Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!
Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti.
Kommentit (29013)
Vierailija kirjoitti:
Kun tarpeeksi paljon luikuria laskee niin ei enää itsekään muista mitä on valehdellut. Voi Hellu!
Näin. Nyt on kyllä huolella k'sessa. Videoita on vaikka ja kuinka ihmisillä tallessa, paha siinä on enää rimpuilla. Aina vajoaa entistä syvemmälle.
Ja samoin tuo Jenkeissä vietetty aika. Ei taida historia olla ainut kouluaine, joka ei suju. Pientä häikkää myös matikan saralla...
Olikos jollain tallessa se lista niistä päivistä, milloin oli täällä Suomessa viimeisen vuoden aikana...?
"älä puhu paskaa. 😂😂😂🤣 ei se todeksi sillä muutu.
Jokainen normaali kuulee kyllä: mustamaalaanko mä mu lasten isää."
Pertsa, älä nyt jaksa trollata. Päivänselvä asia. Helena on vielä niin kiinni Mikossa, että mieltää hänet miehekseen forever.
Vierailija kirjoitti:
Jopa tää yks häirikkö aktivoituu aina kun Helena urpoilee. Huvittaa ajatus miten se paukuttaa näppistä ja peukuttaa raivona. Raukka tosi tärkeenä. 😆
Totta. Mulla katkesi sen kanssa nyt verisuoni aivoista, enkä jaksanut enää olla diplomaattinen. Tuon Pellen on pakko olla joku ihan lähipiiriä, ei kukaan muuten voi saada itseään tuollaiseen mielenhäiriöön ihan vieraiden ihmisten vuoksi. Tai sitten voi. Maailmaan mahtuu .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tarpeeksi paljon luikuria laskee niin ei enää itsekään muista mitä on valehdellut. Voi Hellu!
Näin. Nyt on kyllä huolella k'sessa. Videoita on vaikka ja kuinka ihmisillä tallessa, paha siinä on enää rimpuilla. Aina vajoaa entistä syvemmälle.
Ja samoin tuo Jenkeissä vietetty aika. Ei taida historia olla ainut kouluaine, joka ei suju. Pientä häikkää myös matikan saralla...
Olikos jollain tallessa se lista niistä päivistä, milloin oli täällä Suomessa viimeisen vuoden aikana...?
Se listahan oli laitettu lasuilmoitukseen, vainoava palstahullu tehnyt siis sellaisia helenasta 😂😂😂🤣
Se kesäinen video lapsista laiturilla. Muistan kyllä kuinka äiti kuvasi kaukaa, silloin oli liivit päällä.
Mutta eikö ollut myös video, jossa äiti kauempana ja lapset ilman liivejä laiturilla?
Vierailija kirjoitti:
"älä puhu paskaa. 😂😂😂🤣 ei se todeksi sillä muutu.
Jokainen normaali kuulee kyllä: mustamaalaanko mä mu lasten isää."
Pertsa, älä nyt jaksa trollata. Päivänselvä asia. Helena on vielä niin kiinni Mikossa, että mieltää hänet miehekseen forever.
Etkö Sirpa ymmärrä, että se on harhaisen pääsi tuotosta? 🤣 sinulla on taas psykoosi pärähtänyt päälle! Helena ei puhunut mun miehestä vaan lastensa isästä. Soita 112!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä Mikko on alunperin Helenan ihastunut. Helena ei tuolloin ollut edes hyvännäköinen. Nythän on ihan mukiinmenevän näköinen ikäisekseen, mitta nuorena ei ollut. Mikko komeana, rikkaana urheilijana olisi saanut paljon kauniimpia ja mukavampia naisia mutta valitsi ilkeän Helenan.
Eihän Mikolta naisia puuttunut ennenkään. Helenassa näki ehkä potentiaalisen synnyttäjän? Riittävän hölmön joka duunaa lapset ja jonka voi sen jälkeen panna tunkiolle?
Kuinkahan moni mies tuolla kulkee ja tsiigaa että missä olis mulle potentiaalinen synnyttäjä? Apua 8D
Kyllähän vanhoissa haastatteluissa kertoivat että heillä samanlaiset arvot mm perhe.
Vierailija kirjoitti:
Muistanko väärin että kesällä H kuvasi ylhäällä vierasmökillä kun pojat alhaalla laiturilla ilman pelastuwliivejä? Ja H sisällä vierastalossa, kun pienin yksin etupihalla uima-altaassa?
Ja ne juhannuksen videot kun yllytettiin lapset isäänsä vastaan huutelemaan ja tunkeutumaan päätaloon?!
ja tänään H kertoo instassaan ettei näitä ole tapahtunut? Kloritella valkaistaan....
Siis oikeastiko väittää tänään ettei näitä ole tapahtunut? Eikö hän ymmärrä että aika monella on nämä videot tallennettuna, mukaa lukien Mikon asianajajat ja ne on liitteenä rikosilmoituksissa.
