Chris Martin ja Dakota Johnson ovat eronneet!
Kommentit (105)
Mammat uskoo ainavaan ikuiseen rakkauteen. Heille ei tule koskasn eroa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt pitäisi enää tietää kuka on Chris Martin tai Dakota Johnson.
Seiskan lukijat osaavat varmasti auttaa.
Chris englantilainen muusikko, vinkuu oudosti, ei kannata kuunnella.
Dakota, ihanan Don Johnsonin vähemmän ihana tytär. Näyttelijäisän lahjaton tytär, eikä edes kaunis.
William Willett, joka keksi kesäajan (daylight saving time), oli Chris Martinin isoisoisoisä
Hyi stana,
inhoan kesäaikaa ja Chrisiä.
Vinkki Vimpeliin: katajaa vihdan sekaan.
Prkl,näpit irti dakotasta! Se on mun!
Oliko ne yhdessä?! Eikö niillä ole kauhea ikäero, martinhan on jo vanha äijä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dakota, ihanan Don Johnsonin vähemmän ihana tytär. Näyttelijäisän lahjaton tytär, eikä edes kaunis.
Sinä olet lahjaton ja susiruma 🤡
Vierailija kirjoitti:
Prkl,näpit irti dakotasta! Se on mun!
Valitettavasti sulla ei ole tarjota hänelle sitä mitä minulla on.
n55
Taas nähtiin, että aina kannattaa kokeilla kepillä jäätä, vaikka kuinka oli menty kihloihinkin edellisvuonna.
Ei ne ole eronneet. Ketju poistoon
Ihmisten kyky lähdekritiikkiin on kyllä olematon.
Brittien roskalehdet myyvät tällä toimintamallilla. Tänään julkaistaan perätön tieto siitä, että joku julkkispariskunta on eronnut. Huomenna julkaistaan itse pariskunnan edustajan ilmoitus siitä, että mitään eroa ei ole tapahtunut. Sitten julkaistaan noin viikon ajan erilaisia spekulaatioita siitä, onko ero kuitenkin totta vaiko eikö ole, tehdään kaikenlaisia suhteen aikajanoja ja kaivellaan vanhoja arkistokuvia. Ja saadaan joka päivä myytyä lehtiä ja kartutettuja mainostuloja.
Nyt ollaan jo eilisestä asti oltu vaiheessa kaksi.
Säälittävää on toki se, että suomalainenkin semiroskamedia lähtee tähän mukaan. Mutta ehkä nyt yksilöillä voisi olla vähän valistuneempi ote näihin uutisiin, kun kerran mitään "valtamediassa" olevaa tietoa ei nykyään pidä uskoa muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
William Willett, joka keksi kesäajan (daylight saving time), oli Chris Martinin isoisoisoisä
Hyi stana,
Vinkki Vimpeliin: katajaa vihdan sekaan.
Ja sitten tervaa ja höyheniä, eiköhän se siitä sitten jo ala helepottaakin...
Lukuisat ulkomaalaiset sivustot ilmoittavat aivan muuta eli että pari kumoaa erohuhut.
Vierailija kirjoitti:
Jaahaas, ikäerojankkaaja hyökkäsi paikalle ;D Onko neli/viisikymppinen vanha äijä? Kerttu Rissanen ja Sami Uotila, Renny ja Johanna Harlin, Niinistö ja Haukio, Antti Lindtman ja Kaija-vaimonsa, Presidentti Macron ja Brigitte???? Anna hei ihmisten elää miten itse tykkäävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahaas, ikäerojankkaaja hyökkäsi paikalle ;D Onko neli/viisikymppinen vanha äijä? Kerttu Rissanen ja Sami Uotila, Renny ja Johanna Harlin, Niinistö ja Haukio, Antti Lindtman ja Kaija-vaimonsa, Presidentti Macron ja Brigitte???? Anna hei ihmisten elää miten itse tykkäävät.
No mutta jos Tiinalla ja Terolla on ikäeroa se 2 vuotta, niin on muillakin oltava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta jos Tiinalla ja Terolla on ikäeroa se 2 vuotta, niin on muillakin oltava.
Tottahan toki, jankkaajan elämä menee tästä täysin sekaisin. Mutta asiaa varmaan lievittää sen jälkeen huomattavasti se, kun ottaa henkilöiden ulkonäön hampaisiinsa ja siitähän löytää aina solvattavaa. Silikonirinnatkin on jankuttajalle vielä tällä vuosikymmenellä suuri ihme.
Nyt ymmärrän sen Clocks-biisin, sehän on perheensisäistä huumoria.
Täysin odotettavissa. Eri vaiheessa elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet lahjaton ja susiruma 🤡
Sitä minäkin.
Joku ruma, vanha ja lihava sanoo Dakotaa rumaksi. Olis coolia, jos mummo olis Tippi Hedren.
Hyi stana,