Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!

Vierailija
16.08.2024 |

Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti. 

Kommentit (29013)

Vierailija
16361/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MUN miestä, edelleen taitaa kuvitella, kun toinen on jo ajat sitten halunnut erota ja on jo kihloissa ja menee pian naimisiin. 

Mitä sä hullu jankkaat? Ei se noin sano. Jäikö vähän levy taas päälle? 

Sanoihan Helena, että mun miestä. Mitä jankkaat? Aiemmin puhui my husband ja nyt mun mies. Kuka kertois Helenalle mikä on oikea tilanne?

nyt varoitus, laittakaa foliohattu päähän valmiiksi, mulla on teoria.

Kun puhui siitä kihlauksesta hänen pihallaan, niin silloinkin lipsautti et menivät naimisiin. Niin, että jos silloin M ja N menivätkin naimisiin maistraatin vihkimänä ja Helena tietää, panttaa tietoa ja kauppaa sen tiedon kohta Seiskalle. Seurataan kuinka käy, tuleeko jossain vaiheessa "vain Seiskassa" uutinen aiheesta. Silloin ainakin tiedetään lähde!

Vierailija
16362/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä äiti ei jätä lapsiaan kun he häntä eniten tarvitsevat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16363/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mustamaalaanko mä MUN MIESTÄ? Ehei tuo mene enää vahingon piikkiin. Toi kuvittelelee oikeasti, että Mikko on sen mies. Apua hei oikeesti.

Putsaa korvasi, H puhuu videoilla EX-miehestä. 

Putsaa sinä, kyllä sanoi taas miestään, kuten aiemmin husband

Juu, täällä voi väittää mitä huvittaa. Minäkin kuulin Mikon puhuvan Nattiesta tulevana ex-vaimona, tosi on. 

Vierailija
16364/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko edes takas, tosiaan että olet siellä 2-6kk kerrallaan. 

Vierailija
16365/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedotustilaisuus alkanut

Lasun kanssa taas palaveerannut

No niin, senhän tiesi, että instan hiljaisuus oli vain tyyntä myrskyn edellä. Nyt alkaa sitten tulla taas videoita tuutin täydeltä seuraavat päivät. 

Ihanaa, teille komeroituneille hulluille jotain seurattavaa tuleville päiville!! Mitä elämäsi olisikaan ilman hellun videoita!!

Niin sano muuta. Ihan mahtavaa kun saa seurata tuollaisen narsistin instapäivityksiä. Ja mikä parasta. Totuus on jossain ihan muualla kuin tuolla hänen höpötysinstassaan ja se raasu luulee oikeasti, että kukaan ei tiedä. Tirsk. Ihan mahtavaa kun osaa lukea ne oikeat tiedot noista julkisista papereista. Aina mukava kuunnella että mitä se nyt tänään on päättänyt valehdella. 

Kivat harhat sulla narstisti! Onneksi sinulla on sentään Hellu säälittävässä elämässäsi. 👍

Vierailija
16366/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeuskäyntiin hän meni istumaan, kestikö tämä istunto oikeasti 2kk verran :D :D

Olikohan se jokin 15 min per puoli. Helenan asianajaja vähän hämmästyi kun ex-rouva henkilökohtaisesti ilmestyi sinne. Enkä sano mitään rumaa hänen pukeutumisestaan. 

Vierailija
16367/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

H sanoo viedolla, että he valittaa, että ovat joutuneet huolehtimaan lapsista. Eli itse siis myönsi, että on ollut poissa eikä ole huolehtinut omaa 50% ajasta lasten kanssa.

Vierailija
16368/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mustamaalaanko mä MUN MIESTÄ? Ehei tuo mene enää vahingon piikkiin. Toi kuvittelelee oikeasti, että Mikko on sen mies. Apua hei oikeesti.

Putsaa korvasi, H puhuu videoilla EX-miehestä. 

Putsaa sinä, kyllä sanoi taas miestään, kuten aiemmin husband

Juu, täällä voi väittää mitä huvittaa. Minäkin kuulin Mikon puhuvan Nattiesta tulevana ex-vaimona, tosi on. 

No mutta tässä on se ero, että sinä keksit valheita, mutta Helena kertoo instassa omasta miehestään. Tuossa on hurja ero. Keksitkö useinkin valheita?

Vierailija
16369/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä sen tilanteen siis aiheuttaa? 

Peräsuolen laskeuma, yleinen hint tareilla. 

Vierailija
16370/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

H sanoo viedolla, että he valittaa, että ovat joutuneet huolehtimaan lapsista. Eli itse siis myönsi, että on ollut poissa eikä ole huolehtinut omaa 50% ajasta lasten kanssa.

Millainen isä ja äitipuoli valittaa, että ovat JOUTUNEET olemaan lasten kanssa? Hyi saasta.

