Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!

Vierailija
16.08.2024 |

Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti. 

Kommentit (29013)

Vierailija
17501/29013 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tämä ihme keskustelu. Mikko Koivun naiset täällä mellastaa ja kuvittelee ettei muita mielipiteitä ole olemassakaan. No on mutta kukaan ei halua ruveta naurettaviin väittelyihin teidän kanssa. 

M Koivun pitäisi lopettaa tämä typeryys itse eikä valjastaa lapsellisia kannattajia yksityiselämänsä hoitamiseen 

Voiku olisinkin läheisissä tekemisissä Mikon kanssa. On se hottis 🥰! 

Voi ei. Oota vuoroa kun meitä on niin monta Mikkoa kuolaamassa Natskun jälkeen jos ikinä ? En kestä tätä olenko jonossa numero sadas ?  Täytyy jaksaa odottaa ja torjua tuota Hellua ettei vaan kiilaa tähän jonoon jollain typerällä verukkeella, ei kait sentään niin röyhkeä voi olla ?  Vai voiko ..

Vierailija
17502/29013 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskusteltaisiin vaihteeksi tuosta otsikon aiheesta? Häät alkaa olla jo lähellä. Minkälaiset ne mahtaa olla? Toivottavasti jostain näkyy esim. Hääpuku, hääpari ja juhlapaikka. Onkohan Natalie jo Jenkeissä järjestämässä häitä? 

Kyllä tässä itsekin haluaisin kuvia nähdä, mutta sen verran varjelevat yksityisyyttä, että tokkopa mitään nähdään. Täytyy osata kunnioittaa sitä. 

En usko et on mitenkään isot häät, kuten Mikon ja Hellun häät. 

tyttö voi vähän kuvata vai ottavatko kameran pois

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17503/29013 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskusteltaisiin vaihteeksi tuosta otsikon aiheesta? Häät alkaa olla jo lähellä. Minkälaiset ne mahtaa olla? Toivottavasti jostain näkyy esim. Hääpuku, hääpari ja juhlapaikka. Onkohan Natalie jo Jenkeissä järjestämässä häitä? 

Mulle riittää, jos näkis edes yhden kuvan hääparista. Natalie on varmasti äärettömän kaunis. Ja Mikko siinä vierellä onnensa kukkuloilla. Komea pari ovat. Ja ansaitsevat onnensa. 

Toivottavasti lapset ovat mukana juhlimassa ja nauttivat.

Häät saa mun mielestä kuitenkin olla täysin yksityiset ja mitään ei tarvi antaa julkisuuteen. Ei edes tuota mun toivomaa kuvaa. Liikaa on riepoteltu julkisuudessa heidän asioitaan. Toivon heille vain kaikkea mahdollista hyvää. 

Vierailija
17504/29013 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä se sulle kuuluu jos on jäljellä? Sinä et kuulu tähän mukaan"

Kylläpä älähti kun kalikka kalahti. 😆

Vierailija
17505/29013 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tämä ihme keskustelu. Mikko Koivun naiset täällä mellastaa ja kuvittelee ettei muita mielipiteitä ole olemassakaan. No on mutta kukaan ei halua ruveta naurettaviin väittelyihin teidän kanssa. 

M Koivun pitäisi lopettaa tämä typeryys itse eikä valjastaa lapsellisia kannattajia yksityiselämänsä hoitamiseen 

Voiku olisinkin läheisissä tekemisissä Mikon kanssa. On se hottis 🥰! 

Voi ei. Oota vuoroa kun meitä on niin monta Mikkoa kuolaamassa Natskun jälkeen jos ikinä ? En kestä tätä olenko jonossa numero sadas ?  Täytyy jaksaa odottaa ja torjua tuota Hellua ettei vaan kiilaa tähän jonoon jollain typerällä verukkeella, ei kait sentään niin röyhkeä voi olla ?  Vai voiko ..

Kai se voi, kun puhuu niin miehestään. Avautui eilen, että jossain lasussa oli muka, että Helena on niin kiinni vielä Mikossa tms. Nauroi sille et just joo. En kyllä usko, että lasussa luki niin vaan Helena käynyt täältä lukemassa. Kyllähän hänen puheista ja toiminnasta voi vetää vain yhden johtopäätöksen... mikkomikkomikko, kiinni on vielä.

Mutta, mä kyllä luulen silti, että mulla ja sulla on paremmat tsäänssit Mikon suhteen kuin Helenalla 🤣 ei näytä miestä enää vähempää kiinnostavan ex-rouva.

Vierailija
17506/29013 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just. Niikuin meidän mielipiteillä heidän päätöksiinsä olisi mitään merkitystä. Kunhan keskustellaan.

