Miksi kaikilla on nykyään nenärengas?
Ei varsinaisesti kaunista ketään ja alkaa olla liian geneeristä.
Kommentit (57)
Näin vanhana punkkarina, jolla oli rautaa naamassa vaikka muille jakaa, nykynuorison lävistykset lähinnä naurattaa. Ollaan niin erikoisia olevinaan. Joka ikinen lävistys on varmaan haettu lävistäjältä, toisin kuin aikoinaan. Piti olla munaa tunkea neula ihan ite.
Nenärengas naisella on Turn On todellakin ja aika monilla niitä näyttää olevan. Kiva kun naiset koristelee kasvojaan koruilla, tykkään isosti.
En tunne ketään kenellä olisi. Työkavereita on jo monta kymmentä, mutta ei kenelläkään heistä kyllä ole nenärengasta.
Noita ja tatskoja joka toisella. Ja ollaan muka persoonallisia.
Niin on. Ihan jokaisella vastaantulijalla
En ole nähnyt kovin monella, mutta jotkut ihmiset tykkäävät rumentaa itseä nenärenkailla ja tatuoinneilla esimerkiksi.
Pomo kiinnittää siihen renkaaseen ketjun työpaikalla ja kytkee työntekijän työpisteelle. Pöydällä on paniikkinappula.
Vierailija kirjoitti:
Noita ja tatskoja joka toisella. Ja ollaan muka persoonallisia.
Tatskoja juu, mutta en edes muista milloin olen viimeksi nähnyt nenärenkaan kenelläkään... Ja nään päivittäin vaikka kuinka paljon ihmisiä. Toki ehkä kaikkien nenärenkaisiin ei tule kiinnitettyä huomiota, että on jollain saattanut olla, mutta ei monilla.
Vierailija kirjoitti:
Näin vanhana punkkarina, jolla oli rautaa naamassa vaikka muille jakaa, nykynuorison lävistykset lähinnä naurattaa. Ollaan niin erikoisia olevinaan. Joka ikinen lävistys on varmaan haettu lävistäjältä, toisin kuin aikoinaan. Piti olla munaa tunkea neula ihan ite.
Mut sä oletkin typerys
Vierailija kirjoitti:
Pomo kiinnittää siihen renkaaseen ketjun työpaikalla ja kytkee työntekijän työpisteelle. Pöydällä on paniikkinappula.
Satoselle sopisi hyvin nenärengas :D
Kiva pakkasella kun räkä jäätyy metalliin.
No ei ole. Mulla oli kyllä nuorena, mutta nykyään niitä ei näe juuri kenelläkään. Yhden kaverin tyttärellä on. Ventovierailla en näe niitä juuri koskaan eikä niitä ole muilla tutuillanikaan. Ja paljon näen kuitenkin ihmisiä päivässä.
Tinderissä joka toisella on rengas nappi tai septum. Yleisemmin naisilla.
10 v sitten monilla oli venytyskorut korvissa. Enää niitä ei näy melkein kellään, pelkästään venyneitä korvalehtiä. Niin se muoti muuttuu. Noista nenärenkaista ei sentään jää kuin pieni jälki.
Vierailija kirjoitti:
🏆🏅 ole hyvä!
Ovat karjaa, joka voidaan kuljettaa nenärenkaaseen sidotulla ketjulla vaikka navettaan. Siksi eläimillä on renkaat nenässä.
Vierailija kirjoitti:
Minä en tunne ketään jolla olisi.
Mtv:llä paraikaa.
Käsittämätöntä.
Ei ole. Väitteesi on täyttä paskaa.
Minä en tunne ketään jolla olisi.