Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!
Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti.
Kommentit (29013)
Vierailija kirjoitti:
Kun ei löydy perusteita kumota esitettyjä väitteitä niin silloin on parempi olla hiljaa kuin hyökätä toista vastaan henkilökohtaisesti. Kohta alkaa järjestelmällinen loanheitto, että saadaan tämäkin ketju suljettua. Merkit ovat jo ilmassa.
Eilen, kun katsoin taivaalle, niin tähdet kertoivat saman. Ja lämpöpatteritkin resonoivat kummallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ollaan näköjään siinä vaiheessa, että kielletään kuuluisien juhannusvideoiden olemassaolo. Ei ole sellaisia muka nähnyt tai ottanut.
Onhan se huomattu, että tuo juhannusfarssi ja- moka on kaihertanut ja vaivannut, kun luvatta ottanillaan videoilla itse todisti itsensä häiriköksi.
Mutta että nyt kielletään koko asia. Huh huh.
Taisi tänään viitata juhannuksen tilanteeseen myös sanomalla "kun menin häätämään niitä häiriköitä ". Viittasi ilmeisesti Mikko Koivuun - jonka Helena itsekin sanoo olevan toinen omistaja - ja tämän puolisoon.
Mikä on logiikka? Itsestään Helena sanoo, että omistajana hänellä on oikeus olla paikalla, mutta toista omistajaa hän pitää häirikkönä, joka hänellä on oikeus häätää pois päähuvilalta. Käsittämätöntä ajattelua.
Niinpä. Helena soitti juhannuksena häkeenkin 12 kertaa toisesta omistajasta, joka oli omalla päähuvilallaan. Varmaan sanoi häkelle samoin kuin tänään: "Mun mies on ..."
Vierailija kirjoitti:
Millä perusteilla hän niitä oltavia vaatii? Mihin laskelmiin perustuen? Vai ravistettiinko oltavien taso hihasta? Vaatimushan oli enemmän kuin koko talouden kulut ja henkilöstön ylläpito..
Eikö ymmärrä että miljoonatulot loppui, pitäisi jo pääomaa syödä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei talonmies saa hoitaa töitään silloin kun Jelena paikalla. Mistä talonmies voi tietää arvon rouvan aikataulut?
Pershäröisen ajatuksenkulun logiikka on logiikan puute. Ei sitä terve ymmärrä. Personality disorder eli epäjärjestys aka piuhat sekaisin.
Tietysti talkkari saa tehdä työtään ja varsinkin silloin kun on Mikon kanssa niin sopinut. Mikki maksaa talkkarin palkan.
Hellu kun on työtön loinen Kakskerrassa niin voisi itse osallistua kiinteistön hoitoon. Varmasti riittää haravointia, polttopuiden pilkkomista, rännien ja ikkunoiden pesua, tenniskentän lakaisua jne
Ai että ottaa työttömälle loiselle koville kun joku muu lorvii paremmissa puitteissa. Vahingonilo olk todella aitoa kun ei lämmintä vettä tullut hanasta. Sairaita tyyppejä palsta täy
Palstan tyypit eivät ole sinun arvoillesi sopivia. Sinun kannattaa poistua paikalta. Heihei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoitoon ohjaajat taas vauhdissaan. Vielä joku tuhat viestiä lisää niin tehoaisiko paremmin?
Toivovat hellua seuraksi samaan mielisairaalaan?
Ja toiset samalle osastolle Hämeenlinnan naisvankilaan. Että saisivat vähän körmyyttää entistä rikasta rouvaa. Mutta helpottaa se oloa kun voi vähän solvata täälläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helena videolla: mustamaalaanko mä MUN miestä?
Kenestä hän puhuu, onko hänellä uusi mies? Vai elääkö edelleen siinä harhassa että Mikko on HÄNEN mies?! Tsiisus, Mikko on Natalien aviomies kuukauden kuluttua ja tuo puhuu edelleen mun miehestä.Taasko sä vajaa jankutat tätä samaa?? :D
Helena puhuu instassa EX-miehestä. Pese nyt perkele ne paskaiset korvasi jotta kuulet edes oikein!
Puhuu yhdessä videossa mun miehestä, toisessa ex-miehestä.
Videon alussa Helena sanoo; mustamaalaanko mä mun miestä?
Vierailija kirjoitti:
Siis Helena soittaa hätänumeroon, koska joku tulee leikkaamaan nurmikkoa? Mitä ihmettä?
En toivo Helenalle lisävaikeuksia, koska ei selvästi ole mennyt oikein mikään ratkaisu putkeen moneen vuoteen nyt ja perheen hajoaminen kaikkine seurauksineen on ottanut koville, mutta tuosta hätänumeroon soittelusta kyllä niskakarvani nousevat pystyyn. Toivottavasti kertovat sieltä hätänumerosta tai jostakin, että seurauksia tulee, jos kuormittaa hätänumeroa turhaan. Se on HÄTÄnumero, ei mikään hupinumero, jonne voi valittaa, jos joku asia ei miellytä. Ne linjat tulisi pitää vapaina oikeita hätätilanteita varten.
En ole hullumpaa kuullut kuin että häkeen soitetaan kun talkkari tekee töitään. Mä taidan ensi kerralla soittaa häkeen kun taloyhtiössä leikataan nurtsia mun palaverin aikaan. Prkl!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei talonmies saa hoitaa töitään silloin kun Jelena paikalla. Mistä talonmies voi tietää arvon rouvan aikataulut?
Helena sanoi, että hänelle on annettu tällaiset ohjeet. Soittaa 112.
