Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!
Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti.
Kommentit (29013)
Vierailija kirjoitti:
Koivun perhe on niin tarkka maineestaan ja ylpeitä pojistaan ollu aina, mahtaa hieman hiertää tää ex-miniä joka tehny heidän pojastaan julkisesti jonkun putous-hahmon ja raportoi kaikki lastenlasten asiat itkuja ja oppimisvaikeuksia myöten kaikelle kansalle.
Plus että on tökeröä raportoida lasten (muka) oppimisvaikeuksia ja (muka) itkuja koko maailmalle. Totuutta niistä ei tiedä kukaan ulkopuolinen, mutta jo pelkkä lasten asioista kertominen tai valehtelu on ala-arvoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2279a2f0-23e9-4b01-ad1e-e5892ded7333
Jotain tällaista odottelisin Hellullekin.
No Mikkonen on voimaton, koska lapsilla ei ole paikkaa tavata Helenaa. Helena on koditon
Paikkaa tavata? Eikö pitäisi olla koti jossa asua lasten kanssa puolet kuukaudesta.
No pitäisi olla. Mutta kuka roudaa lapset minnesotaan kahden viikon välein?
Helenan vakituinen osoite on Suomessa.
Pääkoti Minnesota, itse niin sanoi.
Mutta ei virallinen.
Vierailija kirjoitti:
Hah voisihan Mikko antaa periksi ja hellulle luvan asua vierasmökissä lasten takia. Tosin muihin rakennuksiin ei mitään asiaa ja juoksevat kulut hoitaa hellu itse. Mukaan lukien talvella auraukset ja muut pihan hoidot. Ei menisi kauaa kun katkeaisi sähköt maksamattomien laskujen takia ja hellu luikkisi muualle. Toki uhrina joka julmasti jätettiin oman onnensa nojaan kylmään mökkiin. Itse kun ei kykene mitään asioita hoitamaan. .
Tosin tästäkin pitäisi tehdä paperi, koska suullisten sopimusten pitävyyteen en Helenan kohdalla luottaisi.
Vierailija kirjoitti:
jospa ja niinpä, onko ja eikö. Naimisiin menevät 20.10. Minnesotassa .
Vai olisiko päivämäärä harhautus. Tuskin on, mutta olisihan se yllätys kun olisikin eri paikassa ja eri päivänä. Saisivat rauhassa nauttia tärkeästä päivästä ilman häiriötekijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No Mikkonen on voimaton, koska lapsilla ei ole paikkaa tavata Helenaa. Helena on koditon
Paikkaa tavata? Eikö pitäisi olla koti jossa asua lasten kanssa puolet kuukaudesta.
Mä luin ton vahingossa että "Päiväkoti Minnesota, itse niin sanoi "
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystyykö tuolla "mökillä" asumaan vuoden ympäri vai minneköhän helena meinaa suunnata kun talvi tulee? Sitten on vielä ikävämpää jos eksä käy katkomassa lämpimiviä vesiä ja sähköjä ja vaihtamassa koodeja niin että jää lasten kans pihalle pakkaseen kauppareissun jälkeen.
Pystyyhän siellä periaatteessa mutta ei tosiaan ilman niitä sähköjä ja vesiä - eikä ilman omistajan lupaa. On myös aika syrjässä lasten koulujen ym kannalta.
Hieno vapaa-ajan lukaali on. Helena on jotenkin päässyt sinne sisälle, mutta on ilmeisen ei-toivottu ja hankalaahan siellä eläminen näyttäisi olevan. Kaikkien kannalta nolo tilanne. Itse miljonäärinä antaisin entisen vaimoni asua siellä lasten tapaamisten vuoksi, mutta tiukkarajaisesti. Sähköt ja lämmin vesi voisivat olla päällä, mutta mitään ylilyöntejä, s
Varmaankin häätöön asti saa asustella.
Lämmin vesi varmastikin poikki myös päärakennuksesta. Jos välillä sähköt laitetaan poikki, kuten Helena sanoi, niin viittaa siihen, että jotain sähkölaitetta korjataan.
