Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!

Vierailija
16.08.2024 |

Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti. 

Kommentit (29013)

Vierailija
16701/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä Mikko on alunperin Helenan ihastunut. Helena ei tuolloin ollut edes hyvännäköinen. Nythän on ihan mukiinmenevän näköinen ikäisekseen, mitta nuorena ei ollut. Mikko komeana, rikkaana urheilijana olisi saanut paljon kauniimpia ja mukavampia naisia mutta valitsi ilkeän Helenan.

Eihän Mikolta naisia puuttunut ennenkään. Helenassa näki ehkä potentiaalisen synnyttäjän? Riittävän hölmön joka duunaa lapset ja jonka voi sen jälkeen panna tunkiolle? 

Kuinkahan moni mies tuolla kulkee ja tsiigaa että missä olis mulle potentiaalinen synnyttäjä? Apua 8D

Vierailija
16702/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä Mikko on alunperin Helenan ihastunut. Helena ei tuolloin ollut edes hyvännäköinen. Nythän on ihan mukiinmenevän näköinen ikäisekseen, mitta nuorena ei ollut. Mikko komeana, rikkaana urheilijana olisi saanut paljon kauniimpia ja mukavampia naisia mutta valitsi ilkeän Helenan.

Eihän Mikolta naisia puuttunut ennenkään. Helenassa näki ehkä potentiaalisen synnyttäjän? Riittävän hölmön joka duunaa lapset ja jonka voi sen jälkeen panna tunkiolle? 

Jos Mikko kerran noin käyttää ihmisiä hyväksi vain jotain saadakseen, mihin tarkoitukseen Natty on kun lapset jo tehty? Lastenhoitaja, vakipillu? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16703/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ollaan näköjään siinä vaiheessa, että kielletään kuuluisien juhannusvideoiden olemassaolo. Ei ole sellaisia muka nähnyt tai ottanut. 

Onhan se huomattu, että tuo juhannusfarssi ja- moka on kaihertanut ja vaivannut, kun luvatta ottanillaan videoilla itse todisti itsensä häiriköksi.

Mutta että nyt kielletään koko asia. Huh huh.

Taisi tänään viitata juhannuksen tilanteeseen myös sanomalla "kun menin häätämään niitä häiriköitä ".  Viittasi ilmeisesti Mikko Koivuun -  jonka  Helena itsekin sanoo olevan toinen omistaja - ja tämän puolisoon. 

Mikä on logiikka?  Itsestään  Helena sanoo, että omistajana hänellä on oikeus olla paikalla,  mutta toista omistajaa hän pitää häirikkönä, joka hänellä on oikeus häätää pois päähuvilalta. Käsittämätöntä ajattelua.

Eikä se edes siinä videolla heitä häätänyt pois vaan kyttäsi milloin päärakennuksen ovi avataan ja oli valmiina tunkeutumaan sisään. 

Vierailija
16704/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan moni mies tuolla kulkee ja tsiigaa että missä olis mulle potentiaalinen synnyttäjä? Apua 8D

Ainostaan joku narsistimies ajattelee jotain tuon suuntaista. :D

Vierailija
16705/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tämä aika uskomatonta. Eukko rikkoo ikkunoita ja portteja ja murtautuu väkisin toisen omistamaan huvilaan ja jää sinne loisimaan viikoiksi. Sitten soittaa hälytyskeskukseen ja poliisille kun talkkari tulee OIKEAN OMISTAJAN pyynnöstä leikkaamaan nurmikkoa. Häiritsee lokkia! Auta armias. 

Missäs on rikottu ikkuna?

Vierastalossa. Kun ei ollut avaimia mutta sisään oli päästävä koska omassa kodissa ja my property.

Kukas sen korjasi?

Mikko tietysti maksoi korjauksen. Ihan kuten Hellun rikkoman portinkin korjauksen.

Turvafirman miehet teki vielä raportin, joka liitetty jonnekin oikeuden

Ja varmaan vakuutusyhtiölle pitää kanssa raportoida.