Mä arvaan, Helena sai ohjeet siltä sen suomalaiselta mielikuvitusasianajajalta. Vai onko se sittenkin se Mr Erno? Sen piikkiin voi laittaa mitä vaan.
Tottakai se talonmies häiritsee Helenaa kun ruohonleikkurin ääni estää Helenaa tekemästä miljoonia instavideoitaan
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Helena on monta kertaa käyttänyt sanoja MUN mies. Mulla on videot tallessa. Helena on täältä taas lukenut, että ei kannata käyttää mun miestä ja tänään korjasi ja sanoi ex-mies. Siihen asti sanat oli MUN mies.
Älä puhu paskaa, hullu. Jokainen sen voi tarkistaa, yhdessäkään videossa ei ole puhuttu MUN miehestä. Ex-miehestä kyllä.
Jo on säälittäviä valheita mt-potilailla!
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä Mikko on alunperin Helenan ihastunut. Helena ei tuolloin ollut edes hyvännäköinen. Nythän on ihan mukiinmenevän näköinen ikäisekseen, mitta nuorena ei ollut. Mikko komeana, rikkaana urheilijana olisi saanut paljon kauniimpia ja mukavampia naisia mutta valitsi ilkeän Helenan.
Eihän Mikolta naisia puuttunut ennenkään. Helenassa näki ehkä potentiaalisen synnyttäjän? Riittävän hölmön joka duunaa lapset ja jonka voi sen jälkeen panna tunkiolle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helena sanoi, että hänelle on annettu tällaiset ohjeet. Soittaa 112.
Aikuinen on itse vastuussa hätänumeroon soittelustaan.
Helena on tottunut komentamaan palveluskuntaa eikä ymmärrä että työt tehdään tiettyinä päivinä ja tiettyyn aikaan. Mökkitalkkarilla on muitakin mökkejä hoidettavana kuin Mikon huvila. Helenan mielestä talkkari voi hoitaa työnsä "iltaisin ja viikonloppuisin ja kun Mikko on siellä". Häke ei ole sitä varten että luksuselämään tottunut miljonäärin exrouva soittaa kun häiriintyy duunarin työnteosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tämä aika uskomatonta. Eukko rikkoo ikkunoita ja portteja ja murtautuu väkisin toisen omistamaan huvilaan ja jää sinne loisimaan viikoiksi. Sitten soittaa hälytyskeskukseen ja poliisille kun talkkari tulee OIKEAN OMISTAJAN pyynnöstä leikkaamaan nurmikkoa. Häiritsee lokkia! Auta armias.
Missäs on rikottu ikkuna?
Vierastalossa. Kun ei ollut avaimia mutta sisään oli päästävä koska omassa kodissa ja my property.
Kukas sen korjasi?
Mikko tietysti maksoi korjauksen. Ihan kuten Hellun rikkoman portinkin korjauksen.
Turvafirman miehet teki vielä raportin, joka liitetty jonnekin oikeuden juttuihin liitteeksi.
Vierailija kirjoitti:
jestas miksi Helena häiritsee hätäkeskusta turhilla asioilla?? Eikö se tiedä että hätäkeskus ei ole sitä varten?
muutenkin sen jutut on ollut sitä samaa, mitää en ole tehnyt väärin, ketään en hauku ja mustamaalaa, kerron vaan totuuden...
Häntä on neuvottu kaikki häiriö ilmoittamaan häkeen, jotta asiasta jää merkintä. Toivottavasti tämä " neuvoja" saa syytteen turhiin häke-puheluihin yllyttämisestä. Ei ole hätä, mikäli talkkari tekee työtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopullinen sinetti Kakskerrasta ei tule yhtään liian aikaisin.
Mitäs jos ei tulekaan,vedätkö ranteet auki pettymyksestä??
Ei tarvitse, kun se homma kyllä etenee ilman hellun allekirjoitustakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helena videolla: mustamaalaanko mä MUN miestä?
Kenestä hän puhuu, onko hänellä uusi mies? Vai elääkö edelleen siinä harhassa että Mikko on HÄNEN mies?! Tsiisus, Mikko on Natalien aviomies kuukauden kuluttua ja tuo puhuu edelleen mun miehestä.Taasko sä vajaa jankutat tätä samaa?? :D
Helena puhuu instassa EX-miehestä. Pese nyt perkele ne paskaiset korvasi jotta kuulet edes oikein!
Puhuu yhdessä videossa mun miehestä, toisessa ex-miehestä.
Videon alussa Helena sanoo; mustamaalaanko mä mun miestä?
Ei sanonut, vaan sanoi: mustamaalaanko mä mun lasten isää. Pitää olla aika paljon vikaa nupissa jos kuulee sen mun miehenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos poika saa änärisopparin ja sponssaa äidin takaisin USA:han. Miksipä ei, JOS siis kiekkoa pelaa ja sinne pääsee, ja haluaa toteuttaa äitinsä haaveen.
Eiköhän NHL-tähteys ole isän haave eikä äidin.
Koivujen lapset voi USAn kansalaisina muuttaa sinne halutessaan täysi-ikäisinä ihan ilman NHL- tähteyttä.
Totta, mutta ilman isänsä rahoja tai ilman NHL-tähteyttä tms. heillä tuskin olisi varaa sponsoroida äitiään sinne?
No ei, eihän Jenkkeihin voi muuttaa kuin lätkäpelaajat joilla miljoonasopparit.
Palsta-autisti taas lukenut hyvin tilannetta 🤣