Chris Martin ja Dakota Johnson ovat eronneet!
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Chris on Englannin Olavi Uusivirta.
Kunhan sannukka ei tule mukaan kuvioon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai tämä tuli nyt ilmi..minä rikoin heidän suhteensa kun oli keikka Helsingissä. Chris on nyt minun..MINUN!!!
No nyt on paksua pajunköyttä... Chris on nytkin täällä Vimpelissä minun paljussani. Ei olla kelloa paljon katseltu sitten Hgin keikkojen. Nytkin hymistään viikonlopun kunniaksi. On se lutunen, ja kätevä molemmista käsistään.
Hymisette Hymn for the weekendiä? Okei oon kade 😬
Eikä vaan sitä... Chris korjasi ensin kiukaan, ja nyt on peli jo aika kuumana.
Herranjumala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Chris on Englannin Olavi Uusivirta.
Kunhan sannukka ei tule mukaan kuvioon.
Sannalla ei ole mitään jakoa. Sääksjärven lahna rules.
Dakota on sinkku 😍 voi sitä onnellista, joka sen saa. On maailman kuumin nainen.
t. Nainen
Chrisin iloinen ja antelias persoona on nyt vaikuttanut minuun niin, että itsekin huomaan olevani anteliaalla tuulella: kyllä tänne paljuun mahtuu muitakin, tervetuloa!
Vierailija kirjoitti:
Dakota on sinkku 😍 voi sitä onnellista, joka sen saa. On maailman kuumin nainen.
t. Nainen
No ilmankos sille ei cold play sitten natsannut.
Vierailija kirjoitti:
Paparazzi nähnyt Tuksun Chrisin käsipuolessa.
Oliko koirakin?
Vierailija kirjoitti:
En tunne.
Christopher Anthony John Chris Martin (s. 2. maaliskuuta 1977 Exeter, Englanti) on brittiläisen Coldplay-yhtyeen laulaja. Hän soittaa yhtyeessä myös kitaraa ja pianoa. Laulajana Martin tunnetaan Coldplayn kappaleissa esiintyvästä, hänelle ominaisesta falsettiäänestään.
Martin oli naimisissa näyttelijä Gwyneth Paltrow'n kanssa vuosina 20032014.[2][3] Heidän esikoistyttärensä syntyi toukokuussa 2004 ja toinen lapsi huhtikuussa 2006.
Martin alkoi seurustella vuonna 2017 Fifty Shades of Grey -elokuvissa näytelleen Dakota Johnsonin kanssa.
William Willett, joka keksi kesäajan (daylight saving time), oli Chris Martinin isoisoisoisä
Vierailija kirjoitti:
Chris on vähän hintelä.
No ei ole kyllä. Silmät ovat kampelamaisesti vähän pään sivussa, mutta sitä laajempi näkökenttä. Näkee koko taivaan täydeltä tähtiä päätään kääntämättä. Nam.
Vierailija kirjoitti:
Chris on vähän hintelä.
Pituus 186 cm antaa hintelyyden anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen nimi on Dakota?
Tosi hyvä nimi, onhan niitä muitakin esim Fanning
Kun nimi on Dakota, ei järki päätä pakota. Siis jos antoi Chrisille kenkää.
Nyt pitäisi enää tietää kuka on Chris Martin tai Dakota Johnson.
Seiskan lukijat osaavat varmasti auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Chrisin iloinen ja antelias persoona on nyt vaikuttanut minuun niin, että itsekin huomaan olevani anteliaalla tuulella: kyllä tänne paljuun mahtuu muitakin, tervetuloa!
Yök, tästä paljusta tulee lähinnä kalakeitto mieleen.
Keitä nämä ovat! Itse tänne kirjoittavat avauksia. Kun kukaan ei ole kiinnostunut.
No nyt kun Ben Affleck ja Jennifer Lopez on myös eronneet, niin siitä sitten uusia superpareja luomaan.
Ja eikö ne Salkkari-näyttelijät eronneet myös, niistä vähän lisäväriä ja-sutinaa sekaan.
Vierailija kirjoitti:
Nyt pitäisi enää tietää kuka on Chris Martin tai Dakota Johnson.
Seiskan lukijat osaavat varmasti auttaa.
Dakota Johnson on näyttelijä, tuttu mm Suspiriasta. Äitinsä on Melanie Griffith ja tämän äiti taas Tippi Hedren.
Martin soittaa jossain bändissä ja on ollu Gwyneth Paltrown kanssa naimisissa aiemmin.
Hei, tältä palstalsta varmasti löytyy monia vanhoja lohia! Chrishän ei ole mikään nirso, Gwynethkin tuoksahti oudosti Goopilta.