Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!

Vierailija
16.08.2024 |

Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti. 

Kommentit (29013)

Vierailija
1601/29013 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helena sanoo menevänsä mielihyvin jenkkivankilaan. No katsotaan muuttuuko mielipide, kun näkee sen todellisuuden. Eivät ole mukavia paikkoja. Voi tulla kylmää kyytiä..

No, ei se mihinkään supermax-vankilaan ole joutumassa.

Vierailija
1602/29013 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Mikko ei vaihda vierasmökinkin lukkoja? Niin kauan kuin Hellulla on sinne avaimet, niin kauan Hellu menee sinne.

Oikeuden päätls tulee ens kuussa tai lokakuun alkupuolella. 

Mikä siinä vielä on epäselvää? Jos Helena ei kerran omista kuin tontista 10%, miksi se saa yhä terrorisoida vierastalossa?

Pikkuisen ihmettelen myös, eikö Mikko saa tuota lokkia kuriin? Onko liian nössö? Itse heittäisin niska-perseotteella tuon virolaisen haaskan mäkeen. Ja vartioisin aseen kanssa omalla tontilla, ettei tule lähellekään.

Jotenkin huvittavaa, että Jenkeissä posauttelevat porukkaa, jos pihatielle joku sattuu tulemaan. Sitten kuitenkaan Jenkeissä itse asuva ei nähtävästi ymmärrä pysyä pois toisen huvilalta, vaan vääntää sisään vaikka savupiipusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1603/29013 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikko maksaa näköjään Sano_malle eksänsä maalituksesta, on siinä äijjä. :D

Mikko maksaa kaikesta ja joutuu maksamaan siitä, että muut tekevät asiat hänen puolestaan.

Sen takiahan se Minnesotan elämäkin kävi niin kalliiksi. Helena joutui maksamaan talousrahoista yhdelle sun toiselle Mikolle kuuluvien tehtävien korvaamiseksi.

Ja sitten vielä ihmetellään, että miksi Mikko mahdollisti tämän. Oma lehmä ojassa.

Mikko maksoi laskut, Helena lasten eväät koulussa, Pensat

Vierailija
1604/29013 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Helena itse halusi eron käsittelyn Minnesotaan. Avioeron osituksessa on olllut mukana myös suomalainen oikeusoppinut, ja ositus on tehty kaikkien lakipykälien mukaan. Helenan oman vaatimuksen perusteella ositusta ei voitu käsitellä Suomessa. Hän itse luopui vaateistaan Kakskerran omistukseen ja velkoihin. Asiassa ei ole muuta epäselvää, kuin se, ettei Helena tätäkään sopimusta kunnioittanut ja noudattanut. Helena ei ole noudattanut yhtä ainutta sopimusta, jonka hän on oikeudessa luvannut. 

En ole aiemmin julkisuudessa nähnyt noin kieroa ihmistä."

En minäkään. Koskaan.

Minä taas olen joutunut miettimään, että onko ihan oikeasti olemassa näin kieroon kasvaneita ihmisiä kuin tällä palstalla. Jotka eivät sisimmässään tiedä mikä on oikein ja mikä väärin.

Vierailija
1605/29013 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen jalkapalloilija tulee kohta isäksi Virolaisen kaunottaren kanssa joka tanssi tähtien kanssa.

Vierailija
1606/29013 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Mikko ei vaihda vierasmökinkin lukkoja? Niin kauan kuin Hellulla on sinne avaimet, niin kauan Hellu menee sinne.

Mikä siinä vielä on epäselvää? Jos Helena ei kerran omista kuin tontista 10%, miksi se saa yhä terrorisoida vierastalossa?

Pikkuisen ihmettelen myös, eikö Mikko saa tuota lokkia kuriin? Onko liian nössö? Itse heittäisin niska-perseotteella tuon virolaisen haaskan mäkeen. Ja vartioisin aseen kanssa omalla tontilla, ettei tule lähellekään.

Jotenkin huvittavaa, että Jenkeissä posauttelevat porukkaa, jos pihatielle joku sattuu tulemaan. Sitten kuitenkaan Jenkeissä itse asuva ei nä

Juhannuksena meni päätalon ikkunasta sisään, ei mitään rajaa, kehtaakin. 

Vierailija
1607/29013 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö viime pe pitänyt allekirjoittaa?

Yrittävät höynäyttää Helenaa.

Vierailija
1608/29013 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin huvittavaa, että Jenkeissä posauttelevat porukkaa, jos pihatielle joku sattuu tulemaan. Sitten kuitenkaan Jenkeissä itse asuva ei nä

Voi voi. Ei siellä ihan sellaista ole mitä tv-sarjoissa. Etkö pääse jenkkeihin katsomaan, onko tuomioita mitkä estää??:)

Vierailija
1609/29013 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Helena suhtautuu vankilaan joutumiseen niin kevyesti jos kerran hänellä on tavoitteena saada pysyvä viisumi Jenkkeihin? Oikeuden halventaminen ja vankilatuomio voivat jopa estää viisumin saannin, ainakin ovat pitkä miinus sitä haettaessa.

Kysyisit ennemminkin itseltäsi, että miksi eivät laittaneet sitä täytäntöön vaan tyytyvät sillä vain uhkailemaan.

Eikö Helena taas kerran saanut lykkäystä allekirjoitukselle elokuun loppuun asti?

Missä sellainen tieto on?

Vierailija
1610/29013 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Helena suhtautuu vankilaan joutumiseen niin kevyesti jos kerran hänellä on tavoitteena saada pysyvä viisumi Jenkkeihin? Oikeuden halventaminen ja vankilatuomio voivat jopa estää viisumin saannin, ainakin ovat pitkä miinus sitä haettaessa.