Vierailija
16371/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Natalie taitaa valita lapsille uudet vaatteet, Mikko maksaa. Hienoa! 

Mikko ei jaksa itse ostaa niin avustajan asialle, hienoa! Toivottavasti Natty muistaa myös sukat 🤭

Mikko ja Natty selvästi katsoneet Helenan videot kun sukkien ostoon oli viimein lähdetty! Hienoa! 👏 vai käskikö lasu?

Tais olla Mikon äiti mukana, en tunnista häntä. Menivät sitten jäätelölle lapset iloisia ja nauroi. 

Se on vanha pöllähtäneen näköinen tanttara. Oliko se vai joku nanny? 

Missä näitä on näkynyt?

Puppa keräsi Prismassa vasun täyteen jäätelöä ja jakoi lapsille välipalaksi.

Vierailija
16372/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeuskäyntiin hän meni istumaan, kestikö tämä istunto oikeasti 2kk verran :D :D

40 minsaa, tallenne todisteena. Venebileet kesti 5 päivää, kuvat todisteena. Tai sitten Helenaa ei kaveriporukka pyytänyt mukaan kuin yhtenä päivänä.

Vierailija
16373/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen isä ja äitipuoli valittaa, että ovat JOUTUNEET olemaan lasten kanssa? Hyi saasta.

Tämä oli siis Helenan instassa ja Helenan valitsemat sanat. Luonnollisesti noin asiaa ei ole sanottu, mutta sinä ja Helena tykkäätte niin paljon valehtelusta, että se kääntyy teidän suussanne tuollaiseksi.

Vierailija
16374/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, onko sulla tilannetajua ollenkaan? Et ymmärrä kokonaiskuvia? 

Vierailija
16375/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaisi Hellun fanien leuat loksahtaa ja mieli muuttua, jos hän läväyttäisi pankkitilinsä saldon näkyviin? Tuo JOS mun täytyisi tehdä töitä -lause paljasti kyllä aika paljon.

Vierailija
16376/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä jumalauta, kun oikeasti Suomessakin on lapsia, jotka todella tarvitsisisivat lastensuojelun apua ja sitten tällaiset Helenat laittelevat "huoliaan" lastensuojelulle.

Ja Helena somessaan arvailee kuka tai ketkä ovat ilmoituksia tehneet. Ei lastensuojeluilmoituksia pitäisi tehdä riitelyn takia ja jos vanhempi joutuu käsittelemään ilmoituksia ammattilaisen kanssa, niin kannattaisi miettiä omaa käytöstään eikä sitä, että kuka minut ilmiantoi.

Vierailija
16377/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Natalie taitaa valita lapsille uudet vaatteet, Mikko maksaa. Hienoa! 

Mikko ei jaksa itse ostaa niin avustajan asialle, hienoa! Toivottavasti Natty muistaa myös sukat 🤭

Niin tai ehkä bonusäidin kanssa on niin kivaa, että kun isällä on muuta menoa, niin bonusäidin kanssa on mukava käydä vaikka ostoksilla.

Nati ei osaa tehdä muuta kuin viedä lapsia kaupoille. Miksei mielummin pelaa tai leiki heidän kanssaan. 

Ostaa heidän kiintymystään mikon rahoilla. Pelkkä huvittaja, tekee vain ns. kivoja asioita lasten kanssa.

Hänellä on ihan omaakin rahaa ja kiva että viihtyvät yhdessä!

Vierailija
16378/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, onko sulla tilannetajua ollenkaan? Et ymmärrä kokonaiskuvia? 

Kokonaiskuva: viisumi ei anna visiteerata Suomessa. Firmaa pitää hoitaa. Kaikki on kunnossa lapsia varten, viisumi, koti ja kaikki. Koirakin on Jenkeissä.

Oliko tämä se kokonaiskuva, kun piti Minnesotaan jäädä ilman lapsia?

Vierailija
16379/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ne varmaan valita, mutta ovat virallisesti tehneet valituksen siitä, että Helena ei hoida omaa puolikastaan. Tämähän voi vaikuttaa esimerkiksi elateiden maksamiseen. 

Kuinka yksinkertainen pitää olla, ettei tuota tajua?

Vierailija
16380/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli siis Helenan instassa ja Helenan valitsemat sanat. Luonnollisesti noin asiaa ei ole sanottu, mutta sinä ja Helena tykkäätte niin paljon valehtelusta, että se kääntyy teidän suussanne tuollaiseksi.

On vain todettu todistettava tosiasia: Helena on ollut tuhansien kilometrien päässä 9 kk ajasta. Joko Helenakin tajuaisi, että yksinhuoltajaksi ei tällä meriitillä pääse, asunnoton vielä ja valittaa olevansa lastensa uberkuski.

Ketju on lukittu.