Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!
Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti.
Kommentit (29013)
Muistanko väärin että kesällä H kuvasi ylhäällä vierasmökillä kun pojat alhaalla laiturilla ilman pelastuwliivejä? Ja H sisällä vierastalossa, kun pienin yksin etupihalla uima-altaassa?
Ja ne juhannuksen videot kun yllytettiin lapset isäänsä vastaan huutelemaan ja tunkeutumaan päätaloon?!
ja tänään H kertoo instassaan ettei näitä ole tapahtunut? Kloritella valkaistaan....
Mustamaalaanko mä mun miestä" varmistettu juttu
Mitä mies vastasi?
Vierailija kirjoitti:
Aivan hirveä ihminen tuo Helena. Varmasti ollut kauheaa elää avioliitossa tuon kanssa. Millainen lapsuus Helenalla on ollut, kun hänestä on tullut tuollainen?
Älä taas palstanarsku kerro itsestäsi, ei jaksa!!!!
Kun tarpeeksi paljon luikuria laskee niin ei enää itsekään muista mitä on valehdellut. Voi Hellu!
Vierailija kirjoitti:
Tätä ketjua kun lukee niin totta, tulee mieleen ihan rikollisten ja narkkien jutut. Nehän on just näitä pahantahtoisia sadisteja, toivovat muille pahaa ja saavat siitä nautintoa. Muissa piireissä ei puhuta tähän sävyyn ihmisistä.
Ei täällä ole kuin työttömiä mielenterveysongelmaisia sadisteja. Tänne ei kannata kenenkään tulla keskustelemaan. Hullujenhuone.
Ja ne juhannuksen videot kun yllytettiin lapset isäänsä vastaan huutelemaan ja tunkeutumaan päätaloon?!
ja tänään H kertoo instassaan ettei näitä ole tapahtunut? Kloritella valkaistaan....
Minusta videon vois palkita vaikka vuoden videona. Tilannehuumorivideona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helena videolla: mustamaalaanko mä MUN miestä?
Kenestä hän puhuu, onko hänellä uusi mies? Vai elääkö edelleen siinä harhassa että Mikko on HÄNEN mies?! Tsiisus, Mikko on Natalien aviomies kuukauden kuluttua ja tuo puhuu edelleen mun miehestä.Taasko sä vajaa jankutat tätä samaa?? :D
Helena puhuu instassa EX-miehestä. Pese nyt perkele ne paskaiset korvasi jotta kuulet edes oikein!
Puhuu yhdessä videossa mun miehestä, toisessa ex-miehestä.
Videon alussa Helena sanoo; mustamaalaanko mä mun miestä?
Ei sanonut, vaan sanoi: mustamaalaanko mä mun
älä puhu paskaa. 😂😂😂🤣 ei se todeksi sillä muutu.
Jokainen normaali kuulee kyllä: mustamaalaanko mä mu lasten isää.
Ei täällä ole kuin työttömiä mielenterveysongelmaisia sadisteja. Tänne ei kannata kenenkään tulla keskustelemaan. Hullujenhuone.
Täällä on ihan turha edes yrittää keskustella. Harmi, kun olisi niin mielenkiintoinen aihe.
Vierailija kirjoitti:
Kun tarpeeksi paljon luikuria laskee niin ei enää itsekään muista mitä on valehdellut. Voi Hellu!
Lopeta jo hullu itsestäsi kertominen muka helenana, sä olet sairas :D
Minä luulin, että keväällä hullut on hulluimmillaan, mutta ei taida syksykään armoa antaa.
Vierailija kirjoitti:
Aivan hirveä ihminen tuo Helena. Varmasti ollut kauheaa elää avioliitossa tuon kanssa. Millainen lapsuus Helenalla on ollut, kun hänestä on tullut tuollainen?
Yleensä hirveillä ihmisillä ollut pershäiriöiset vanhemmat, väkivaltaiset, juopot/narkit, perverssit, köyhät. Eli varmaan kuvasi hyvin omiasi? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä ketjua kun lukee niin totta, tulee mieleen ihan rikollisten ja narkkien jutut. Nehän on just näitä pahantahtoisia sadisteja, toivovat muille pahaa ja saavat siitä nautintoa. Muissa piireissä ei puhuta tähän sävyyn ihmisistä.
Ainut hullu täällä olet sinä🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Miksi Koivujen elämä noin kiinnostaa pulliaisia. Ihmiset ovat kyllä niin hölmöistä hölmöläisempiä. Toivottavasti Turun seudun ihmiset ja muut Koivu fanit tulisivat jo tolkkuihinsa. Rikkaita ovat kaikki Koivut, Helenakin. Turha heidän toimeentuloa on murehtia.
Sanoppa muuta. Ja niin rikkaita ettei heitä kiinnosta muiden puuhat ja mielipiteet pätkän vertaa. 😂
Vierailija kirjoitti:
Onko Helenalla noin toope lakimies, joka on neuvonut soittamaan häkeen tai poliisille aina kun jotain "tapahtuu"? Vai onko joku faneista neuvonut.
Minusta kerran höpötti, että nimenomaan hänestä tai poliisista olisi saanut ohjeen. Että ne kaikki tapaukset voidaan kirjata.
En kyllä ihan ymmärrä. Ehkä neuvoja ei ihan ymmärtänyt mistä kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainut hullu täällä olet sinä🤣🤣
Tirsk🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä perusteilla hän niitä oltavia vaatii? Mihin laskelmiin perustuen? Vai ravistettiinko oltavien taso hihasta? Vaatimushan oli enemmän kuin koko talouden kulut ja henkilöstön ylläpito..
Eikö ymmärrä että miljoonatulot loppui, pitäisi jo pääomaa syödä.
Sanoo Koivujen taloudellinen neuvonantaja. Mikkoparka, vuositulot vain vähän yli puoli miljoonaa.
Jopa tää yks häirikkö aktivoituu aina kun Helena urpoilee. Huvittaa ajatus miten se paukuttaa näppistä ja peukuttaa raivona. Raukka tosi tärkeenä. 😆
Vierailija kirjoitti:
Minusta videon vois palkita vaikka vuoden videona. Tilannehuumorivideona.
Paras kohta oli se Mikon känninen örvellys ja rakkaudentunnustus 😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä perusteilla hän niitä oltavia vaatii? Mihin laskelmiin perustuen? Vai ravistettiinko oltavien taso hihasta? Vaatimushan oli enemmän kuin koko talouden kulut ja henkilöstön ylläpito..
Eikö ymmärrä että miljoonatulot loppui, pitäisi jo pääomaa syödä.
Sanoo Koivujen taloudellinen neuvonantaja. Mikkoparka, vuositulot vain vähän yli puoli miljoonaa.
Käykö kateeksi?
"Mustamaalaanko mä mun miestä" varmistettu juttu