Jos tämä häkeen soittelija, videoeditori-salakuvaaja ja sorsanpoikasena perässä kipittäjä olisi mies, olisi hän jo saanut lähetymiskiellon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jopa tää yks häirikkö aktivoituu aina kun Helena urpoilee. Huvittaa ajatus miten se paukuttaa näppistä ja peukuttaa raivona. Raukka tosi tärkeenä. 😆
Totta. Mulla katkesi sen kanssa nyt verisuoni aivoista, enkä jaksanut enää olla diplomaattinen. Tuon Pellen on pakko olla joku ihan lähipiiriä, ei kukaan muuten voi saada itseään tuollaiseen mielenhäiriöön ihan vieraiden ihmisten vuoksi. Tai sitten voi. Maailmaan mahtuu .
Ai ei voi saada vai??? Mitähän itse teet täällä joka päivä klo 7-23? Lietsot itsesi raivoon ja herjaat helenaa kuin mikäkin mielisairas! Kierrokset vaan lisääntyy päivä päivältä.
Nonnniin. Sitten odotellaan ilman muuta vielä apdeitti in inglish. Mitäs onkos se koskaan puhunu näistä lasuhommista enkkuyleisölle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoitoon ohjaajat taas vauhdissaan. Vielä joku tuhat viestiä lisää niin tehoaisiko paremmin?
Toivovat hellua seuraksi samaan mielisairaalaan?
Ja toiset samalle osastolle Hämeenlinnan naisvankilaan. Että saisivat vähän körmyyttää entistä rikasta rouvaa. Mutta helpottaa se oloa kun voi vähän solvata täälläkin.
Tätä ketjua kun lukee niin totta, tulee mieleen ihan rikollisten ja narkkien jutut. Nehän on just näitä pahantahtoisia sadisteja, toivovat muille pahaa ja saavat siitä nautintoa. Muissa piireissä ei puhuta tähän sävyyn ihmisistä.
Sen takia epäilys että vankimielisairaalan joutilaat kuluttavat aikaansa..
Vierailija kirjoitti:
Tää on sen päivän kohokohta. Kirjoittelee omia totuuksiaan tänne ja peukuttaa hulluna. Siinä sivussa haukkuu kaikki muut kirjoittajat. Ihmeen pitkään se onkin ollut osastolta pois ja on saanut riehua täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata noteerata. Se on siitäkin huvittava, että jos ei saa ketään kinastelemaan kanssaan, se riitelee ittensä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Se kesäinen video lapsista laiturilla. Muistan kyllä kuinka äiti kuvasi kaukaa, silloin oli liivit päällä.
Mutta eikö ollut myös video, jossa äiti kauempana ja lapset ilman liivejä laiturilla?
Nyt sä kuulet sekoitat tuon siihen anniina jalkaseesi, hullu 🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata noteerata. Se on siitäkin huvittava, että jos ei saa ketään kinastelemaan kanssaan, se riitelee ittensä kanssa.
Oletko ihan terve, kun itseäsi täällä neuvot..? Kukkuu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos poika saa änärisopparin ja sponssaa äidin takaisin USA:han. Miksipä ei, JOS siis kiekkoa pelaa ja sinne pääsee, ja haluaa toteuttaa äitinsä haaveen.
Eiköhän NHL-tähteys ole isän haave eikä äidin.
Koivujen lapset voi USAn kansalaisina muuttaa sinne halutessaan täysi-ikäisinä ihan ilman NHL- tähteyttä.
Totta, mutta ilman isänsä rahoja tai ilman NHL-tähteyttä tms. heillä tuskin olisi varaa sponsoroida äitiään sinne?
No ei, eihän Jenkkeihin voi muuttaa kuin lätkäpelaajat joilla miljoonasopparit.
Voi, ja on muuttanut, mutta jos haluat sponsoroida äitisi sinne elämään sitä tottumaansa unelmaelämää, niin parempi olla massia enemmän kuin keskivertotyöviisumilla maahan muuttavilla.
Onko joku näin tekemässä?
älä puhu paskaa. 😂😂😂🤣 ei se todeksi sillä muutu.
Jokainen normaali kuulee kyllä: mustamaalaanko mä mu lasten isää.
Tässä sulle koordinaatit: yhdeksäs tarina, missä aloittaa paatoksensa sananvapaudesta.
Voi olla, että jossain toisessa videossa on puhun lastensa isästä, mutta tuossa videossa sanoo "mustamaalaanko mä mun miestä?" Ei "ex-miestä", ei "lasten isää", vaan "mustamaalaanko mä mun miestä?"
Sorry Helena, se mies ei ole enää sun mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helena purkaa kiukkuaan talkkariin. Mitähän se sanoo hätäkeskukseen? "Minun tontillani on häirikkö?" No, hätäkeskuksessa on jo tiedossa todella HK, juhannuksena 12 soittoa...
Hätäkeskus: "Mitä tämä häirikkö tekee?" "Leikkaa ruohoa minun pihallani ilman minun lupaani!"
Palsta-autisti taas lukenut hyvin tilannetta 🤣
Mene sinä vaikka v uun kekonaamoinesi, niin ärsyttävän tyhmää!
Osuiko vajaaseen autistiin, nyyyh!!! Mene itse takaisin hor oäitis vit tuun 🤣
No niin, Veeti. Iltapalan aika.
Ottaako sua ressukkaa koville jos et saakan peukutella yksin, nyyyh! Sori, koeta pitää itsesi kasassa ja tärkeänä, ja peukuta vaan menemään 😂