Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!

Vierailija
16.08.2024 |

Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti. 

Kommentit (29013)

Vierailija
16341/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustamaalaanko mä MUN MIESTÄ? Ehei tuo mene enää vahingon piikkiin. Toi kuvittelelee oikeasti, että Mikko on sen mies. Apua hei oikeesti.

Putsaa korvasi, H puhuu videoilla EX-miehestä. 

Ei puhunut. Korvien huuhteluun mars! 

Vierailija
16342/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko tuo sukka-asia jo käsitelty tällä osastolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16343/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MUN miestä, edelleen taitaa kuvitella, kun toinen on jo ajat sitten halunnut erota ja on jo kihloissa ja menee pian naimisiin. 

Mitä sä hullu jankkaat? Ei se noin sano. Jäikö vähän levy taas päälle? 

Vierailija
16344/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun meillä ei ole tieto "MITÄ OIKEASTI TAPAHTUU", (nauran ääneen). Ei taida H edelleenkään tajuta että päätökset ovat edelleen kaikkien luettavissa, sekä julkisia. 

Se mitä todella taitaa tapahtua, niin H alkaa tajuamaan, että kohta peli on menetetty.

Aika hauska "MUN MIESTÄ".

Vierailija
16345/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Natalie taitaa valita lapsille uudet vaatteet, Mikko maksaa. Hienoa! 

Mikko ei jaksa itse ostaa niin avustajan asialle, hienoa! Toivottavasti Natty muistaa myös sukat 🤭

Niin tai ehkä bonusäidin kanssa on niin kivaa, että kun isällä on muuta menoa, niin bonusäidin kanssa on mukava käydä vaikka ostoksilla.

Nati ei osaa tehdä muuta kuin viedä lapsia kaupoille. Miksei mielummin pelaa tai leiki heidän kanssaan. 

Vierailija
16346/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MUN miestä, edelleen taitaa kuvitella, kun toinen on jo ajat sitten halunnut erota ja on jo kihloissa ja menee pian naimisiin. 

Sanoihan Helena, että mun miestä. Mitä jankkaat? Aiemmin puhui my husband ja nyt mun mies. Kuka kertois Helenalle mikä on oikea tilanne?

Vierailija
16347/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikko elelee miljonäärinä läheisineen tästä eteenpäinkin eikä kateelliset voi muuta kuin louskuttaa leukojaan.

Ja Helena elelee hyvin pärjäillen, eikä palstatrollien kohtaloon vajonneena. Etkä voi sille minkään. :)

Tämä olisi tietenkin toivottavaa, mutta aika epätodennäköistä aiemman näytön perusteella. Ei ne jemmarahatkaan loputtomiin riitä, joten toivottavasti hän saa jo ihan lasten vuoksi asiansa kuntoon.

Vierailija
16348/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedotustilaisuus alkanut

Lasun kanssa taas palaveerannut

No niin, senhän tiesi, että instan hiljaisuus oli vain tyyntä myrskyn edellä. Nyt alkaa sitten tulla taas videoita tuutin täydeltä seuraavat päivät. 

Vierailija
16349/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko palstapoliisi?

Vierailija
16350/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoihan Helena, että mun miestä. Mitä jankkaat? Aiemmin puhui my husband ja nyt mun mies. Kuka kertois Helenalle mikä on oikea tilanne?

Ex-miehestä puhuu instassaan. Putsaa jo ne paskaiset korvasi. 

Vierailija
16351/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on psykoosit tulilla. 

Ilmaista viihdettä, yhdessä klipissä sanoo, mun miestä, alkoi oikeen ääneen naurattaa tämä hänen kommentti.

Vierailija
16352/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin, senhän tiesi, että instan hiljaisuus oli vain tyyntä myrskyn edellä. Nyt alkaa sitten tulla taas videoita tuutin täydeltä seuraavat päivät. 

Ihanaa, teille komeroituneille hulluille jotain seurattavaa tuleville päiville!! Mitä elämäsi olisikaan ilman hellun videoita!!

Vierailija
16353/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mustamaalaanko mä MUN MIESTÄ? Ehei tuo mene enää vahingon piikkiin. Toi kuvittelelee oikeasti, että Mikko on sen mies. Apua hei oikeesti.

Putsaa korvasi, H puhuu videoilla EX-miehestä. 

Putsaa sinä, kyllä sanoi taas miestään, kuten aiemmin husband

Vierailija
16354/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti, uskomatonta että edes on ollut juttua, saahan äitikin ostaa sukkia lapsilleen.

Vierailija
16355/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeuskäyntiin hän meni istumaan, kestikö tämä istunto oikeasti 2kk verran :D :D

Vierailija
16356/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas on psykoosit tulilla. 

Ilmaista viihdettä, yhdessä klipissä sanoo, mun miestä, alkoi oikeen ääneen naurattaa tämä hänen kommentti.

OHO, yhdessäkö sanoo vahingossa niin?? Mutta 300:ssa muussa puhuu eksästä. Ja tietysti tämä yksi kerta vain lasketaan, eikö 😂 olet sä kyllä aikamoisen vajaa, ei voi muuta sanoa 😂

Vierailija
16357/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikko ei jaksa itse ostaa niin avustajan asialle, hienoa! Toivottavasti Natty muistaa myös sukat 🤭

Mikko ja Natty selvästi katsoneet Helenan videot kun sukkien ostoon oli viimein lähdetty! Hienoa! 👏 vai käskikö lasu?

Tais olla Mikon äiti mukana, en tunnista häntä. Menivät sitten jäätelölle lapset iloisia ja nauroi. 

Se on vanha pöllähtäneen näköinen tanttara. Oliko se vai joku nanny? 

Missä näitä on näkynyt?

Vierailija
16358/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tai ehkä bonusäidin kanssa on niin kivaa, että kun isällä on muuta menoa, niin bonusäidin kanssa on mukava käydä vaikka ostoksilla.

Nati ei osaa tehdä muuta kuin viedä lapsia kaupoille. Miksei mielummin pelaa tai leiki heidän kanssaan. 

Ostaa heidän kiintymystään mikon rahoilla. Pelkkä huvittaja, tekee vain ns. kivoja asioita lasten kanssa.

Vierailija
16359/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä sen tilanteen siis aiheuttaa? 

Vierailija
16360/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa, teille komeroituneille hulluille jotain seurattavaa tuleville päiville!! Mitä elämäsi olisikaan ilman hellun videoita!!

Niin sano muuta. Ihan mahtavaa kun saa seurata tuollaisen narsistin instapäivityksiä. Ja mikä parasta. Totuus on jossain ihan muualla kuin tuolla hänen höpötysinstassaan ja se raasu luulee oikeasti, että kukaan ei tiedä. Tirsk. Ihan mahtavaa kun osaa lukea ne oikeat tiedot noista julkisista papereista. Aina mukava kuunnella että mitä se nyt tänään on päättänyt valehdella. 

Ketju on lukittu.