Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!

Vierailija
16.08.2024 |

Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti. 

Kommentit (29013)

Vierailija
16321/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämäkin ketju osoitus siitä, kuinka mahtavasti Mikko ajattelee lastensa parasta? Lasten paras on niiden äidin maalittaminen ja julkinen herjaaminen? 🤭

Laitatko linkin siihen maalittamiseen ja julkiseen herjaamiseen? Ai, ei löydy? 

Katso mikä tän ketjun osoite, siinä sulle linkki. 👏

Mee my järvehen noiden paskapuheittesi kanssa. Eihän täällä sitä paitsi yhden Helena-fanin mukaan ole muita kirjoittajia kuin hän ja joku niuvalainen. 

Jos pitää paikkaansa, miksi sua ei ole tuomittu vainoamisesta?!

Miksei sinua? 😂

Vierailija
16322/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Natalie taitaa valita lapsille uudet vaatteet, Mikko maksaa. Hienoa! 

Mikko ei jaksa itse ostaa niin avustajan asialle, hienoa! Toivottavasti Natty muistaa myös sukat 🤭

Juu miehet ei ole niin kiinnostuneita shoppailusta. Oli sukkia myös. Merkkivaatteita Natalie valitsee lapsille. 

Kai niillä muksuilla on vaatteita ollut jo koko viime vuoden. Kasvaneetkin tuossa ajassa. Tytär kasvanut pituutta oikein reippaasti.

Palstapeedo kytännyt tarkkaan tyttären kasvua? Joko coco muuten kävelee? 

Helenan instaa kyttään ja täällä käyn katsomassa mitä Niuva-tyyppi laukoo päivittäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16323/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustamaalaanko mä MUN MIESTÄ? Ehei tuo mene enää vahingon piikkiin. Toi kuvittelelee oikeasti, että Mikko on sen mies. Apua hei oikeesti.

Samaa juuri kuuntelin. Kun luet narsismista niin siellä sanotaan että narsisti kuvittelee, että ex kumppani on euronkin jälkeen edelleen ja ikuisesti hänen.

Siksi Hellu on mustasukkainen Nattiesta, koska hän on Hellyn miehen kanssa Hellun kodissa. Ja tämähän ei muutu koska narsisti ei muutu. 

Vierailija
16324/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä kerron omasta elämästä, ja se kertominen tässä on ollut 1,5 vuoden aikana ollut; minulta on viety talot, autot ja lapset, lol.

Vierailija
16325/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustamaalaanko mä MUN MIESTÄ? Ehei tuo mene enää vahingon piikkiin. Toi kuvittelelee oikeasti, että Mikko on sen mies. Apua hei oikeesti.

Nauroin samaa. Eikös tahattomat lipsautukset aina kerro sen perimmäisen ajatuksen?

Vierailija
16326/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylimielinen vino hymy päällä taas paukkuu insta.

Vierailija
16327/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Lämpimiä vesiä katkomalla, elareiden maksua viivyttämällä? Äidin ja lasten suhdetta tahallisesti rikkomalla. Se ei nimittäin vielä tee kenestäkään hyvää vanhempaa ettei omaa julkista instatiliä. "

Ei se Mikkokaan kansainvälisille pankkipäiville tai luonnonvoimille mitään voi, tai sille, että Helena päättää asua korvessa mökissä, jota ei ole ajateltu jatkuvaan asumiseen.

Miten Mikko rikkoo lasten ja äidin välejä?

Eiköhän se tosiaan ole Helena, joka itse rikkoo välinsä lapsiin . Ensin olemalla vuoden ihan turhaan poissa lasten luota Minnesotassa  ja toisekseen laittamalla kaikki lasten asiat pissalla käyntejä myöten someen naurunkiherryksrn säestyksellä. Onneksi nyt ainakin tuo julkaisutoiminta on tauolla.

Helena olisi voinut myös "sukujuhlansa" ajoissa ennakoida ja pyytää Mikkoa  vaihtamaan vuoroa  aikaisemmin kuin suunnilleen edellisenä päivänä kun lähtö olisi.

Vierailija
16328/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikko ei jaksa itse ostaa niin avustajan asialle, hienoa! Toivottavasti Natty muistaa myös sukat 🤭

Juu miehet ei ole niin kiinnostuneita shoppailusta. Oli sukkia myös. Merkkivaatteita Natalie valitsee lapsille. 

Kai niillä muksuilla on vaatteita ollut jo koko viime vuoden. Kasvaneetkin tuossa ajassa. Tytär kasvanut pituutta oikein reippaasti.