Vierailija
16706/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helena videolla: mustamaalaanko mä MUN miestä? 

Kenestä hän puhuu, onko hänellä uusi mies? Vai elääkö edelleen siinä harhassa että Mikko on HÄNEN mies?! Tsiisus, Mikko on Natalien aviomies kuukauden kuluttua ja tuo puhuu edelleen mun miehestä. 

Taasko sä vajaa jankutat tätä samaa?? :D

Helena puhuu instassa EX-miehestä. Pese nyt perkele ne paskaiset korvasi jotta kuulet edes oikein!

Puhuu yhdessä videossa mun miehestä, toisessa ex-miehestä.

Videon alussa Helena sanoo; mustamaalaanko mä mun miestä? 

Ei sanonut, vaan sanoi: mustamaalaanko mä mun lasten isää. Pitää olla aika paljon vik

Katsopa video uudestaan.

Vierailija
16707/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvafirman miehet teki vielä raportin, joka liitetty jonnekin oikeuden

Ja varmaan vakuutusyhtiölle pitää kanssa raportoida.

Totta kai. Mites se vakuutusyhtiö muuten haastaa Helenan oikeuteen? Tai Mikko Koivu ehdi ensin haastamaan.

Vierailija
16708/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helena purkaa kiukkuaan talkkariin. Mitähän se sanoo hätäkeskukseen? "Minun tontillani on häirikkö?" No, hätäkeskuksessa on jo tiedossa todella HK, juhannuksena 12 soittoa...

Hätäkeskus: "Mitä tämä häirikkö tekee?" "Leikkaa ruohoa minun pihallani ilman minun lupaani!"

Palsta-autisti taas lukenut hyvin tilannetta 🤣

Mene sinä vaikka v  uun kekonaamoinesi, niin ärsyttävän tyhmää!

Vierailija
16709/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoitoon ohjaajat taas vauhdissaan. Vielä joku tuhat viestiä lisää niin tehoaisiko paremmin?

Toivovat hellua seuraksi samaan mielisairaalaan? 

Ja toiset samalle osastolle Hämeenlinnan naisvankilaan. Että saisivat vähän körmyyttää entistä rikasta rouvaa. Mutta helpottaa se oloa kun voi vähän solvata täälläkin.

Tätä ketjua kun lukee niin totta, tulee mieleen ihan rikollisten ja narkkien jutut. Nehän on just näitä pahantahtoisia sadisteja, toivovat muille pahaa ja saavat siitä nautintoa. Muissa piireissä ei puhuta tähän sävyyn ihmisistä. 

Vierailija
16710/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos poika saa änärisopparin ja sponssaa äidin takaisin USA:han. Miksipä ei, JOS siis kiekkoa pelaa ja sinne pääsee, ja haluaa toteuttaa äitinsä haaveen.

Eiköhän NHL-tähteys ole isän haave eikä äidin. 

Koivujen lapset voi USAn kansalaisina muuttaa sinne halutessaan täysi-ikäisinä  ihan ilman NHL- tähteyttä.

Totta, mutta ilman isänsä rahoja tai ilman NHL-tähteyttä tms. heillä tuskin olisi varaa sponsoroida äitiään sinne?

No ei, eihän Jenkkeihin voi muuttaa kuin lätkäpelaajat joilla miljoonasopparit.

Voi, ja on muuttanut, mutta jos haluat sponsoroida äitisi sinne elämään sitä tottumaansa unelmaelämää, niin parempi olla massia enemmän kuin keskivertotyöviisumilla maahan muuttavilla. 

Vierailija
16711/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sanonut, vaan sanoi: mustamaalaanko mä mun lasten isää. Pitää olla aika paljon vik

Katsopa video uudestaan.

Videontarkistus. Meneekö pitkään?

Vierailija
16712/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei saa....na te ootte tosiaan syvällä Helenan maailmassa. 😂 Olevinaan niin paheksuvia. Paskat, te kyttäätte joka minuutti mitä se nyt sanoo ja käytte niitä läpi vauvalla "aikkauheeta se sano taas toleen...." . Kunnon Ulla Taalasmaita.

