Chris Martin ja Dakota Johnson ovat eronneet!
Kommentit (105)
Ihanko totta. Aloittaja viisastelee. Kommentoijanakin tunnen itseni ihan tyhmäksi.
Paparazzi nähnyt Tuksun Chrisin käsipuolessa.
Dakota on ihana, Chris on blaah. (Olen nainen.)
Chrisille sopisi joku herkkä vesimerkin nainen.
Ai tämä tuli nyt ilmi..minä rikoin heidän suhteensa kun oli keikka Helsingissä. Chris on nyt minun..MINUN!!!
Mel Gibson söi Porvoossa hyvällä halulla ja nai paljaalla kalulla.
Vierailija kirjoitti:
Ai tämä tuli nyt ilmi..minä rikoin heidän suhteensa kun oli keikka Helsingissä. Chris on nyt minun..MINUN!!!
No nyt on paksua pajunköyttä... Chris on nytkin täällä Vimpelissä minun paljussani. Ei olla kelloa paljon katseltu sitten Hgin keikkojen. Nytkin hymistään viikonlopun kunniaksi. On se lutunen, ja kätevä molemmista käsistään.
Aina on toivoa, että kaikki eroaa.
Vierailija kirjoitti:
Kelpaako jos tykkää paljuilusta?
Katsokaa instasta koti_iska88official -tilin storyt. Sieltä löytyy selitys.
Vierailija kirjoitti:
Onko Chris Martin palstan uusi Jason Momoa? Aquaman luonnollisesti kaipaa vesinaista, mutta Chris Martinkin kylmän pelin ystävänä varmaan viihtyisi kalan seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Chris Martin palstan uusi Jason Momoa? Aquaman luonnollisesti kaipaa vesinaista, mutta Chris Martinkin kylmän pelin ystävänä varmaan viihtyisi kalan seurassa.
Kyllä viihtyy Chris kylmässä järvivedessäkin! Saa nähdä onko avantovesi hänelle liian kylmää, kunhan talvi tulee. En päästä Chrisiä kyllä mökkisaunalta minnekään ennen marraskuuta, nih.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt on paksua pajunköyttä... Chris on nytkin täällä Vimpelissä minun paljussani. Ei olla kelloa paljon katseltu sitten Hgin keikkojen. Nytkin hymistään viikonlopun kunniaksi. On se lutunen, ja kätevä molemmista käsistään.
Hymisette Hymn for the weekendiä? Okei oon kade 😬
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hymisette Hymn for the weekendiä? Okei oon kade 😬
Eikä vaan sitä... Chris korjasi ensin kiukaan, ja nyt on peli jo aika kuumana.
Chris on Englannin Olavi Uusivirta.
En tunne.