Vierailija
17507/29013 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Go Helena go !  Sinä voitat tämän taistelun, älä lannistu näistä kommenteista. Kukaan ei voi viedä sinulta 3 lapsen äitiyttä, se on sinun valttikorttisi, täyskäsi. 

Vierailija
17508/29013 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä se sulle kuuluu jos on jäljellä? Sinä et kuulu tähän mukaan"

No ilmeisesti kuuluu, kun Helena siitä haluaa julkisesti kertoa ja pyytää tukea. Kyllä siinä äkkiä tukijatkin karisee, jos ensin esiintyy varattomana ja selviääkin, että on jemmaillut rahaa.

Vierailija
17509/29013 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Go Helena go !  Sinä voitat tämän taistelun, älä lannistu näistä kommenteista. Kukaan ei voi viedä sinulta 3 lapsen äitiyttä, se on sinun valttikorttisi, täyskäsi. 

No kukaan ei ole sitä äitiyttä edes viemässä.

Vierailija
17510/29013 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonka valitettavasti jo tunaroi. Kunhan nyt ei munaa asioitaan enempää.

Vierailija
17511/29013 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin tuossa laskeskella miten tuo 5-2-2-5 rytmi olisi reilu ja tasapuolinen ja totesin että aika haastavaa olisi saada tasan reiluksi. Jos pe on eka äidin päivä (olettaen että laskettaisi periaatteessa 0:00 alkamaan) niin pe-ti olisi äidin, ke ja to isän, pe ja la äidin ja su-to isän niin isällä ei olisi koskaan "koko" viikonloppua lasten kanssa. Sama tulisi 4-3-3-4 kanssa. 

Melkein tasaisemmin jakaantuisi jollain 4-4 tai 5-5 tms jaolla.

Vierailija
17512/29013 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka kertaa laitoin tänne viestin ja nyt jo olen trolli

Minulle käsi samoin ja jouduin epäasiallisen hyökkäyksen kohteeksi. Samalla tajusin, että tänne ei kannata kirjoittaa mitään ennen kuin se päätös on tullut ja keskusteluun tulee mukaan tolkun ihmisiä.

Vierailija
17513/29013 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

S H O K K I Y L L Ä T Y S !

Vierailija
17514/29013 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle käsi samoin ja jouduin epäasiallisen hyökkäyksen kohteeksi. Samalla tajusin, että tänne ei kannata kirjoittaa mitään ennen kuin se päätös on tullut ja keskusteluun tulee mukaan tolkun ihmisiä.

Ihan mielenkiinnosta. Mikä sun mielipide on, että missä asiassa valitus voi mennä läpi? Huomioithan ettei lasten asuinpaikasta valitettu eikä osituksessa.

Vierailija
17515/29013 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta. Mikä sun mielipide on, että missä asiassa valitus voi mennä läpi? Huomioithan ettei lasten asuinpaikasta valitettu eikä osituksessa.

Jätän sen oikeuden päätettäväksi ja tyydyn siihen. En ole kummankaan puolella. Vain ja ainoastaan lasten etua ajattelen.

Vierailija
17516/29013 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasten äidin pitää saada mitä lasten äidille kuuluu. Siitä ei ole puolta sanaa. 

Helenalle kuuluu sama elintaso mikä Mikollakin on kun yhteishuoltajuus. Mitä lapsetkin ajattelisivat jos äidin luona olisi huonompaa, vähäisempää, vuokra-asunnossa kärvistelemistä vuokrakaksiossa? 

Mikko, anna periksi tässä asiassa, ole  suomalainen Mies ! 

Mitä ihmettä? Miete nyt edes vähän. Suomessa  ei lain mukaan eronnutta nuorehkoa ja työkykyistä ex-puolisoa tarvitse elättää vaikka yhteisiä lapsia onkin. 

Vierailija
17517/29013 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja lisään vielä, että olen tietoinen asiasta. Ja hyvä niin.

Vierailija
17518/29013 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä Helena taistelee tällä hetkellä?

Vierailija
17519/29013 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätän sen oikeuden päätettäväksi ja tyydyn siihen. En ole kummankaan puolella. Vain ja ainoastaan lasten etua ajattelen.

Lasten etu on huomioitu jo, asuinpaikka ei vaihdu. Nythän aikuiset riitelevät vain rahasta. 

Eikö sinusta Helenalle tekisi hyvää mennä töihin?

Vierailija
17520/29013 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helluhan rikastuu aikanaan jo perimällä vanhempansa. Ovat menestyviä yrittäjiä.

Turha spekuloida tulevilla perinnöillä. Sisaruksia myös kolme kappaletta. Vanhemmat voivat elää vielä 35 vuotta.

Ketju on lukittu.