, cheddaria, goudaa, fetaa, vuohenjuustoa, emmentalia, mozzarellaa, burrataa ja kaikkia muita satoja kunnon juustoja. Kaikkea ei tarvitse "sotkea" yhteen ruokaan, mutta usein siitä yhdestä ruuasta tulee vielä herkullisempaa kun siihen yhdistelee sopivasti muutamaa erilaista juustoa.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan jos laittaa kokonaisen paketin yhteen paprikanpuolikkaaseen.
Minä INHOAN yli kaiken paprikaa, sieniä sekä sinihomejuustoa.🤢🤢🤢🤮🤮🤮🤮🤮🤮 Ap:n ruoka on ehkä oksettavin mahdollinen.🤢🤢🤢🤢🤮🤮🤮🤮🤮🤮 Yrjö lentäisi, jos tuota pitäisi maistaa.🤢🤢🤢🤮🤮🤮🤮
Herregod, du pratar ju svenska...
Aura parasta. Nam.