Kunhan dramatisoi koko lämpimän veden. Järkisyy takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystyykö tuolla "mökillä" asumaan vuoden ympäri vai minneköhän helena meinaa suunnata kun talvi tulee? Sitten on vielä ikävämpää jos eksä käy katkomassa lämpimiviä vesiä ja sähköjä ja vaihtamassa koodeja niin että jää lasten kans pihalle pakkaseen kauppareissun jälkeen.
Eiköhän Kakskerran asia ole selvä ennen talvea.
18.7. ja siitä 90 vrk , päätös voi tulla aiemminkin
Maksimissaan viisi viikkoa enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tämä Kakskerran puuttuva allekirjoitus ole nyt oikeudessa erikseen. 29.8. Mikon asianajajan kirje näkyy siellä (ei luettavissa) Minnesotassa. Ja Helena sai tiedoksiannon haasteesta (?) Varsinais-Suomen käräjäoikeudelta.
Nyt kun avioero on voimassa, käykö niin, että häviäjä maksaa oikeudenkäynnit? Helena joutuu myös asianajajan maksamaan itse. Kohta on ulosotossa.
Vierailija kirjoitti:
Mun kaveri ei tiennyt tästä sekokeissistä mitään, mutta kiinnostui kuulemastaan ja tutki vähän asiaa. Nyt kertoi mulle kirjoittelevansa Helenalle tsemppiviestejä ihan vain nähdäkseen mihin kaikkeen hullua saa yllytettyä. En minä tuosta tykkää ja lupasi lopettaa, mutta luulen ettei hän ole ainoa joka vähän hupsuttelee.
Tunnustan tehneeni samaa. Mun feikki profiililla tosin ja hellu vielä laittoi ne omaan storyyn!
Olikohan Troyn tarkoitus olla Helenan varasuunnitelma saada pysyvä viisumi. Suhdehan loppui kuin seinään kun ilmeni että Helena ei saa erossa rahaa ja talostakin tulee lähtö. Hääpuku oli jo ostettu ja nyt Helena kauppaa sitä netissä. Oliko Troy rahan perään ja lähti kun Helena menetti kaiken vai oliko alunperinkin kyse puhtaasti rahallisesta sopimuksesta ja yrityksestä saada avioliiton avulla viisumi. Sehän ei ole tavatonta Jenkeissä. Helenallahan oli kaikki pelissä kun yritys ei menestynyt eikä sen avulla ollut enää mahdollista saada viisumille jatkoa. Tämä rahallinen sopimus sitten raukesi kun Helena hävisi oikeudenkäynnit.
Kaikki tämä on toki vain puhdasta spekulaatiota mutta jotain outoa tuossakin suhteessa oli. Helenahan on täysin epätoivoisesti yrittänyt kaikkensa voidakseen jäädä Jenkkeihin ja saadakseen Mikon maksamaan entisenlaiset oltavat joko siellä tai täällä. Epätoivo näkyi vuosi sitten kesällä ja syksyllä kun antoi Seiskalle haastatteluja ja yritti saada Mikon neuvottelupöytään oikeuden ohi. Helenahan sanoi että yrittää saada Mikkoon yhteyden julkisuuden kautta kun muuta yhteyttä ei ole. Jotainhan Mikko on tarjonnutkin mutta ei selvästikään tarpeeksi kun Helena ei ole niihin tarjouksiin tarttunut. Varsinkin kun niihin liittyy vaikenemisvelvollisuus. Helena ei halua luopua "sananvapaudestaan" jonka varjolla haluaa kostaa Mikolle ja Natalielle.
Vierailija kirjoitti:
Voi ei siellä se nyt kiittelee taas instagramissa ihmisten lukuisista tsempeistä. Miten tuo ei tajua ihmisten vain v*ttuilevan hänelle? Varmasti joukkoon mahtuu myös heitä joilla on myös päässä häikkää eivätkä ihan kykene ymmärtämään mistä on kyse.
Osa siellä taitaa olla niitä jotka oma mies lempannut ja nyt ikäänkuin kostavat tätä kautta ex-miehilleen.
Hei. Tämä ketjuhan on tänään pysynyt ihan asiallisena. Toivotaan, että jatkossakin ajatellaan ensin mitä kirjoitetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, pääkoti on kuitenkin siellä, missä laillisesti pysyvästi voi oleskella ja asua. Ei siellä, missä mieli tekisi asua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah voisihan Mikko antaa periksi ja hellulle luvan asua vierasmökissä lasten takia. Tosin muihin rakennuksiin ei mitään asiaa ja juoksevat kulut hoitaa hellu itse. Mukaan lukien talvella auraukset ja muut pihan hoidot. Ei menisi kauaa kun katkeaisi sähköt maksamattomien laskujen takia ja hellu luikkisi muualle. Toki uhrina joka julmasti jätettiin oman onnensa nojaan kylmään mökkiin. Itse kun ei kykene mitään asioita hoitamaan. .
Tosin tästäkin pitäisi tehdä paperi, koska suullisten sopimusten pitävyyteen en Helenan kohdalla luottaisi.
Lopettakaa jo Mikon asioiden "järjestely", osaa itse paremmin ja on paremmat neuvonantajat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jospa ja niinpä, onko ja eikö. Naimisiin menevät 20.10. Minnesotassa .
Vai olisiko päivämäärä harhautus. Tuskin on, mutta olisihan se yllätys kun olisikin eri paikassa ja eri päivänä. Saisivat rauhassa nauttia tärkeästä päivästä ilman häiriötekijöitä.
syysloma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumma, etteivät Mikon talonmies ja lukuisat valvontakamerat riitä valvomaan kiinteistöä. Mikko ei ehdi muuta tehdäkään, kuin päivystää kamerakuvan äärellä, kiirettä pitää. Onneksi Nattie hoitaa lapset sillä välin kun Mikko valvoo Helenan liikkeitä mökillä. Nyt on niin lämpimät ilmatkin ja Helena vähissä vaatteissa, sellainen lisää valvonnan tarvetta huomattavasti.
😂. Käytössä on valvontakamera, liveseuranta ja tarkastukset tontilla.
On kyllä outoa, miten paljon tarkistuksia paikan päällä täytyy tehdä 😂 Muiden mökit seisovat koko talven yksikseen, mutta tämä viimeisimmällä talotekniikalla, vartiointiliikkeellä ja talonmiehellä huollettu kiinteistö vaatii myös isännän lähes päivittäisiä huoltokäyntejä 🤣 Pitäisikö vielä käydä rassaamassa putket vierastalolla 🚰?
Mikkohan ei ole käynyt siellä moneen päivään. Rantahuvila on Mikolle erittäin tärkeä ja se on maksanut paljon. Tietenkin hän haluaa käydä itse katsomassa, millaista tuhoa ex-vaimo siellä aiheuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki! Kaikki oikeudet ja velvollisuudet selvästi. Mikkohan ne saisi sanella miten haluaisi armopaloja kun olisivat ex ressukalle joka ei omin voimin pysty mihinkään.
Jos henkilöllä ei ole kotia/ osoitetta, niin voiko hänelle viikkovuorollaan luovuttaa lapsia ilman valvontaa tms? Miten ne menee tuommosissa tapauksissa? Voiko toinen huoltaja kieltäytyä luovuttamasta vetoamalla lasten turvallisuuteen tai etuun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tämä Kakskerran puuttuva allekirjoitus ole nyt oikeudessa erikseen. 29.8. Mikon asianajajan kirje näkyy siellä (ei luettavissa) Minnesotassa. Ja Helena sai tiedoksiannon haasteesta (?) Varsinais-Suomen käräjäoikeudelta.
Nyt kun avioero on voimassa, käykö niin,
jäädytetty n 200 000 dollaria ja Sue Wilson ottaa palkkion ja Mikko valittanut lakikuluista niin saako Helena mitään.
Juu, tämähän se olisi tietysti viisain ratkaisu. Helenan kannattaa ottaa vastuu omasta osuudestaan ja vuokrata oma asunto. Sitä hän sitten ylläpitäisi itseään ja lasten tapaamista varten. Kaikenlainen haihattelu olisi syytä lopettaa ja siinä ilmeisesti Mikko yrittää juuri auttaa rajoitustoimillaan.