Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!
Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti.
Kommentit (29013)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystyykö tuolla "mökillä" asumaan vuoden ympäri vai minneköhän helena meinaa suunnata kun talvi tulee? Sitten on vielä ikävämpää jos eksä käy katkomassa lämpimiviä vesiä ja sähköjä ja vaihtamassa koodeja niin että jää lasten kans pihalle pakkaseen kauppareissun jälkeen.
Pystyyhän siellä periaatteessa mutta ei tosiaan ilman niitä sähköjä ja vesiä - eikä ilman omistajan lupaa. On myös aika syrjässä lasten koulujen ym kannalta.
Hieno vapaa-ajan lukaali on. Helena on jotenkin päässyt sinne sisälle, mutta on ilmeisen ei-toivottu ja hankalaahan siellä eläminen näyttäisi olevan. Kaikkien kannalta nolo tilanne. Itse miljonäärinä antaisin entisen vaimoni asua siellä lasten tapaamisten vuoksi, mutta tiukkarajaisesti. Sähköt ja lämmin vesi voisivat olla päällä, mutta mitään ylilyöntejä, s
Ei siitä tule mitään, Helena vuokraa paikan missä tavata lapsia sen 2 viikkoa. Sosiaali avustaa asunnon hankinnassa elei itse osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koivun perhe on niin tarkka maineestaan ja ylpeitä pojistaan ollu aina, mahtaa hieman hiertää tää ex-miniä joka tehny heidän pojastaan julkisesti jonkun putous-hahmon ja raportoi kaikki lastenlasten asiat itkuja ja oppimisvaikeuksia myöten kaikelle kansalle.
Kukahan tässä casessa on putoushahmo? Mimusta se on ex-rouva ihan instan perusteella.
Toki, mutta tarkotin sitä kuvaa mitä helena rakentaa sinnikkäästi mikosta: käy ketsupit naamalla kiusallaan katkomassa sähköjä ja vesiä lapsilta, riehuu kännissä lasten edessä, ei päästä eksää pyykkäämään mut samalla vonkuu takaisin tai ainakin pa ne maan, ei itse osaa/jaksa/viitsi hoitaa lapsiaan vaan laittaa tyttiksensä hoitamaan, syöttää roskaruokaa jne ja kaiken huipuksi nuo ABUSIVE mietelauseet joka väliin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystyykö tuolla "mökillä" asumaan vuoden ympäri vai minneköhän helena meinaa suunnata kun talvi tulee? Sitten on vielä ikävämpää jos eksä käy katkomassa lämpimiviä vesiä ja sähköjä ja vaihtamassa koodeja niin että jää lasten kans pihalle pakkaseen kauppareissun jälkeen.
Pystyyhän siellä periaatteessa mutta ei tosiaan ilman niitä sähköjä ja vesiä - eikä ilman omistajan lupaa. On myös aika syrjässä lasten koulujen ym kannalta.
Kyllä sierllä pystyy asumaan, vedet tulee ja menee, sähköt on, sauna sisällä myös, takka, Se ei oo mökkipahanen nk vapaa-ajan asunto
Jos jättää laskut maksamatta ei tule vettä eikä sähköä.
Hellu nuolee huuliaan ja kertoo saavansa tsemppaajiltaan voimaa täs kreisis tilantees. Niin kukahan tämän crazyn tilanteen on aiheuttanut? Katsotko Helena peiliin. Ja miksi sinulla on vihkisormukset sormessa? Luuletko olevasi edelleen naimisissa tai haluat seuraajien luulevan sinun olevan edelleen naimisissa Mikko Koivun kanssa? Vai oletko mennyt uusiin naimisiin?
Voi ei siellä se nyt kiittelee taas instagramissa ihmisten lukuisista tsempeistä. Miten tuo ei tajua ihmisten vain v*ttuilevan hänelle? Varmasti joukkoon mahtuu myös heitä joilla on myös päässä häikkää eivätkä ihan kykene ymmärtämään mistä on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kyllä toimii sähköt ja vedet tulee ja menee, vierastalossa lämminvesivaraaja, sen kanssa osaa elää niin ihan ok
Mitenköhän tien auraus?
Vierailija kirjoitti:
Oikeudessa asiantuntija epäili että Helenan halu jäädä Minnesotaan ei perustunut lasten etuun vaan hänen omaan haluunsa jäädä sinne.
Kappas, siellähän se on jo huomattu ja todettu. Ei pitäisi olla kenellekään epäselvää enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieno vapaa-ajan lukaali on. Helena on jotenkin päässyt sinne sisälle, mutta on ilmeisen ei-toivottu ja hankalaahan siellä eläminen näyttäisi olevan. Kaikkien kannalta nolo tilanne. Itse miljonäärinä antaisin entisen vaimoni asua siellä lasten tapaamisten vuoksi, mutta tiukkarajaisesti. Sähköt ja lämmin vesi voisivat olla päällä, mutta mitään ylilyöntejä, s
Ja taas joku järjestää Mikon puolesta asioita. Mikolla on oma perhe josta vastuussa, ei muista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koivun perhe on niin tarkka maineestaan ja ylpeitä pojistaan ollu aina, mahtaa hieman hiertää tää ex-miniä joka tehny heidän pojastaan julkisesti jonkun putous-hahmon ja raportoi kaikki lastenlasten asiat itkuja ja oppimisvaikeuksia myöten kaikelle kansalle.
