Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!
Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti.
Kommentit (29013)
Minä teen mitä haluan. Minulla on oikeus. Minä olen hyvä. Minä puhun lapsilleni englantia (ettei heiltä unohdu). Minä lähden nyt tekemään mun pöydcäästiä. Minä tiedän. Minä osaan. Mun mies.
Terveisin Helena Koivu
Niin ja hän on nyt pysyvästi tullut Suomeen.
"Eli nyt sitten saatte tehdä lasuja niin paljon kuin tykkäätte, mutta niistä ei mitään seuraa, koska Amerikan naapuri ja apulainen tietää millaista elämää ovat eläneet, ettäs tiedätte!
Eikä hän jaa lapsistaan mitään arkaluontoista, eikä nolaa heitä. Mitä nyt vähän kerrotaan koulunkäynnin takkuamisesta ja muuta. Eikä ole tapahtunut mitään sellaista, että tytär olisi puhunut isälleen pettämisistä, eikä Helena ole yrittänyt tunkeutua päätaloon. Mitä te oikein niinku ja näin. Ei ole mitään sellaisia videoita. Niih."
Haistoiko muutkin miten klorite haisi videosta, kun Helena valkopesee asioita?
Vierailija kirjoitti:
Eli nyt sitten saatte tehdä lasuja niin paljon kuin tykkäätte, mutta niistä ei mitään seuraa, koska Amerikan naapuri ja apulainen tietää millaista elämää ovat eläneet, ettäs tiedätte!
Eikä hän jaa lapsistaan mitään arkaluontoista, eikä nolaa heitä. Mitä nyt vähän kerrotaan koulunkäynnin takkuamisesta ja muuta. Eikä ole tapahtunut mitään sellaista, että tytär olisi puhunut isälleen pettämisistä, eikä Helena ole yrittänyt tunkeutua päätaloon. Mitä te oikein niinku ja näin. Ei ole mitään sellaisia videoita. Niih.
Niinpä. Tiikeriemo opettaa pennuilleen metsästystä ja muita välttämättömiä taitoja, joten Helenan täytyy opettaa lapsilleen vastaavia, kuten miten murtaudutaan taloon. Montahan kertaa Helena on tämän taidon lapsilleen näyttänyt? Mielenkiintoista olisi myös tietää, mitä lapset moisesta opetustuokiosta ajattelevat.
Vierailija kirjoitti:
Eli nyt sitten saatte tehdä lasuja niin paljon kuin tykkäätte, mutta niistä ei mitään seuraa, koska Amerikan naapuri ja apulainen tietää millaista elämää ovat eläneet, ettäs tiedätte!
Eikä hän jaa lapsistaan mitään arkaluontoista, eikä nolaa heitä. Mitä nyt vähän kerrotaan koulunkäynnin takkuamisesta ja muuta. Eikä ole tapahtunut mitään sellaista, että tytär olisi puhunut isälleen pettämisistä, eikä Helena ole yrittänyt tunkeutua päätaloon. Mitä te oikein niinku ja näin. Ei ole mitään sellaisia videoita. Niih.
Nyt ei voi muuta nauraa. Itse on tuutannut videonsa, itse on saanut niitä leikata ja liimata, lavastamisesta puhumattakaan. Ne videot on tallessa ja nyt seliseliselitellään. 😋
Vierailija kirjoitti:
Tuli alkoi sitten polttelemaan jenkkien maaperällä liikaa jalkojen alla.
Tähän päälle mun paskanen nauru!
Vierailija kirjoitti:
Minä teen mitä haluan. Minulla on oikeus. Minä olen hyvä. Minä puhun lapsilleni englantia (ettei heiltä unohdu). Minä lähden nyt tekemään mun pöydcäästiä. Minä tiedän. Minä osaan. Mun mies.
Terveisin Helena Koivu
Ja minä muka puhun huonoa suomenkieltä. Mikä se sana nyt olikaan? Ja se toinen sana? Ja kolmas?
Mitä on nää Jellun mielikuvitusasiat joita pitää hoitaa Minnesotassa?
