Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ex ja mustamaalaaminen sos.tt:lle

Vierailija
16.08.2024 |

Meillä tuli ero miehen salasuhteen pyörittämisen vuoksi, joten ero ei ollut helppo prosessi. Jätän nyt kaiken muun turhan tästä välistä, ja pähkinänkuoressa tilanne se että meillä 2 lasta. Minä olen lähivanhempi, ja hoitanut lapset hyvin. Mutta ex keksinyt nyt tällaista temppuilua, että mustamaalaa minua sosiaalityöntekijälle. Mulla ei sinänsä ole pelättävää lasten puolesta, mutta joka kerta kun tällaisilla yhteydenotoilla uhkaillaan, niin tilanne kyllä ahdistaa todella paljon. Ymmärtää tahallaan väärin, ja sitten mustamaalaa ja valehtelee. Minulle raivoaa ja kiroilee, ja oikeasti jo pelkään häntä. Minulla ei ole mitään kokemusta sosiaalityöntekijöiden kanssa, ja haluaisinkin nyt kysyä, että ei kai nuo sossut aivan purematta niele kaikkea, mitä heille yksipuolisesti väitetään? En ole vielä lähtenyt puolustautumaan ja korjaamaan näitä väitteitä, mutta nyt aion tehdä asialle jotain.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu varmaan aika paljon sossusta. On sellaisia manipuloijia, jotka saavat heidänkin päänsä pyörälle, nähty ja koettu. Ja naisviha jyllää myös sossussa, eivät he muuten tuollaista työtä edes tekisi

Jos mies on valehdellut sinusta sossulle ja tästä tulee seurauksia, mitä vaan, tee hänestä VÄLITTÖMÄSTI rikosilmoitus. Tapaukset, missä raivohullu mies tappaa eksänsä, alkavat yleensä henkisellä väkivallalla ja kunnianloukkauksilla. Tappoa ei välttämättä edellä fyysinen väkivalta

Näkisin asian eri tavalla. Sinänsä on totta, että pystyy mahdollisesti tekemään paljonkin vahinkoa.

Minusta kannattaa kuitenkin koittaa pysyä rauhallisena ja luoda hyvät välit sosiaalityöntekijöihin jos niiden kanssa joutuu tekemisiin sekä yrittää luoda hyvää kuvaa teidän elämästä lasten kanssa.

Jos mitenkään mahdollista olisi hyvä ylläpitää järkevää puheyhteyttä miehen kanssa jos menee mahdottomaksi niin sosiaalitoimen välityksellä pystyy hoitamaan pakollisen kommunikaation.

Ei kannata lietsoa tilannetta pahemmaksi. Oon sivusta nähnyt miten vanhemmat kostavat kilpaa toistensa tekemiä vääryyksiä ja homma on mennyt tosi rumaksi. Ei ole lasten etu.

Vierailija
22/22 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä hetkellä olen lasten ainoa toivo normaaliin ja turvalliseen lapsuuteen. Siksi taistelen loppuun saakka.

Se meni jo. Lapset on kaapattu ja heidän turvallisuudentunteensa on sirpaleina, kasvavat jarkuvassa stressissä ja uhassa. Lapsen psyykeen perusta rakentuu ihan pikkulapsiajassa ja vaatii vuosien, jopa vuosikymmenien työn korjata tuona aikana tapahtuneet traumat. Se ei ole sinun vikasi, eikä sinun tarvitse uhrata elämääsi väkivaltaisen miehen lapsiin. Hän elää huomiostasi

Pakko yrittää toivoa, että ensimmäisten vuosien turvallinen kiintymmyssuhde minuun kantaisi Nyt jo kaikilla lapsilla on vakavaa oireilua. 

Viestisi aidosti vähän helpotti oloani, sillä koen kyllä syyllisyydentuntoa kun en pystynyt saamaan lapsia pelastettua. Tilanne on todella hirveä. 

Ilman muuta kannattaa taistella lastensa parhaan eteen ja ylläpitää teidän välistä suhdetta mahdollisimman hyvin.

Ensijaisesti sun on kuitenkin pidettävä huolta itsestäsi. Ilman et pysty pitämään lapsistasi huolta. Voimia sinulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla