Ex ja mustamaalaaminen sos.tt:lle
Meillä tuli ero miehen salasuhteen pyörittämisen vuoksi, joten ero ei ollut helppo prosessi. Jätän nyt kaiken muun turhan tästä välistä, ja pähkinänkuoressa tilanne se että meillä 2 lasta. Minä olen lähivanhempi, ja hoitanut lapset hyvin. Mutta ex keksinyt nyt tällaista temppuilua, että mustamaalaa minua sosiaalityöntekijälle. Mulla ei sinänsä ole pelättävää lasten puolesta, mutta joka kerta kun tällaisilla yhteydenotoilla uhkaillaan, niin tilanne kyllä ahdistaa todella paljon. Ymmärtää tahallaan väärin, ja sitten mustamaalaa ja valehtelee. Minulle raivoaa ja kiroilee, ja oikeasti jo pelkään häntä. Minulla ei ole mitään kokemusta sosiaalityöntekijöiden kanssa, ja haluaisinkin nyt kysyä, että ei kai nuo sossut aivan purematta niele kaikkea, mitä heille yksipuolisesti väitetään? En ole vielä lähtenyt puolustautumaan ja korjaamaan näitä väitteitä, mutta nyt aion tehdä asialle jotain.
Kommentit (22)
En tiiä mut moni sossu on ihan kiimassa siitä vallasta mitä niillä on. Vastenmielistä.
Menepäs Ap lars-johan jocke grönholm nukkumaan ja lopeta sadut!t.poliisi
Niin, siis miksi hän yleensäkään on tekemisissä sosiaalityöntekijöiden kanssa?
Tekeekö hän lasuja vai miksi hän ottaa heihin yhteyttä? Onko teillä vielä lasten asioitten sopimisessa jotain kesken ja siksi tarvitsee sossujen lausuntoja johonkin?
Estä mies kokonaan. Älä asioi enää hänen kanssa. Joku muu kontaktoi lapsiasiassa. Lakimieskö vielä pitää hankkia suvun kanssa? Sossuille voi selittää asioiden laidan jos kysyvät, ei heidän pitäisi suorilta kaikkea uskoa. Katkeria miehiä riittää.
Mun kohdalla exä mustamaalasi ja huoltokiusasi plus vieraannutti lapset minusta. Olen heidät hoitanut aina hyvin.
Lopulta exä vieraannutti lapset ja teki omavaltaisen huostaanoton, ja kun olosuhteet kerran vakiintuivat sinne määräsi täysin yllättäen käräjäoikeus heidät sinne asumaan.
Nyt en ole puoleen vuoteen tavannut lapsiani, ja kukaan ei auta. Oikeudesta pitää odottaa uutta istuntoa.
Trolli. Ei miehet mene vapaaehtoisesti naisten palveluihin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä menee, minun exä sieltä itkee pesuaineet, vuokraan rahat, lakanoihin saanut rahoja. Samalla varaa tupakoida ja ostaa pelikonsoleita.
Mutta mun exä onkin oikeasti hullu ja nauttii ihmisten rääkkäämisestä, valitettavasti viranomaiset näkevät hänet reppanana jota voivat auttaa.
Kannattiko lisääntyä jännäjoonaksen kanssa?
Riippuu varmaan aika paljon sossusta. On sellaisia manipuloijia, jotka saavat heidänkin päänsä pyörälle, nähty ja koettu. Ja naisviha jyllää myös sossussa, eivät he muuten tuollaista työtä edes tekisi
Jos mies on valehdellut sinusta sossulle ja tästä tulee seurauksia, mitä vaan, tee hänestä VÄLITTÖMÄSTI rikosilmoitus. Tapaukset, missä raivohullu mies tappaa eksänsä, alkavat yleensä henkisellä väkivallalla ja kunnianloukkauksilla. Tappoa ei välttämättä edellä fyysinen väkivalta
Selvästi AP on itse syyllinen ja koittaa saada vastauksista uusia tapoja kiusata exää.
Vierailija kirjoitti:
Mun kohdalla exä mustamaalasi ja huoltokiusasi plus vieraannutti lapset minusta. Olen heidät hoitanut aina hyvin.
Lopulta exä vieraannutti lapset ja teki omavaltaisen huostaanoton, ja kun olosuhteet kerran vakiintuivat sinne määräsi täysin yllättäen käräjäoikeus heidät sinne asumaan.
Nyt en ole puoleen vuoteen tavannut lapsiani, ja kukaan ei auta. Oikeudesta pitää odottaa uutta istuntoa.