Tästä nyt ei ole epäilystäkään, mutta minkälaisista olosuhteista näitä kasvaa ja minkälaisissa olosuhteissa nyt parasta aikaa elävät?

Vaikea sanoa. Mutta pelottava tulevaisuus Suomella jos kansakunnasta löytyy "Taalasmaita" ja "Persuöyhöttäjiä" ja "Elokapinaistuskelijoita" ym aatteen ihmisiä aina vaan enemmän.... jonkun 

Vierailija
16713/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenestä hän puhuu, onko hänellä uusi mies? Vai elääkö edelleen siinä harhassa että Mikko on HÄNEN mies?! Tsiisus, Mikko on Natalien aviomies kuukauden kuluttua ja tuo puhuu edelleen mun miehestä. 

Helena puhuu instassa EX-miehestä. Pese nyt perkele ne paskaiset korvasi jotta kuulet edes oikein!

Ei sanonut, vaan sanoi: mustamaalaanko mä mun

Katsopa itse, lasten isästä puhuu selvästi! 

Vierailija
16714/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan hirveä ihminen tuo Helena. Varmasti ollut kauheaa elää avioliitossa tuon kanssa. Millainen lapsuus Helenalla on ollut, kun hänestä on tullut tuollainen?

Vierailija
16715/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jestas miksi Helena häiritsee hätäkeskusta turhilla asioilla?? Eikö se tiedä että hätäkeskus ei ole sitä varten?

muutenkin sen jutut on ollut sitä samaa, mitää en ole tehnyt väärin, ketään en hauku ja mustamaalaa, kerron vaan totuuden... 

Häntä on neuvottu kaikki häiriö ilmoittamaan häkeen, jotta asiasta jää merkintä. Toivottavasti tämä " neuvoja" saa syytteen turhiin häke-puheluihin yllyttämisestä. Ei ole hätä, mikäli talkkari tekee työtään.

Syytteen? Voi luoja mitä naiiviutta.

Vierailija
16716/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ketjua kun lukee niin totta, tulee mieleen ihan rikollisten ja narkkien jutut. Nehän on just näitä pahantahtoisia sadisteja, toivovat muille pahaa ja saavat siitä nautintoa. Muissa piireissä ei puhuta tähän sävyyn ihmisistä. 

Vierailija
16717/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sanonut, vaan sanoi: mustamaalaanko mä mun lasten isää. Pitää olla aika paljon vikaa nupissa jos kuulee sen mun miehenä.

Nupissa nimenomaan. Ruuvit löysät.

Vierailija
16718/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Helenalla noin toope lakimies, joka on neuvonut soittamaan häkeen tai poliisille aina kun jotain "tapahtuu"? Vai onko joku faneista neuvonut.

Vierailija
16719/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helena purkaa kiukkuaan talkkariin. Mitähän se sanoo hätäkeskukseen? "Minun tontillani on häirikkö?" No, hätäkeskuksessa on jo tiedossa todella HK, juhannuksena 12 soittoa...

Hätäkeskus: "Mitä tämä häirikkö tekee?" "Leikkaa ruohoa minun pihallani ilman minun lupaani!"

Palsta-autisti taas lukenut hyvin tilannetta 🤣

Mene sinä vaikka v  uun kekonaamoinesi, niin ärsyttävän tyhmää!

Osuiko vajaaseen autistiin, nyyyh!!! Mene itse takaisin hor oäitis vit tuun 🤣

Vierailija
16720/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Helenalla noin toope lakimies, joka on neuvonut soittamaan häkeen tai poliisille aina kun jotain "tapahtuu"? Vai onko joku faneista neuvonut.

Ilmeisesti sinut voidaan jättää laskuista pois, kun joudutaan kaikki kuulusteluun ilmoituksesi perusteella.

Ketju on lukittu.