Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!

Vierailija
16.08.2024 |

Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti. 

Kommentit (29013)

Vierailija
16661/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoon ohjaajat taas vauhdissaan. Vielä joku tuhat viestiä lisää niin tehoaisiko paremmin?

Vierailija
16662/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tämä aika uskomatonta. Eukko rikkoo ikkunoita ja portteja ja murtautuu väkisin toisen omistamaan huvilaan ja jää sinne loisimaan viikoiksi. Sitten soittaa hälytyskeskukseen ja poliisille kun talkkari tulee OIKEAN OMISTAJAN pyynnöstä leikkaamaan nurmikkoa. Häiritsee lokkia! Auta armias. 

Missäs on rikottu ikkuna?

Vierastalossa. Kun ei ollut avaimia mutta sisään oli päästävä koska omassa kodissa ja my property.

Kukas sen korjasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16663/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylmäävää settiä on, ylimielinen virnuilu ja hihittely lasuille. 

No, ei kai niille voi kuin nauraa.

Vierailija
16664/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helena on aivan irtoäi todellisuudesta.

Talkkari tulee leikkaamaan nurmikkoa joka ei Helenalle tietenkään sovi just nyt. No talkkari kieltäytyy poistumasta niin lokki soittaa poliisille. Ei jumalauta.

Ei saa....na te ootte tosiaan syvällä Helenan maailmassa. 😂 Olevinaan niin paheksuvia. Paskat, te kyttäätte joka minuutti mitä se nyt sanoo ja käytte niitä läpi vauvalla "aikkauheeta se sano taas toleen...." . Kunnon Ulla Taalasmaita.

Kyllä minä niin mieleni pahoitin kun tuolla lailla haukuit Taalasmaaksi. Jatka vaan, joskus se helpottaa. 

Vierailija
16665/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On aiemminkin puhunut "my husbandista", taisi olla viime viikolla. Tarkoittaa tietysti Mikkoa. Puhuu myös "meidän pihasta" jne. 

Kyllä. Sanoi instan videolla että Mikko ja Natalie meni kihloihin meidän pihalla Kakskerrassa. 

Ja tänään on puhunut instassa Mikosta että mun mies.

Harhainen. Ei hyväksy että ei ole enää meidän pihaa, meidän taloa, mun miestä ja meidän valokuvakehyksissä meidän perhekuvaa. Apuahan tuo tarvitsee.

Miten voit olla noin harhainen ja tyhmä? Yhdessäkään videossa ei ole puhunut MUN MIEHESTÄ. Onko sulla kaiken lisäksi vielä kuulovammakin? 

Täytyy olla tyhjä elämä, että jaksaa keksiä noin typeriä valheita minkä kuka tahansa voi tarkistaa instagramista!

Vierailija
16666/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa....na te ootte tosiaan syvällä Helenan maailmassa. 😂 Olevinaan niin paheksuvia. Paskat, te kyttäätte joka minuutti mitä se nyt sanoo ja käytte niitä läpi vauvalla "aikkauheeta se sano taas toleen...." . Kunnon Ulla Taalasmaita.

Tästä nyt ei ole epäilystäkään, mutta minkälaisista olosuhteista näitä kasvaa ja minkälaisissa olosuhteissa nyt parasta aikaa elävät?

Vierailija
16667/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei talonmies saa hoitaa töitään silloin kun Jelena paikalla. Mistä talonmies voi tietää arvon rouvan aikataulut? 

Pershäröisen ajatuksenkulun logiikka on logiikan puute. Ei sitä terve ymmärrä. Personality disorder eli epäjärjestys aka piuhat sekaisin.

Tietysti talkkari saa tehdä työtään ja varsinkin silloin kun on Mikon kanssa niin sopinut. Mikki maksaa talkkarin palkan. 

Hellu kun on työtön loinen Kakskerrassa niin voisi itse osallistua kiinteistön hoitoon. Varmasti riittää haravointia, polttopuiden pilkkomista, rännien ja ikkunoiden pesua, tenniskentän lakaisua jne

Ai että ottaa työttömälle loiselle koville kun joku muu lorvii paremmissa puitteissa.  Vahingonilo olk todella aitoa kun ei lämmintä vettä tullut hanasta. Sairaita tyyppejä palsta täynnä.

Vierailija
16668/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopullinen sinetti Kakskerrasta ei tule yhtään liian aikaisin.

Vierailija
16669/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helena purkaa kiukkuaan talkkariin. Mitähän se sanoo hätäkeskukseen? "Minun tontillani on häirikkö?" No, hätäkeskuksessa on jo tiedossa todella HK, juhannuksena 12 soittoa...

Hätäkeskus: "Mitä tämä häirikkö tekee?" "Leikkaa ruohoa minun pihallani ilman minun lupaani!"

