Minkä ikäisenä naisen seksuaaliset halut hiipuu/loppuu?
Olen 76-vuotias nainen ja kaipaan yhä edelleen miehen kosketusta ja kalua. Olen eronnut ja minun ikäistäni naista miehet ei yleensä halua. Tyydytän itseäni seksileluilla, mutta aidon kalun saaminen tuntuisi paremmalta.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Sulla 76v taitaa olla ihan joku etunimikin. Miten lienetkään löytänyt tiesi tämmöiseen paikkaan? Taidat olla uusi tällä palstalla?
Ei täällä tarvitse etunimeään kertoa! Jätä ap rauhaan ja keskity aiheeseen. T. Nainen, ei ap
En ihmettele ollenkaan. Suvussani kaikki naiset ovat olleet vielä sinun iässäsi aivan täydessä iskussa henkisesti ja fyysisesti, epäilen, että sinäkin olet ikäistäsi nuoremman oloinen.
Eihän ihminen mihinkään muutu, vaikka ikää tulisi. Jotkut ovat jo nelikymppisinä valmiita lopettamaan seksin, koska se ei kiinnosta, toisen säilyvät seksuaalisesti aktiivisina elämän loppuun.
Ja sanoisin, että nämä aktiiviset ovat ikäistään nuoremman oloisia, joskus jopa hätkähdyttävän paljon. Näin omassa suvussani ainakin. Myös isoisälläni oli uusi tyttöystävä vielä yli 80v. iässä, kun hän jäi leskeksi.
Olen hän nuorempi kun aloittaja, mutta samanlaisessa tilanteessa. Miestä tekee mieli, seksi pyörii ajatuksissa jatkuvasti.
Entäs exmiehesi? Miksi erositte tuossa iässä vai onko ero jo vanhempi juttu? Ehkä olisi ihan vain seksin takia kannattanut pitää avioliitto pystyssä ja vaikka muuten elää omaa elämää.
Onko miehesi nyt sitten vapailla markkinoilla ja sopii muille ikäsillesi naisille jos sattuisi kelpaamaan jälkeesi?
Tämä nyt on vähän asian vierestä mutta mielestäni liittyy aloitukseen kuitenkin.
70 v täälläkin. Onneksi mieheni on viriili, ihanaa seksiä päivittäin.
Limakavot eivät enää kestä yhdyntää, mutta miehen pitää hieroa minua tärkeistä kohdin ja saan oikein kel orkunkin vielä, vaikka olen jo 81v
Vierailija kirjoitti:
Limakavot eivät enää kestä yhdyntää, mutta miehen pitää hieroa minua tärkeistä kohdin ja saan oikein kel orkunkin vielä, vaikka olen jo 81v
Kirjoitusvirheitä teen sitten senkin edestä, jossain se ikä pitää kai sitten tulla esiin. Piti siis olla kelpo orkunkin
Onhan tuo aivan yksilöllistä, ja RIIPPUU hyvin paljonn myös siitä toisesta osapuolesta: seksihalut hiipuvat toki, jos se mies ei halua olla kunnollinen rakastaja, tai on ilkeä tai mitä vaan.
Limakalvoille voi tehdä paljonkin, ja liukkri on oiva apu, lisäksi vagisan sun muut auttavat. Zemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Olen hän nuorempi kun aloittaja, mutta samanlaisessa tilanteessa. Miestä tekee mieli, seksi pyörii ajatuksissa jatkuvasti. ,
Onko masturbaatiosta ollut apua, tuleeko hoideltua vaikka lelulla ?
Siinä iässä kun e-pillereiden käyttö alka
Itsellä ikää 39-v ja esittäisi yhden näkökulman. Jos haluja on vanhempana, niin pysykää sitten niissä oman ikäisissä.
Jättäkää nuoret rauhaan. Tosielämässä ei asiat mene kuin lefffoissa. Inhottaa vieläkin, kun nuorena kulki tansseissa, ja yritti oikeasti etsiä kumppania. Niin 50-70 v mummot juoksee perässä. Nuorilla on tavoitteena löytää kumppaneita, älkää pilatko sitä formaattia.
Tuli käytyä juhannustansseissa ja sama kaava taas. Vanhat mummot innoissaan kyselemässä tanssimaan. Sama juttu myös toisinpäin. Vanhat, epäsiistit miehet hakee tanssipareiksi, kauniita nuoria naisia kesämekoissaan jne. Inhottaa.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä ikää 39-v ja esittäisi yhden näkökulman. Jos haluja on vanhempana, niin pysykää sitten niissä oman ikäisissä.
Jättäkää nuoret rauhaan. Tosielämässä ei asiat mene kuin lefffoissa. Inhottaa vieläkin, kun nuorena kulki tansseissa, ja yritti oikeasti etsiä kumppania. Niin 50-70 v mummot juoksee perässä. Nuorilla on tavoitteena löytää kumppaneita, älkää pilatko sitä formaattia.
Tuli käytyä juhannustansseissa ja sama kaava taas. Vanhat mummot innoissaan kyselemässä tanssimaan. Sama juttu myös toisinpäin. Vanhat, epäsiistit miehet hakee tanssipareiksi, kauniita nuoria naisia kesämekoissaan jne. Inhottaa.
Noudata sitten myös itse neuvoasi keski-ikäisenä vaarina. Jätä nuoret naiset rauhaan.
Siitä voit olla täysin varma! Harva on sopiva, sen oon tiennyt jo vuosia. Ei varsinkaan sellaiset, jotka on jo iän (tai paremminkin kehitystason) vuoksi ihan eri maailmasta. Ilmeisen huonosti sen oon vaan osannut niille tärkeimmille näyttää, vaikka rehellinen oonkin ollut.
Hyvä, että joku otti puheeksi, olen jo 112v vuotta, samasta ongelmasta kärsin minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noudata sitten myös itse neuvoasi keski-ikäisenä vaarina. Jätä nuoret naiset rauhaan.
Mä oon itse väkevä kuntoinen, priimatason tyyppi. Nuoretkin naiset tulee hakemaan tanssimaan vielä pitkään. En aio heitä estellä...
Meillä vaimolla hiipui siinä 3kympin hujakoilla. En tosin tiedä johtuiko se iästä vai siitä et lapsiluku tuli täyteen. Joka tapauksessa sen jälkeen seksielämä on mennyt alamäkeä.
Sulla 76v taitaa olla ihan joku etunimikin. Miten lienetkään löytänyt tiesi tämmöiseen paikkaan? Taidat olla uusi tällä palstalla?