Vierailija kirjoitti:
Apua! No M ja N voi lapsien kanssa muuttaa USA:n jos alkaa okein hulluksi mennä meno.
Muisti nyt sentään mainita oman podcastin ja kirjan. Hyvällä mallilla kuulemma. Kuka julkaisee? Kuka? Kerro nyt!
"Mitä on nää Jellun mielikuvitusasiat joita pitää hoitaa Minnesotassa?"
Koira pitää ruokkia? Koira pitää ulkoiluttaa? Koiran vesiastiaan pitää vaihtaa raikas vesi? Koiralle pitää ostaa lisää ruokaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli alkoi sitten polttelemaan jenkkien maaperällä liikaa jalkojen alla.
Tähän päälle mun paskanen nauru!
Pakko muuttaa pysyvästi Suomeen kun USA:n rajaviranomaiset lähettää lentokentältä vankilaan kun ei ole allekirjoittanut Kakskerran papereita😂
Eikös hän voi puhua omista asioistaan, mutta ilman lupaa ei muiden perheenjäsenten?
Aivan kamalia nuo stoorit. Ja puhuu ja puhuu, mutta kuulija ei vaan ymmärrä. Muuta kuin sen ylimielisyyden ja koska mä voin-asenteen.
Mutta hermostunut oli. Mitähän kehonkielen asiantuntija sanoisi Helenasta?
Katson useimmiten Hellun videoita ilman ääntä. Silloin huomaa paremmin tunnetilan.
Miltei alkoi ihan säälittää kun näki miten kipeää teki ja hävetti puhua noista asioista kun yrittää niin epätoivoisesti peitellä sitä tuolla ihme hörähtelyllä ja naaman vääntelyllä "hehe ei tunnu missään naurattaa vaan hehe"
Tänne asti paistaa miten teki mieli repiä nuo paperit ja saada kunnon itkupotku raivari
Vierailija kirjoitti:
Näinkö tosiaan kertoi? Eikös vielä viime viikolla vai milloin kertonut, että pääkoti on Minnesotassa. Odottaakohan siellä nyt se täytäntöön laitettu vankeustuomio oikeuden halventamisesta, niin ei uskalla lähteä enää? Tietääkö kukaan, voiko vankeustuomion suorittaa toisessa maassa, mikäli henkilöä ei saada siihen maahan, jossa vankeus tulisi suorittaa?
Vierailija kirjoitti:
Varmaan pakata kontit ja järjestää niille kuljetus Suomeen. Yrityksen lopetus, tarvitseeko se vielä toimenpiteitä? Ravapurkkien myynti tai hävitys.
Niin ja yks kontti vaatteille.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä jumalauta, kun oikeasti Suomessakin on lapsia, jotka todella tarvitsisisivat lastensuojelun apua ja sitten tällaiset Helenat laittelevat "huoliaan" lastensuojelulle.
Ja Helena somessaan arvailee kuka tai ketkä ovat ilmoituksia tehneet. Ei lastensuojeluilmoituksia pitäisi tehdä riitelyn takia ja jos vanhempi joutuu käsittelemään ilmoituksia ammattilaisen kanssa, niin kannattaisi miettiä omaa käytöstään eikä sitä, että kuka minut ilmiantoi.
Mun tekee oikein pahaa Helenan toimet ja se kuinka oikeasti on paljon lapsia, jotka oikeasti tarvitsevat lastensuojelua. Mahtaa Mikkoakin harmittaa, kun noilla lapsilla ei ole mitään hätää ja sitten joutuu lastensuojelulle vastaamaan kaikkeen. On oikeasti lapsia, kellä ei ole niitä sukkia, ruokaa tai oikeastaan mitään saatikka sitten huolehtivaa isää/äitiä. Helena on itsekäs lehmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan pakata kontit ja järjestää niille kuljetus Suomeen. Yrityksen lopetus, tarvitseeko se vielä toimenpiteitä? Ravapurkkien myynti tai hävitys.
Niin ja yks kontti vaatteille.
Auton myynti, siitä saa vuokrarahat kämppään.