Onko joku henkilö ollut kauan aikaa vastaamatta viesteihisi?
Sitten kun lopulta sait vastaamattomuuden syyn selville, niin mikä se oli?
Kommentit (13)
Vastaamattomuuden syy on 99,9 % tapauksista 'ei kiinnosta'.
Joskus oon ollu vastaamatta kun toinen on särkeny mun sydämen. Ja tehnyt sen vielä tahallaan.
On ollut. - Eikä siihen ole ollut mitään yksittäistä syytä. Kaikkiin viesteihini en ole koskaan saanut vastausta. Mutta täytyy vain kestää ja uskoa, että toinenkin haluaa olla tekemisissä ja välittää, vaikka ei vastaisi tai vastaisi vasta pidemmällä viiveellä.
Vuosia sinkkuna eläneenä olen tiedostanut, että ellen itse huolehdi ja vastaa itse ihnissuhteistani, niin ei sitä lkukaan muukaan tee puolestani.
Olen ollut itse vastaamatta pitkiä aikoja, syynä masennuksen aiheuttama lamaannus, eristäytyminen ja se, ettei kertakaikkiaan keksi mitään sanottavaa/ei ole mitään normaalia kerrottavaa. Ei vaan pysty.
Puhutaanko tässä nyt Tinder matcheista vai ystävistä, tuttavista tai sukulaisista?
Monta tinder-juttua on ollut, jossa keitos on vain kuivahtanut kasaan ja viestittely hiipunut. Korrektia olisi tietysti aina päättää homma yhdessä tuumin, mutta harvoin niin tapahtuu. Toisaalta jos minä olen lähettänyt viimeisen pallon matkaan, niin syöttöön vastaaminen kuuluu vastapuolelle. Jos ei vastausta kuulu, niin kohautan olkaani ja totean mielessäni, että no ei sitten.
Normaalielämässä en ole kokenut juurikaan vastaamattomuutta. Tai jos on, niin sille on ollut hyvät syynsä.
On, ei ole 15vuoteen vastannut viestiin 🤣
Vierailija kirjoitti:
Raadollista, mutta pitää paikkansa. Ihmisillä on nykyään enemmän vapaa aikaa kun koskaan ennen, ja harvoja poikkeuksia lukuunottamatta aina ehtii kirjoittamaan yhden viestin, jos vain haluaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raadollista, mutta pitää paikkansa. Ihmisillä on nykyään enemmän vapaa aikaa kun koskaan ennen, ja harvoja poikkeuksia lukuunottamatta aina ehtii kirjoittamaan yhden viestin, jos vain haluaa
Näin minunkin mielestäni. Mutta silti minulla on kaveri, joka väittää, että haluaa kyllä olla yhteyksissä. Mutta ei vastaa viesteihin, koska hän ei kuulemma ole aina puhelin kädessä. Ja tällä selityksellä voi vastata 2 viikon viiveellä. Joten ei ihan uskottava selitys, että kahteen viikkoon ei olisi aikaa yhtä viestiä laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin minunkin mielestäni. Mutta silti minulla on kaveri, joka väittää, että haluaa kyllä olla yhteyksissä. Mutta ei vastaa viesteihin, koska hän ei kuulemma ole aina puhelin kädessä. Ja tällä selityksellä voi vastata 2 viikon viiveellä. Joten ei ihan uskottava selitys, että kahteen viikkoon ei olisi aikaa yhtä viestiä laittaa.
On aina mahdollista, että hänellä on myös vaiheita, jolloin ei vain jaksa olla yhteyksissä ja sosiaalinen. Mutta tämäkin aina tapauskohtaista, ja riippuu siitä, viestitteleekö sinä aikana muiden kanssa
En ole saanut selville läheskään aina syytä. En utele, mutta useita kuukausia on pahimmat. Ja useilta henkilöiltä. Ovat toki syrjäytyneitä muutenkin. Tosi surullista.