Palstapeedo kytännyt tarkkaan tyttären kasvua? Joko coco muuten kävelee? 

Helenan instaa kyttään ja täällä käyn katsomassa mitä Niuva-tyyppi laukoo päivittäin.

Joko se coco kävelee? 

Vierailija
16329/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa juuri kuuntelin. Kun luet narsismista niin siellä sanotaan että narsisti kuvittelee, että ex kumppani on euronkin jälkeen edelleen ja ikuisesti hänen.

Siksi Hellu on mustasukkainen Nattiesta, koska hän on Hellyn miehen kanssa Hellun kodissa. Ja tämähän ei muutu koska narsisti ei muutu. 

😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣 kunnon keittiötsykoloogi taas äänessä 🤣🤣

Vierailija
16330/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä Hellu jakaa näitä kolmen pennin "insprational videoita", joiden sisältöarvo on puhdas nolla? "Jos haluat naisesi olevan kaikkea mitä haluat, tukesi ja turvasi, tulee sinun arvostaa häntä ja olla luotettava ja kaikkea mitä hän tarvitsee..."

Siis eihän tällaista luvalla sanoen p*skaa kukaan jaa eksälle viisi vuotta eron jälkeen! Todella noloa ja teinimäistä.

Aikaa kuluu siinäkin, kun haravoi noita paasaavia miehiä ja mietelauseita netistä ja postaa instaansa.  Eikö olisi tähdellisempää googlaamista, kuten asunnonhankinta ja lasten kouluasiat?

Miksi muuten noi kaikki videot, mitä Helena netistä instaansa haalii, on miesten tekemiä? Pyöriikö Helenan koko maailma vain miesten ympärillä?

Mistä sinä tiedät kenen tekemiä?

NO okei, miksi KAIKISSA Helenan instasnsa haalimissa videoissa (jotka eivät ole Helenan itsensä kuvaamia) on VAIN miehiä puhumassa/itkemässä/huutamassa jne??

Vierailija
16331/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku tekisi hänestä lasu ilmoituksen omalla nimellä. Olisi hyvin pelottavaa kun hän sieltä alkaisi tulla linjan läpi, hellu nyt oikeesti. Olet pelottava.

Vierailija
16332/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylimielinen vino hymy päällä taas paukkuu insta.

TÄMÄ! 

Vierailija
16333/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Putsaa korvasi, H puhuu videoilla EX-miehestä. 

Vierailija
16334/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku tekisi hänestä lasu ilmoituksen omalla nimellä. Olisi hyvin pelottavaa kun hän sieltä alkaisi tulla linjan läpi, hellu nyt oikeesti. Olet pelottava.

Mt-ongelmaiset lasuttelijat tekee nimettöminä, koska pelkää seurauksia, perätön ilmoitushan voi olla rikos!

Vierailija
16335/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan kesällä on ollut vähemmän tarvetta sukille kun käytetään sandaaleja ja jalat ovat kasvaneet  kesänkin aikana. Silloin kun Helena tämän sukkagaten nosti oli lämpökin vielä reippaasti yli 20 astetta.

Vierailija
16336/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUN miestä, edelleen taitaa kuvitella, kun toinen on jo ajat sitten halunnut erota ja on jo kihloissa ja menee pian naimisiin. 

Vierailija
16337/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nauroin samaa. Eikös tahattomat lipsautukset aina kerro sen perimmäisen ajatuksen?

Mitä kertoo, sä tahtoisit mikon olevan hellun mies? :D Helenahan puhuu videoilla ex-miehestään. 

Vierailija
16338/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tai ehkä bonusäidin kanssa on niin kivaa, että kun isällä on muuta menoa, niin bonusäidin kanssa on mukava käydä vaikka ostoksilla.

Vierailija
16339/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Putsaa korvasi, H puhuu videoilla EX-miehestä. 

Oli miten oli, mutta joo, Helena mustamaalaa. Millään muulla ei ole väliä. Kyllä Helena mustamaalaa.

Vierailija
16340/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan kesällä on ollut vähemmän tarvetta sukille kun käytetään sandaaleja ja jalat ovat kasvaneet  kesänkin aikana. Silloin kun Helena tämän sukkagaten nosti oli lämpökin vielä reippaasti yli 20 astetta.

Ei voi olettaa, että joka päivä +20. Saappaitakin erittäin ikävä käyttää ilman sukkia. Mikko on avuton aikuinen mies, onneksi Natty tajusi viimein mennä sukkaostoksille. Käskiköhän lasu?

Ketju on lukittu.