Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!
Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti.
Kommentit (29013)
Minäkin olen suunnitellut kirjan tekemistä jo kuusi vuotta ja haaveena on ohjelmien teko. Onneksi sosiaalitoimi auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Go Helena go ! Sinä voitat tämän taistelun, älä lannistu näistä kommenteista. Kukaan ei voi viedä sinulta 3 lapsen äitiyttä, se on sinun valttikorttisi, täyskäsi.
Mistä Helena taistelee tällä hetkellä?
Tämä. Lapsethan ovat jo yhteishuoltajuudessa, yksinhuoltajuuteen ei Helenalla ole rahkeita (ei vakaita oloja, vakituista työtä, asuntoa, kykyä vastata kaikista kuluista). Mistä Helena taistelee? Eihän hän tunnu selviävän edes nykyisistä velvotteistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eka kertaa laitoin tänne viestin ja nyt jo olen trolli
Minulle käsi samoin ja jouduin epäasiallisen hyökkäyksen kohteeksi. Samalla tajusin, että tänne ei kannata kirjoittaa mitään ennen kuin se päätös on tullut ja keskusteluun tulee mukaan tolkun ihmisiä.
Ihan mielenkiinnosta. Mikä sun mielipide on, että missä asiassa valitus voi mennä läpi? Huomioithan ettei lasten asuinpaikasta valitettu eikä osituksessa.
Jätän sen oikeuden päätettäväksi ja tyydyn siihen. En ole kummankaan puolella. Vain ja ainoastaan lasten etua ajattelen.
Lasten etu on huomioitu jo, asuinpaikka ei vaihdu. Nythän aikuiset riitelevät vain rahasta.
Eikö sinusta Helenalle tekisi hyvää mennä töihin?
<
Ja myös hommata ihka oma koti, nyt kun on Suomeen jäämässä. Ton seilaamisen jälkeen tekisi hyvää, myös lapset tykkäis.
"Kaikki aikanaan. Kirjoittaa nyt kirjaa ja suunnittelee ohjelmien tekemistä. Kai sekin työstä käy. Mistä sitä tietää minkälaisen uran tulevaisuudessa tekee. En tee urapäätöksiä toisten puolesta."
Kyllä. Kaikki aikanaan. Olen vain hieman hämmentynyt mistä asiasta haluaisit keskustella.
Uskotko, että podcast tulee tapahtumaan? Miten luulet, että Helena pärjää siinä? Pelkään, että jos podcast toteutuu, on se vain miesten parjaamista. Olen seurannut myös Helenan kaverin (joka ilmeisesti podcastissa mukana) instaa ja pahalta näyttää.
Kirjasta olen huolissani. Ilman kustannussopimusta se ei tule toteutumaan. Miten näet, uskaltaako joku sen kustantaa ilman pelkoa kunnianloukkauksesta? Koska myyntimenestys se ei tule olemaan ilman "herkullisia" paljastuksia.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen suunnitellut kirjan tekemistä jo kuusi vuotta ja haaveena on ohjelmien teko. Onneksi sosiaalitoimi auttaa.
Joo. Veikkaan että suunnittelun asteelle jää Hellun tämä kirja niin kuin edellinenkin. Ja jos jonkin podin pääsee johonkin tekemään, niin sisältö on ammennettu tyhjiin max kahdessa jaksossa. Eikä niistä mitään tienaa. Vähän synkeät ennustukset mutta aika todennäköiset.
Vierailija kirjoitti:
"Kaikki aikanaan. Kirjoittaa nyt kirjaa ja suunnittelee ohjelmien tekemistä. Kai sekin työstä käy. Mistä sitä tietää minkälaisen uran tulevaisuudessa tekee. En tee urapäätöksiä toisten puolesta."
Kyllä. Kaikki aikanaan. Olen vain hieman hämmentynyt mistä asiasta haluaisit keskustella.