Vierailija
16670/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tämä aika uskomatonta. Eukko rikkoo ikkunoita ja portteja ja murtautuu väkisin toisen omistamaan huvilaan ja jää sinne loisimaan viikoiksi. Sitten soittaa hälytyskeskukseen ja poliisille kun talkkari tulee OIKEAN OMISTAJAN pyynnöstä leikkaamaan nurmikkoa. Häiritsee lokkia! Auta armias. 

Missäs on rikottu ikkuna?

Vierastalossa. Kun ei ollut avaimia mutta sisään oli päästävä koska omassa kodissa ja my property.

Kukas sen korjasi?

Mikko tietysti maksoi korjauksen. Ihan kuten Hellun rikkoman portinkin korjauksen.

Vierailija
16671/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylmäävää settiä on, ylimielinen virnuilu ja hihittely lasuille. 

Mitä itse tekisit perättömille lasuille? Itkisit ja olisit kauhuissasi? 😂

Vierailija
16672/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helena oli kai soittanut poliisille vai häkeen kun talonmies teki töitään. 

Vierailija
16673/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoitoon ohjaajat taas vauhdissaan. Vielä joku tuhat viestiä lisää niin tehoaisiko paremmin?

Toivovat hellua seuraksi samaan mielisairaalaan? 

Vierailija
16674/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Helena on monta kertaa käyttänyt sanoja MUN mies. Mulla on videot tallessa. Helena on täältä taas lukenut, että ei kannata käyttää mun miestä ja tänään korjasi ja sanoi ex-mies. Siihen asti sanat oli MUN mies.

Vierailija
16675/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helena purkaa kiukkuaan talkkariin. Mitähän se sanoo hätäkeskukseen? "Minun tontillani on häirikkö?" No, hätäkeskuksessa on jo tiedossa todella HK, juhannuksena 12 soittoa...

Hätäkeskus: "Mitä tämä häirikkö tekee?" "Leikkaa ruohoa minun pihallani ilman minun lupaani!"

Joku leikkii jo hätäkeskusvastaajaakin.

Vierailija
16676/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ollaan näköjään siinä vaiheessa, että kielletään kuuluisien juhannusvideoiden olemassaolo. Ei ole sellaisia muka nähnyt tai ottanut. 

Onhan se huomattu, että tuo juhannusfarssi ja- moka on kaihertanut ja vaivannut, kun luvatta ottanillaan videoilla itse todisti itsensä häiriköksi.

Mutta että nyt kielletään koko asia. Huh huh.

Taisi tänään viitata juhannuksen tilanteeseen myös sanomalla "kun menin häätämään niitä häiriköitä ".  Viittasi ilmeisesti Mikko Koivuun -  jonka  Helena itsekin sanoo olevan toinen omistaja - ja tämän puolisoon. 

Mikä on logiikka?  Itsestään  Helena sanoo, että omistajana hänellä on oikeus olla paikalla,  mutta toista omistajaa hän pitää häirikkönä, joka hänellä on oikeus häätää pois päähuvilalta. Käsittämätöntä ajattelua.

Vierailija
16677/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On aiemminkin puhunut "my husbandista", taisi olla viime viikolla. Tarkoittaa tietysti Mikkoa. Puhuu myös "meidän pihasta" jne. 

Kyllä. Sanoi instan videolla että Mikko ja Natalie meni kihloihin meidän pihalla Kakskerrassa. 

Ja tänään on puhunut instassa Mikosta että mun mies.

Harhainen. Ei hyväksy että ei ole enää meidän pihaa, meidän taloa, mun miestä ja meidän valokuvakehyksissä meidän perhekuvaa. Apuahan tuo tarvitsee.

Miten voit olla noin harhainen ja tyhmä? Yhdessäkään videossa ei ole puhunut MUN MIEHESTÄ. Onko sulla kaiken lisäksi vielä kuulovammakin? 

Täytyy olla tyhjä elämä, että jaksaa keksiä noin typeriä valheita minkä kuka tahansa voi tarkistaa instagramista!

Juu oli pakko käydä tarkistamassa, totta on.

Vierailija
16678/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei löydy perusteita kumota esitettyjä väitteitä niin silloin on parempi olla hiljaa kuin hyökätä toista vastaan henkilökohtaisesti. Kohta alkaa järjestelmällinen loanheitto, että saadaan tämäkin ketju suljettua. Merkit ovat jo ilmassa.

Vierailija
16679/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Koivujen elämä noin kiinnostaa pulliaisia. Ihmiset ovat kyllä niin hölmöistä hölmöläisempiä. Toivottavasti Turun seudun ihmiset ja muut Koivu fanit tulisivat jo tolkkuihinsa. Rikkaita ovat kaikki Koivut,  Helenakin. Turha heidän toimeentuloa on murehtia.

Vierailija
16680/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopullinen sinetti Kakskerrasta ei tule yhtään liian aikaisin.

Mitäs jos ei tulekaan,vedätkö ranteet auki pettymyksestä??

Ketju on lukittu.