Miksi kaikilla on nykyään nenärengas?
Ei varsinaisesti kaunista ketään ja alkaa olla liian geneeristä.
Kommentit (57)
Sellainen musta "etana" kiinnitetty nenään 😅
Vierailija kirjoitti:
Septumeitakin kaikilla. Se on vielä rumempi. Eikö noiden laitto satu?
No eiköhän tässä ole kyse niistä septumeista, haloo. 🙄
Kaikilla? Kaikilla? Ihme porukoissa liikut, jos siellä kaikilla on nenärengas. Menee kyllä päiväkausia, että en töissä ja kaupungilla liikkuessani näe yhtäkään nenärengasta.
Mielestäni hippityylisille sopii melko usein septum, myös se feikki. Ei todellakaan kenelle tahansa. Pinkku pinsku otti smileyn pois, koska se kuulemma hankasi hampaita. No, niinhän ne tuppaavat tekemään. Olisi vaatinut noin 5 minuuttia googletusta. Kummallista, että täytyy ensin tuhota omia hampaita ja sitten vasta ymmärtää, että ai tässä onkin tällainen sivuvaikutus. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Tässä nyt jonkin hetken pohtineena.. en muista muilla olevan kuin mulla ja tyttärellä.
Mulla on molemmat sivut ja septum. Tytöllä toinen sivu,
Siinä se
Mulla ei ole nenälävistyksistä mitään mielipidettä mutta oon miettinyt onko ne epämukavia esim flunssan aikana? Otetaanko koru silloin pois, voiko sen ottaa moneksi päiväksi pois? Onnistuuko niistäminen korun kanssa esim kun talvella nenä vuotaa aina?
Minulla on ollut nenäkoru 30 vuotta. Sellainen pieni "timantti" tappi nenän sivussa. Ysärillä noita näki paljonkin. Sitten meni pois muodista eikä ole näkynyt vuosiin juuri kellään. Ilmeisesti uusi sukupolvi hakee nyt vaikutteita ysäriltä. Muitakin oman nuoruuden muotijuttuja tullut vastaan nuorisolla. Omastani olen tykännyt kaikki nämä vuodet, joten on ja pysyy, muodista viis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä nyt jonkin hetken pohtineena.. en muista muilla olevan kuin mulla ja tyttärellä.
Siinä se
Mulla ei ole nenälävistyksistä mitään mielipidettä mutta oon miettinyt onko ne epämukavia esim flunssan aikana? Otetaanko koru silloin pois, voiko sen ottaa moneksi päiväksi pois? Onnistuuko niistäminen korun kanssa esim kun talvella nenä vuotaa aina?
Onnistuu niistäminen ihan normaalisti. Kovan flunssan aikana otan pois. Ja yöksi. Ei mene umpeen. Lasten ollessa pieniä olin vuosia pitämättä korua, koska se kiinnosti vauvaa/taaperoa ihan liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä se
Onnistuu niistäminen ihan normaalisti. Kovan flunssan aikana otan pois. Ja yöksi. Ei mene umpeen. Lasten ollessa pieniä olin vuosia pitämättä korua, koska se kiinnosti vauvaa/taaperoa ihan liikaa.
Kiitos vastauksesta! En oo koskaan voinut kysyä näitä keltään 😅
Nenäkoru löytyy nykyään vihaisilta, usein ylipainoisilta, lepakko-feministeiltä. Muilta harvemmin löytyy. Vietätkö paljonkin aikaa näiden parissa..?
Kaikilla? Eipä täällä Krunassa ole!
Kaikilla miehillä on Prinssi Albert.
Mulla on lävistys jossa pieni timanttikoru nenän sivussa eikä se teetä mitään ongelmia esim. flunssassa ja yölläkin pidän sitä. Voi ottaa viikoiksikin pois eikä mene umpeen ja sitä reikää saa hakea tarkkaan että sen näkee peilistä. Saunassa otan korun pois, muuten en, ellei vaan huvita olla ilman.
Olen korkeakoulutettu ja arvostetulla, hyväpalkkaisella alalla. Olen myös ns. hyvästä perheestä, että se siitä wt:stä. Niin ja mulle asti on ainakin sanottu vaan hyvää tästä lävistyksestä!
Löytäispä jostain naisen ilman tatuointeja.
M55
Noon nenästä vedettäviä, ihan konkreettisesti, kyse on julistautumisesta idiootiksi
Siitä renkaasta laitetaan köysi ja sitten talutetaan naaras astutukselle. Sonnilla on samanlainen köysi, mutta sitä tarvitsee vasta sonnia pois vietäessä.