Uskotko, että podcast tulee tapahtumaan? Miten luulet, että Helena pärjää siinä? Pelkään, että jos podcast toteutuu, on se vain miesten parjaamista. Olen seurannut myös Helenan kaverin (joka ilmeisesti podcastissa mukana) instaa ja pahalta näyttää.
Kirjasta olen huolissani. Ilman kustannussopimusta se ei tule toteutumaan. Miten näet, uskaltaako joku sen kustantaa ilman pelkoa kunnianloukkauksesta? Koska myyntimenestys se ei tule olemaan ilman "herkullisia" paljastuksia.jou
Yrittänyttä ei laiteta. Vaikka kaikki ei Amerikan valloituksen osalta mennytkään putkeen ja niissä olosuhteissa ei pystynyt parempaan niin jospa välillä onnistuisikin.
Vierailija kirjoitti:
Lasten äidin pitää saada mitä lasten äidille kuuluu. Siitä ei ole puolta sanaa.
Helenalle kuuluu sama elintaso mikä Mikollakin on kun yhteishuoltajuus. Mitä lapsetkin ajattelisivat jos äidin luona olisi huonompaa, vähäisempää, vuokra-asunnossa kärvistelemistä vuokrakaksiossa?
Mikko, anna periksi tässä asiassa, ole suomalainen Mies !
Suomessa nyt vaan ei tasata elintasoeroja eri vanhempien luona. Kumpikin vanhempi elää omilla varoillaan ja tarjoaa sen elintason lapsille kun pystyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjasta olen huolissani. Ilman kustannussopimusta se ei tule toteutumaan. Miten näet, uskaltaako joku sen kustantaa ilman pelkoa kunnianloukkauksesta? Koska myyntimenestys se ei tule olemaan ilman "herkullisia" paljastuksia.jou
Yrittänyttä ei laiteta. Vaikka kaikki ei Amerikan valloituksen osalta mennytkään putkeen ja
Realistisuus voisi olla vaan aika kova sana tässä kohtaan. Kaupan kassalla saa paremmat ja vakaammat tulot kuin kirjalla ja podcastilla. Olen tylsä, I know.
Vierailija kirjoitti:
Lasten äidin pitää saada mitä lasten äidille kuuluu. Siitä ei ole puolta sanaa.
Helenalle kuuluu sama elintaso mikä Mikollakin on kun yhteishuoltajuus. Mitä lapsetkin ajattelisivat jos äidin luona olisi huonompaa, vähäisempää, vuokra-asunnossa kärvistelemistä vuokrakaksiossa?
Mikko, anna periksi tässä asiassa, ole suomalainen Mies !
Helena on hyvä ja menee ja tienaa itse omat rahansa. Mitä käli ei onnistu niin Kela ja sossu auttaa
Vierailija kirjoitti:
Go Helena go ! Sinä voitat tämän taistelun, älä lannistu näistä kommenteista. Kukaan ei voi viedä sinulta 3 lapsen äitiyttä, se on sinun valttikorttisi, täyskäsi.
Juuri niin, lapset ovat vain pakollinen paha jolla päästiin kiinni miljooniin.
Millä muulla kuin laskelmoinnilla selität 1 lapsen? Helena oli 28 ja todella pieni palkkaisessa työssä.
Tavattu 7/ 2012. Lapsi syntyi 10/ 2013.
Siinä on ajateltu lapsia valttikortteina nimenomaan. Ja viimeinen lapsi alulle vaikka liitto veti viimeisiiään. Sillä H varmisti vielä pidemmän ajan Edinan talossa ja oli varma että saa puolet Mikon rahoista kun on niitä lapsiakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yrittänyttä ei laiteta. Vaikka kaikki ei Amerikan valloituksen osalta mennytkään putkeen ja
Suomessa on tosi pienet markkinat, kuinkahan moni kirjailija oikeasti lyö rahoiksi pelkästään kirjoilla, ei varmaan moni, edes niistä tunnetuista. Sama podcasteissa, tarvitaan rutkasti kuuntelijoita ja mainostajia. Rähisemällä ja negaamalla ei vissiin oo kukaan pärjänny.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä Helena taistelee tällä hetkellä?