Voimia ja jaksamista. Puhut sitten asioista lasten kanssa, kun ovat täysi-ikäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Minä en edes tapellut, kun rikollinen mies vei lapset. Näin suomessa siittäjät kaappaavat lapsia "omistukseensa". Ei ole äitien tai lasten ihmisoikeuksien mukaista, mies rikollisena tuhoaa kaiken ympäriltään ja pääsee kuin koira veräjästä. Lapset traumatisoitu ja pilattu iäksi. Aggressiivinen mies syyttää tietysti naista
Rikollinen mies kasvattaa rikollisia lapsia. Mieti tarkasti, haluatko heitä edes elämääsi. Mitä miehet tekevät tässä maassa naisille, ei ole naisten vika. Parempi pysyä vaan mahdollisimman kaukana rikollisesta ja aggressiivisesta miehestä, kävi lapsille mitä tahansa. Nainen on aseeton, kun laki pakottaa altistumaan uudestaan ja uudestaan raivohullulle siittäjälle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt en ole puoleen vuoteen tavannut lapsiani, ja kukaan ei auta. Oikeudesta pitää odottaa uutta istuntoa.Minä en edes tapellut, kun rikollinen mies vei lapset. Näin suomessa siittäjät kaappaavat lapsia "omistukseensa". Ei ole äitien tai lasten ihmisoikeuksien mukaista, mies rikollisena tuhoaa kaiken ympäriltään ja pääsee kuin koira veräjästä. Lapset traumatisoitu ja pilattu iäksi. Aggressiivinen mies syyttää tietysti naista
Rikollinen mies kasvattaa rikollisia lapsia. Mieti tarkasti, haluatko heitä edes elämääsi. Mitä miehet tekevät tässä maassa naisille, ei
Minun kohdallani sosiaalitoimi on tietoinen ex-miehen väkivallasta, sekä minua kohtaan että nykyistä puolisoani kohtaan. Perhetyö sekä koulun kuraattori ovat tehneet lastensuojeluilmoituksen isän käytöksestä lapsia kohtaan. Isä saa kaiken käännettyä ympäri. Minusta ei ole mitään vastaavia kirjauksia enkä koskaan ole laiminlyönyt lapsiani.
Vierailija kirjoitti:
Menevät kyllä ja valehtelevat silmät päästään. Jenkeissä, missä oikeuskin määrää miehiä lapsiperhepalveluihin, tantat kertovat että kaikista kilteimmät ovat niitä, joilla on perheväkivaltatuomioita. Ihan yhtä lailla kun taapero on väkivaltainen ja sen jälkeen rakastava, nämä aikuiset 3-vuotiaat saattavat tehdä silmitöntä pahaa ja sen jälkeen esittää viattomia kuin koiranpennut
Jokaiselle naiselle joka tällaiseen mieheen törmää: poistukaa niin kauas kuin mahdollista. Jättäkää lapset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt en ole puoleen vuoteen tavannut lapsiani, ja kukaan ei auta. Oikeudesta pitää odottaa uutta istuntoa.Voimia ja jaksamista. Puhut sitten asioista lasten kanssa, kun ovat täysi-ikäisiä.
Mitähän ne lapset täysi-ikäisenä ovat, kun psyko kasvattaa heidät? Olen pari tällaista miehen kasvattamaa lasta aikuisiällä tavannut, ja pelännyt heitä jo ensitapaamisella. Kyllä peli on menetetty, kun mies omistaa lasta, terve aikuinen vaatii terveen lapsuuden
Tällä hetkellä olen lasten ainoa toivo normaaliin ja turvalliseen lapsuuteen. Siksi taistelen loppuun saakka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt en ole puoleen vuoteen tavannut lapsiani, ja kukaan ei auta. Oikeudesta pitää odottaa uutta istuntoa.Minä en edes tapellut, kun rikollinen mies vei lapset. Näin suomessa siittäjät kaappaavat lapsia "omistukseensa". Ei ole äitien tai lasten ihmisoikeuksien mukaista, mies rikollisena tuhoaa kaiken ympäriltään ja pääsee kuin koira veräjästä. Lapset traumatisoitu ja pilattu iäksi. Aggressiivinen mies syyttää tietysti naista
Rikollinen mies kasvattaa rikollisia lapsia. Mieti tarkasti, haluatko heitä edes elämääsi
Niinpä. No, lapset eivät ole sinun ongelmasi. Jos laki asettaa naiset uhkaan ja hengenvaaraan, maksakoon valtio sitten seurauksetkin. Kalliiksi tulee tämä miesten "isäleikki"
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä olen lasten ainoa toivo normaaliin ja turvalliseen lapsuuteen. Siksi taistelen loppuun saakka.
Se meni jo. Lapset on kaapattu ja heidän turvallisuudentunteensa on sirpaleina, kasvavat jarkuvassa stressissä ja uhassa. Lapsen psyykeen perusta rakentuu ihan pikkulapsiajassa ja vaatii vuosien, jopa vuosikymmenien työn korjata tuona aikana tapahtuneet traumat. Se ei ole sinun vikasi, eikä sinun tarvitse uhrata elämääsi väkivaltaisen miehen lapsiin. Hän elää huomiostasi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se meni jo. Lapset on kaapattu ja heidän turvallisuudentunteensa on sirpaleina, kasvavat jarkuvassa stressissä ja uhassa. Lapsen psyykeen perusta rakentuu ihan pikkulapsiajassa ja vaatii vuosien, jopa vuosikymmenien työn korjata tuona aikana tapahtuneet traumat. Se ei ole sinun vikasi, eikä sinun tarvitse uhrata elämääsi väkivaltaisen miehen lapsiin. Hän elää huomiostasi
Pakko yrittää toivoa, että ensimmäisten vuosien turvallinen kiintymmyssuhde minuun kantaisi Nyt jo kaikilla lapsilla on vakavaa oireilua.
Viestisi aidosti vähän helpotti oloani, sillä koen kyllä syyllisyydentuntoa kun en pystynyt saamaan lapsia pelastettua. Tilanne on todella hirveä.
Mihin tämä exäsi tällä käyttäytymisellään pyrkii?
Haluaako hän, että lapset määrättäisiinkin hänelle?