Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ei jaksa laitaa ruokaa..

Vierailija
17.08.2024 |

tausta: olen siis elänyt ja asunut jo omillaan joku 10-13 vuotta ja laittanut säännöllisesti itse ruokani. töissäkään tai koulussa en ole käynyt suömässä valmista ruokaa 10-vuoteen..

minulla on nyt tuntunut kun löysin jääkaapista eilisen jämä ruokia ja en millään olisi jaksanut mennä kauppaan että olipas onnekas sattuma, mutta en enää millään jaksaisi itse keksiä oman keittiöni menuja ja ruokalistoja saatika käydä kaupasta hakemassa raaka-aineet ja valmistaa ne..

ette ymmärrä miten onnekkaita olette työssä/koululaitoksessa syövät, kun se on niin helppo vain kävellä valmiiseen pöytään eikä ruokalista menun pyöritystäkään tarvitse yhtään pohtia.

nimimerkki. mielikuvitus puuttuu

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät vihreät jaksa tehdä mitään, eivät edes ruokaa. Muut tekee. Sen aikaa odotamme kauralattea nauttien Kallion kuppiloissa, kunnes juomme viiniä jonkun toisen piikkiin ja olemme niihin vihreitä.

Vierailija
22/27 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhaa. Ihminen syö ruokaloissakin paljon lämmitettyjä eineksiä. Mene alalle opiskelemman niin sittenhän tiedät.

Meillä ei ollut kotona koskaan mitään muuta kuin Saarioisten maksa-ja makaroonilaatikkoo tai pyttipannua lauantaimakkaralla. Kun ei ollut rahaa ruokaan niin silloin leivottiin pullaa ja sitä oli aamupalaksi ja iltapalaksi.

Viiskymppinä oli alentunut luuntiheys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko F. Diarree, joka sai lahjuksena sähköpyörän ja silti kulkee taksilla lyhyetkin matkat. Vihreä siirtymä?

FATima Diarrhea ei osaa vielä ilman apupyöriä ajella. 

Vierailija
24/27 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä. V!tun. Takia. Kirjoitat että "10-vuoteen"???? MIKSI tungette tuon helvetin väliviivan joka ikiseen paikkaan?!?!?

Vierailija
25/27 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en jaksa laittaa ruokaa, en syö. Otan pussin apteekissa myytävää ravintojauhetta, sekoitan veteen ja juon sen.

Vierailija
26/27 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt eineksiä.

Vierailija
27/27 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä syön työpaikkaruokalassa päivisin, mutta ei se silti ruoanlaittoa poista. Teen joka päivä ruokaa perheelle ja viikonloppuisin ja lomilla kaksi kertaa päivässä. Miksi et tee jotain sellaista ruokaa, mitä voit syödä monta päivää peräkkäin. Valmista kaksi ruokaa kerralla ja vuorottelet niitä vaikka neljä päivää, niin ei heti kyllästy. Keitot ja laatikkoruoat valmistuvat ihan itsekseen, kunhan vähän jaksaa pilkkoa aineksia niitä varten. 

kyllä olen tehnyt keittoruoat ja isommat satsit.. ongelma on myös henkinen.. kukaan ei oikeastaan piittää minusta tai syömisestäni.. ruoanlaitto on ikäänkuin välittämisen osoitus.. myös lähikaupan raaka-aineet huononeet jatkuvasti esim co-op on syömäkelvotonta kuraa jopa minunlaiselle köyhälle. kaikki on myös hiton kallista ja pitäisi vielä kaiken taakanpäälle taiteilla 12e päivä-budjettien kanssa.

Mikä rutiseva kranttu oletkaan! Ei ihme, ettei mikään kelpaa. Omas on syömäkelvotonta! Jos sitä joskus saat aikaseksi.