Sitä minäkin olen ihmetellyt. Ei tässä kukaan äitiyttä ole viemässä, mutta yhteishuoltajuus voi olla vaarassa, jos sama holtiton meno jatkuu: ei työtä, ei asuntoa, ei tietoa tuloista eikä mistään tulevaisuuden suunnitelmista. Pitäisi olla vähän muitakin niinsanottuja valttikortteja kuin äitiys. Tähän saakka joku muu eli ex on järjestänyt kaiken. Eipä taida jatkua enää tätä syksyä pidemmälle.
Täällä puhutaan kirjasta ja podcastista kuin ne olisivat oikeasti tapahtumassa. Mitään kirjaa ei tule. Mitään podcastia ei tule. Kukaan ei ota riskiä lähteä julkaisemaan materiaalia, jossa on niin suuri kunnianloukkausoikeudenkäynnin riski.
Vierailija kirjoitti:
Kirjasta olen huolissani. Ilman kustannussopimusta se ei tule toteutumaan. Miten näet, uskaltaako joku sen kustantaa ilman pelkoa kunnianloukkauksesta? Koska myyntimenestys se ei tule olemaan ilman "herkullisia" paljastuksia.
Juristin täytyisi lukea ennenkuin voi julkaista
"Helluhan rikastuu aikanaan jo perimällä vanhempansa. Ovat menestyviä yrittäjiä"
Kaikkea sattuu ja tapahtuu tänä päivänä taloudessa. Konkursseja tehdään päivittäin, jopa isot ja aiemmin hyvin menestyneet.
Virossa on vielä se pelko, että Putin joukkoineen hyökkää. Silloin ei jää mitään perittävää!
Ja eikös Helenalta pitänyt ilmestyä keittokirjakin? Kuvat siihen taidettiin ottaa (glamourkuvia Hellusta itsestään) mutta teksti jäi uupumaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri niin, lapset ovat vain pakollinen paha jolla päästiin kiinni miljooniin.
Millä muulla kuin laskelmoinnilla selität 1 lapsen? Helena oli 28 ja todella pieni palkkaisessa työssä.
Tavattu 7/ 2012. Lapsi syntyi 10/ 2013.
Siinä on ajateltu lapsia valttikortteina nimenomaan. Ja viimeinen lapsi alulle vaikka liitto veti viimeisiiään. Sillä H varmisti vielä pidemmän ajan Edinan talossa ja oli varma että saa puolet Mikon rahoista kun on niitä lapsiakin.
Olet todella ilkeä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun kuuntelet muutamat Helenan avautumiset instassa niin uskotko, että tämä ihminen pystyy tuottamaan mitään järkevää sisältöä? Aikuisten oikeasti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eka kertaa laitoin tänne viestin ja nyt jo olen trolli
Minulle käsi samoin ja jouduin epäasiallisen hyökkäyksen kohteeksi. Samalla tajusin, että tänne ei kannata kirjoittaa mitään ennen kuin se päätös on tullut ja keskusteluun tulee mukaan tolkun ihmisiä.
Ihan mielenkiinnosta. Mikä sun mielipide on, että missä asiassa valitus voi mennä läpi? Huomioithan ettei lasten asuinpaikasta valitettu eikä osituksessa.
Kakskerta, jämät avioehdosta n 200 000 dollaria, Mikko valittnaut oikeuskuluista, mitä muuta?
Kaikki aikanaan. Kirjoittaa nyt kirjaa ja suunnittelee ohjelmien tekemistä. Kai sekin työstä käy. Mistä sitä tietää minkälaisen uran tulevaisuudessa tekee. En tee urapäätöksiä toisten puolesta.