Kysyisit ennemminkin itseltäsi, että miksi eivät laittaneet sitä täytäntöön vaan tyytyvät sillä vain uhkailemaan.

Koska Mikko ilmoitti, että yritetään vielä sovitella.

Päätös tulee ens kuussa viimeistään lokakuussa.

Niin tulee. Välipäätös.

Lopullinen. Jos välipäätös, niin se on pikkusummia Hellulle. Voi jopa joutua maksumieheksi. Ehkä sovittelu silloin kelpaa ja saa sen 200k, jolla voi sitten muutaman vuoden turistina olla jenkeissä. Vau.

Vierailija
1611/29013 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

menee jo kunnianloukkauksen puolelle

Vierailija
1612/29013 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Helena itse halusi eron käsittelyn Minnesotaan. Avioeron osituksessa on olllut mukana myös suomalainen oikeusoppinut, ja ositus on tehty kaikkien lakipykälien mukaan. Helenan oman vaatimuksen perusteella ositusta ei voitu käsitellä Suomessa. Hän itse luopui vaateistaan Kakskerran omistukseen ja velkoihin. Asiassa ei ole muuta epäselvää, kuin se, ettei Helena tätäkään sopimusta kunnioittanut ja noudattanut. Helena ei ole noudattanut yhtä ainutta sopimusta, jonka hän on oikeudessa luvannut. 

En minäkään. Koskaan.

Minä taas olen joutunut miettimään, että onko ihan oikeasti olemassa näin kieroon kasvaneita ihmisiä kuin tällä palstalla. Jotka eivät sisimmässään tiedä mikä on oikein ja mikä väärin.

Tätä olen ihmetellyt itsekin. Totuutta on saatavilla ja järkeä voi käyttää. Silti jos kuvassa näkyy jotakin, se on niin kuin se halutaan nähdä. Videolla nähdään jotakin ja se menee selostuksen kanssa vielä ristiin, niin selostus uskotaan.

En oikeastaan enää tiedä, onko mitään, mikä ei tiettyyn sakkiin uppoa. Jos päästara kertoo olevansa oikeasti Jenkkilän uusi pressa, niin meneekö sekin läpi?

Vierailija
1613/29013 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa on vielä linkki District courtin papereihin

https://www.mncourts.gov/Access-Case-Records/MCRO.aspx

Ja tämän lupasin jossain vaiheessa laittaa myös näkyviin eli Appelate courtin paperit

https://macsnc.courts.state.mn.us/ctrack/publicLogin.jsp

Nämä on pyörinyt täällä pari vuotta täällä  vauvapalstalla. Jos joku nyt enää edes haluaa näihin palata. 

lukekaa

Vierailija
1614/29013 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helenalla käyttää lapsia kilpenä, joten asiat on maltettava käydä oikeuden kautta.  Kun valitukset on käsitelty nähdään mihin kelläkin on oikeus. 

Vierailija
1615/29013 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään. Koskaan.

Jos Hellu moraalista oikeutta hakee nyt, niin myöhäistä. Se kortti olisi pitänyt käyttää alussa ja nyhtää fyrkkaa enemmän. Lähti ihan turhaan haihattelemaan american laiffii. Se on se suurin virheliike Hellulla.

Vierailija
1616/29013 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään. Koskaan.

Meni nyt vähän ohi sulta 🤪

Vierailija
1617/29013 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helena asui lastensa kanssa eri mantereella 10,5 kk ennen kuin toukokuussa "muutti" Suomeen. Tänä aikana Helena kävi Suomessa kaksi kertaa. Tämän hetkinen tilanne on se, että Helena kertoo pääkotinsa olevan siellä Minnesotassa, joten luotetaan Helenan omiin puheisiin ja oletetaan Helenan olevan nyt Suomessa vain lomalla. Listaan tähän varmemmaksi vakuudeksi tapahtumat, niin ei näistä sitten tarvitse vääntää:

OSA 1: Mikko 296 päivää, Helena 39 pv, päiviä yhteensä 336

- 7/23: Mikko ja lapset muuttivat Suomeen, Helena jäi USA:han. Lapset koko kuukauden (31 pv)  Mikolla.

- 8/23: Helena saapuu Suomeen 29.8.23 ja tapaa lapset 1.9.23. Lapset koko kuukauden (31 pv) Mikolla.

- 9/23: Helena Suomessa reilut pari viikkoa, lapset Helenalla karkeasti arvioiden alle. 10 pv, koska koulut. Lapset Mikolla n. 70% kuukaudesta, eli 20 pv. 

- 10/23: Lapset Mikolla koko kuukauden (31 pv). Helena Min

Vierailija
1618/29013 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään. Koskaan.

Mulle ainakin on päivänselvää mikä on oikein ja mikä väärin. Juuri se mua Helenan touhussa niin paljon kummastuttaakin. Helena on kiero kuin korkkiruuvi, en ole koskaan tavannut missään ihmistä, joka valehtelee niin paljon. 

Vierailija
1619/29013 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi joudun tekemään tiettyjä toimenpiteitä, joista en itsekään tykkää, Helena myöntää ja lupaa kertoa seuraajilleen myöhemmin yksityiskohtaisemmin sunnuntai-illan tapahtumista.

Eli murtautua?

Vierailija
1620/29013 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voi voi. Ei siellä ihan sellaista ole mitä tv-sarjoissa. Etkö pääse jenkkeihin katsomaan, onko tuomioita mitkä estää??:)"

Tähän ketjun asiaan liittymättä, mutta tähän kommenttiin liittyen, niin vasta oli joku aika sitten juttua, miten nuoret ajoivat vahingossa väärälle pihatielle. Talon omistaja ampui kuljettajan.

Ketju on lukittu.