Sama heille, mutta mites lapset. Ihmiset varmaan osoittelee sormilla heitä.
Lähinnä mietinkin sitä että mahtavat olla niin raivoissaan että helluna mua voisi vähän pelottaa seuraukset.. On kuitenkin varakas ja vaikutusvaltainen suku, en nyt tarkoita että palkkamurhaa suunnittelisivat mutta jotain seurausta kuitenkin. Onhan tuo ennenkuulumatonta heidän piireissään että joku toimii noin. Toisen pojan vaimon on itse tyylikkyys.
Kyllä minä pelkäisin enemmän Helenaa. Todella pelottava hahmo!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tässä oikeudenpäätökset tulee ennenkuin ollaan talvessa ja Helena joutuu sieltä luunsa ja tavaransa muualle korjaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2279a2f0-23e9-4b01-ad1e-e5892ded7333
Jotain tällaista odottelisin Hellullekin.
No Mikkonen on voimaton, koska lapsilla ei ole paikkaa tavata Helenaa. Helena on koditon
Paikkaa tavata? Eikö pitäisi olla koti jossa asua lasten kanssa puolet kuukaudesta.
No pitäisi olla. Mutta kuka roudaa lapset minnesotaan kahden viikon välein?
Helenan vakituinen osoite on Suomessa.
Pääkoti Minnesota, itse niin sanoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sydäntalvella on pimeää ja mereltä käy kylmä tuuli. Mutta jos sähköt ja netti pysyvät, niin somessa elämä tapahtuu sielläkin.
maaseudulla missä käyn myös talvella niin harvoin sähköt pois, hyvin harvoin, siellä on myös vesipasa, ei astianpesukone ja pyykkikone yhtäaikaa päällä, nopea suihku, sähkösauna on, käyn uimahallilla jo kunnonkin takia eli voi elää ihan hyvin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän Kakskerran asia ole selvä ennen talvea.
18.7. ja siitä 90 vrk , päätös voi tulla aiemminkin
Eikö tämä Kakskerran puuttuva allekirjoitus ole nyt oikeudessa erikseen. 29.8. Mikon asianajajan kirje näkyy siellä (ei luettavissa) Minnesotassa. Ja Helena sai tiedoksiannon haasteesta (?) Varsinais-Suomen käräjäoikeudelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sierllä pystyy asumaan, vedet tulee ja menee, sähköt on, sauna sisällä myös, takka, Se ei oo mökkipahanen nk vapaa-ajan asunto
Jos jättää laskut maksamatta ei tule vettä eikä sähköä.
se on eriasia
Hah voisihan Mikko antaa periksi ja hellulle luvan asua vierasmökissä lasten takia. Tosin muihin rakennuksiin ei mitään asiaa ja juoksevat kulut hoitaa hellu itse. Mukaan lukien talvella auraukset ja muut pihan hoidot. Ei menisi kauaa kun katkeaisi sähköt maksamattomien laskujen takia ja hellu luikkisi muualle. Toki uhrina joka julmasti jätettiin oman onnensa nojaan kylmään mökkiin. Itse kun ei kykene mitään asioita hoitamaan. .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukahan tässä casessa on putoushahmo? Mimusta se on ex-rouva ihan instan perusteella.
Toki, mutta tarkotin sitä kuvaa mitä helena rakentaa sinnikkäästi mikosta: käy ketsupit naamalla kiusallaan katkomassa sähköjä ja vesiä lapsilta, riehuu kännissä lasten edessä, ei päästä eksää pyykkäämään mut samalla vonkuu takaisin tai ainakin pa ne maan, ei itse osaa/jaksa/viitsi hoitaa lapsiaan vaan laittaa tyttiksensä hoitamaan, syöttää roskaruokaa jne ja kaiken huipuksi nuo ABUSIVE mietelauseet joka väliin..
Helena on syöttänyt epäterveellistä mitä oon nähnyt instanavigationissa, vielä kahvilassa ennen kouluun menoa makea leivos yms
Mun kaveri ei tiennyt tästä sekokeissistä mitään, mutta kiinnostui kuulemastaan ja tutki vähän asiaa. Nyt kertoi mulle kirjoittelevansa Helenalle tsemppiviestejä ihan vain nähdäkseen mihin kaikkeen hullua saa yllytettyä. En minä tuosta tykkää ja lupasi lopettaa, mutta luulen ettei hän ole ainoa joka vähän hupsuttelee.
"Ja taas joku järjestää Mikon puolesta asioita. Mikolla on oma perhe josta vastuussa, ei muista."
Ai järjestää vai. Mä kun luulin, että tuossa kommentissa kirjoittaja vain kertoi, mitä itse tuossa tilanteessa tekisi. Mikko tekee kyllä itse omat ratkaisunsa, älä huoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kyllä toimii sähköt ja vedet tulee ja menee, vierastalossa lämminvesivaraaja, sen kanssa osaa elää niin ihan ok
Mitenköhän tien auraus?
Riippuu Mikosta aurauttaako jos hän ei talvisin pahemmin siellä ole